Zeg, moet hij vanavond nog komen, dat nieuwe topic?
Ik heb alleen nog maar één regel
Opschieten dus, je biedt wat aan, dus moet je er ook snel werk van maken
Zo is het!
Neem zolang als je nodig hebt hoor XD
Barcelano
Geplaatst: 25-09-12 22:23
Ja wij helpen je wel om op te schieten door 9 pagina s vol onzin uit te kramen. Vrees dat we eind van de avond op zo tempo aan een nieuw topic zitten:P
Mischien leuk om een stukje mytologie(of hoe je dat schrijft) er bij te zetten:P
Mytologie? Je bedoelt gewoon stukje geschiedenis van de Arab?
Kan goed knippen en plakken...
Jeannette
Geplaatst: 25-09-12 22:26
Dank jullie wel. Ben ook superblij met hem. Rijden is gewoon weer leuk. Het is Azim ( AR Sinan Azim) die wij als een zielig hoopje paard hebben gekocht in februari. Deze fotos zijn van half juli. Na deze foto werd ik even giga gelanceerd. Hij kan dus ook flink bokken.
Goed op geknapt dus! Ik vind het echt en leuk ding! Start je ook met hem? Of ben je dat van plan in de toekomst?
Barcelano
Geplaatst: 25-09-12 22:32
Sieltjuh schreef:
Hij ziet er super uit Jeanette Jammer van het bokken
Whaha Jes, ik zat precies dezelfde tekst in het engels te lezen
Ik doe het graag makkelijk
Jeannette
Geplaatst: 25-09-12 22:33
Bokken was gelukkig alleen die ene keer. Wel een beetje jammer, was tijdens de clinic van Ilona. We starten nog niet, ik denk in het nieuwe jaar, hoewel het vreselijk kriebelt. Maar hij is pas vanaf eind april onder het zadel, 4 a 5 dagen per week ca 40 minuten, dus lekker rustig aan.
Jeannette
Geplaatst: 25-09-12 22:36
Kletsen jullie nog maar even lekker door. Ik ga afhaken. Morgen weer fris en fruitig voor de klas staan.