oh dan was mijn dag voller ingepland...school oh ja en de rest vd tijd met het topic bezig....ben verder nie onzeker ofzo ma denk de heletijd wat zullen ze er van vinden. Mochten jullie toch typ fouten zien zeg het me please ik ben enorm dyslectisch en dat is erg rot kan er zo vaak overlezen en dan zie ik het niet.....kan ik snel nog aanpassen
Set_Elkol
Geplaatst: 19-09-13 20:56
Is goed Joyce als we foutjes zien!
Laatst bijgewerkt door Set_Elkol op 19-09-13 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Johhh geen zorgen! Vind het al dapper dat je het doet
Nas dr manen ook gevlochten maar die vond het maar helemaal niks, die vlechten, dus er maar weer uit gehaald. Umoyax vond dat gefriemel wel best, maar heb m maar niet verteld dat de elastiekjes roze waren hoor
Mo heeft heerlijk los gestaan met zijn stalgenoten naast hem. Gelijk het ritme van stal mee pakken, en eigenlijk merk ik er weinig van dat ie 2 weken uit logeren is geweest. Hij liep op show ook zo weer de trailer op...zulke dingen zijn gewoon super fijn.
Ben nog steeds benieuwd naar de rest van de show foto's Dat filmpje ..ik beleefde even de show opnieuw...
En in het nieuwe topic kunnen we hopelijk de nieuwe Mo kids voorstellen...
@set_elkol woow das ook een mooie..wat is je gewone naam eigelijk als ik dat mag weten is misschien makkelijk @jessica heerlijk zon braverd, ben ook erg benieuwd na de mo kids