Ik zal morgen eens goede foto's maken voor een goed beeld.
Hoe kan ik zien of het ruwvoer niet goed is? Moet toch ook onderzocht worden dan? Of zijn er wel wat richtlijnen?
Lijkt mij dat andere paarden het ook zouden hebben toch.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

kellaxy schreef:SPAMM
[ Afbeelding ]
Ons eerste buitenritje samen![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Slechte foto maar hebben jullie dit wel eens gezien? Als ze op een bepaalde manier staat heeft ze zulke rare ellebogen
[ Afbeelding ]
De foto waar ik van schrok.. gisteren
[ Afbeelding ]
Vandaag
kellaxy schreef:Ze mag 250 min lang kuil knabbelen in 24 uur tijd. Ze komt er nog niet altijd aan maar we doen ons best! Komt neer op 15 min per uur ofzo.. daarnaast 2 kilo krachtvoer verdeeld in hele kleine beetjes over 24 uur, 3/4 scheppen fibra premium en equilin basic. Moet toch voldoende zijn?

Een bloedonderzoek is een top idee, en eens kijken of ze niet heel traag eet en daardoor niet genoeg hooi binnen krijgt?

Hij stond constant te slapen en met rennen sprong ie steeds aan. Hopen dat ie daar een beetje onder de indruk is van de entourage want dit sloeg nergens op 

Ik denk dat als we het haar willen leren, maar echt eerst een cursus met dr moeten volgen 

vast ook VD-les gehad 
                                                         Aleeneh schreef:Als je op dezelfde hulpen als voor het opstellen flehmen hebt aangeleerd wordt het nog leuk
 Ik deed maar wat, denk misschien wordt het wat, maar heb het na een halve seconde maar opgegeven 

Dacht niet dat ik hier zo blanco aan moest beginnen 

.... 
... Nicky, Kelly? Kat denkt er nog even over na... 

... Een echte rarebier (of kippenfluisteraar)!