Goud/zwart nog steeds Heb er van de week geen tijd voor gehad om verder aan te gaan Vandaag de kralen aan de neusriem gezet en eerste stuk begonnen met afwerken
Hee, wat een leuke foto's. Ik vond het heel leuk om mijn 'paardenmodel' uit te lenen. Het liefst zou ik gelijk heel veel meer aan paard hangen, maar zo was het ook wel leuk. Hij was heel braaf. Hopelijk schijnt de zon nog eens een keer, dan ziet het er ook gelijk zo mooi uit.
Het viel nog niet mee om hem te laten poseren. Hij at het fotoscherm van idsie bijna op.
Zijn hier toevallig mensen die vrijdag naar zwolle zouden kunnen voor mini-meet? Reis graag met iemand samen die OV heeft vanwege korting, anders wordt t een duur grapje
Oke leuk! Even afwachten of er dan nog iemand kan Ik ben vrijdag vrij dus voor mij maakt tijd ofzo ook niet uit.
Sieltjuh
Geplaatst: 10-02-13 20:53
Omdat ik wel nieuwsgierig ben ook naar de andere, hier mijn verzameling van spulletjes Ik maak nu sinds ongeveer een jaar halsters en heb de nodige "zooi" al verzameld
wat een boel mooie spulltjes, en keurig opgeruimd en gesorteerd
Lauke
Geplaatst: 10-02-13 20:59
Wow, behoorlijk wat ja!
Ik heb inmiddels m'n eigen knutselhoek gekregen Deed alles eigenlijk altijd op de grond. Kussen neerpleuren, tv aan en knutselen maar M'n ouders vonden het niet zo leuk dat de grond steeds vol lag
Haha, het is een soort georganiseerde chaos vind ik zelf Ik weet precies waar alles ligt, maar ik zie mn moeder soms zuchten
Zit hier meestal aan de eetkamertafel (eten we alleen met kerst aan ), daar heb ik het best licht Alle spulletjes staan altijd in de zeer ruime trapkast die wij in de huiskamer hebben, dus kan altijd zo alles oppakken en in de kamer zetten
Lauke ik zit tot half 4 op school...ik weet niet hoe laat je wou meeten? Ik kan dan namelijk pas om half 5 in Amersfoort zijn... Geen idee of je ook langs Rits wou gaan? Dinsdag ben ik eerder vrij als dat ook zou kunnen?