Bimmetje schreef:en voor de liefhebbers:
OOOOOOoooooohhh.........
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

is al naar Arthur geweest en wat hij voor mij heeft meegenomen? Mijn hoed weer netjes in model, wat toiletteerspulletjes en... voor de koude wintermaanden... heerlijke met wol gevoerde Sendra boots!
Ben er zoooo blij mee! Je moet weten dat ik hele slechte voeten heb (moet eigenlijk orthopedisch schoeisel, duhuh), maar in goede boots loop ik wel heel fijn. Ik denk dat de Sint goed geluisterd heeft...
yildiz schreef:Ik ben heel zoet geweest afgelopen jaar en deis al naar Arthur geweest en wat hij voor mij heeft meegenomen? Mijn hoed weer netjes in model, wat toiletteerspulletjes en... voor de koude wintermaanden... heerlijke met wol gevoerde Sendra boots!
Ben er zoooo blij mee! Je moet weten dat ik hele slechte voeten heb (moet eigenlijk orthopedisch schoeisel, duhuh), maar in goede boots loop ik wel heel fijn. Ik denk dat de Sint goed geluisterd heeft...
![]()
Veel shopplezier bij de Christmassale!!
Ik heb d'n diejen dees: http://www.westernstore.nl/index.php?target=products&product_id=3407yildiz schreef:Ben je ook zoet geweest Clau?!Ik heb d'n diejen dees: http://www.westernstore.nl/index.php?target=products&product_id=3407
@Fleur: Welkom! Ga je ook showen?

te koop is (zie ook mijn onderschrift)!!? Zelf probeer ik mijn steentje voor het sportieve doel ook bij te dragen, door ze hier in de mijn buurt te verkopen. Dit lukt heel goed en de reacties op de A3 kalender zijn zeer positief. Dus mocht 1 van jullie nog een origineel kerstkadootje zoeken, dat niet in de winkel te koop is
..... 

CounTree schreef:yildiz schreef:Geweldig! Las t al op Hyves en ben heel benieuwd naar jullie act? Ik gok op Madagascar, een leeuwtje en een zebra!Filmen!!!!
![]()

(he wat erg
). Maar eerst hier op simonshaven op de manege hier om de hoek.
Toen telkens regen en regen, niet meer gereden, niet meer geoefend...enfin...gister op papier de proef verders afgemaakt. Cyann had hem grotendeels verzonden!!