Sieltjuh schreef:Jes, kan je niet filmen? Dan kan je het eventueel ook iemand anders er naar laten kijken!
Michelle, Letiets pakt dr ook regelmatig mee aan de dubbele longe (ik ben er nog niet echt handig mee) en daar kan je ook goed het aanspringen mee trainen
Ik vind het stoer hoor, je overstapIk wil het de andere kant op nog wel eens gaan proberen. Staleigenaresse is westernruiter, dus mag vast wel eens lesje bij dr nemen
En van stuitje, tjah over is het nog niet, maar kan wel weer normaal functioneren en met rijden geen last verderEcht geschrokken was ik niet, Djuun deed ook immers niets mis, dus ben er gelijk ook weer op gegaan. Kon alleen niet meer normaal zitten
Snap trouwens dat je nog nooit vd My Special Horse Competition heb gehoord, is ook helemaal in Zeeland
Weer een beetje late reactie, maar goed.. druk druk haha! Hoe leer je het aanspringen via de dubbele longe? Ik ben daar ook helemaal in onbekend. Ik train Jetje nu aan de pessoa teugel, wel erg lang en laag zodat ze goed haar rug gebruikt.. Aanspringen doet ze wel goed alleen ze valt zo snel weer terug in de draf. Wat leuk en stoer dat je misschien een lesje western gaat nemen, zal Djuun vast heel knap staan! Gelukkig was je niet geschrokken tijdens de val, Djuun deed het inderdaad vast niet met opzet.