[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Set_Elkol

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 21:39

Ha snap ik hoor Letizia! Ik plaag maar. Echt veulenachtig is ie alleen niet meer straks :D

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 22:51

Voor een leuke vrouwenfilm: the other women. Comedy!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 22:53

Of Bridesmaids, ik hou niet van comedie, maar bij deze pieste ik bijna in m'n broek :+

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 23:20

Beide al gezien :=

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 23:30

Ja ehh.. Letiets, zo schiet het niet op :') Aan mij heb je niks, hou niet van fantasy en mag lekker zoetsappig of een comedy zijn, nu al zin om naar de nieuwe Gooische Vrouwen film te gaan hahaha *\o/* En de Shawshank Redemption want die vind ik gewoon geweldig goed geschreven en gemaakt :Y)

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 23:38

Met Nikita had ik maleficent gekeken, die was erg leuk!
Ik had ook 12 years a slave gekeken, was wel oké maar vond het nogal een van de vele dezelfde verhalen eigenlijks..
En nu ga ik naar boven, fijne avond dames! :wave:

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 00:00

Gooische vrouwen wil ik ook wel zien, even wachten tot die uitkomt, de andere genoemde films zijn goed/leuk en al gezien :+
Toch thanks voor het meedenken :D
En idd, ik heb geen leven :P

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 01:23

Ik ben niet echt een filmofiel dus ken bijna alleen maar de echt meer standaard films, vrees dat ik je verder niet kan helpen :+

Fantasy vind ik wel tof maar moet mn hoofd echt naar staan. Hou altijd wel van die echt spannende films waar je helemaal in meeleeft zeg maar. Gone schiet me nu te binnen, vond ik ook heel sterk!
Die zoete films ben ik weer minder van, moet ik echt net zin in hebben. Kan soms gewoon echt heerlijk zijn idd :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 08:11

Proficiat Corrina!!! Wat n top prestatie! _/-\o_ *\o/*
Geweldige foto Letiets! Wie was dat?

Lekker veulenknuffelen! <3 Yazahra gaat alweer aardig richting jaarling, veulen af... Boehoe wat gaat dat toch veel te snel! ;(

Ik kijk echt nooit meer films, neem daar de tijd niet meer echt voor. Vroegah wel; vooral Tarantino films en films als de Ring (en ik weer drie dagen niet kon slapen :') )

Niet fijn Tiene al die medicatie! Idd wat Miran zegt; antidepressiva vervlakt, dus niet heel verdrietig maar ook niet heel blij. Kijk uit dat je jezelf niet verliest. Sterkte meid. :(:)

Annika PB box staat altijd open hoor! ;)

Ben gisteren ook ff aan de gang geweest met Tie en vooral back-up ging echt top, met de neus over de grond en ook betere en snellere reactie. Changementen ook meegepakt, in combinatie met contra. Linksom ging echt heel mooi vlak, rechtsom aanvankelijk met bok, maar later zonder. Van de spin blijf ik nu lekker ff af omdat Jes hier technisch stappen in aan t maken is.
Tie houdt alleen wel vocht vast. Heel raar, eerst beetje in benen en nu bubbels onder d'r buik. Morgen eens wat knolselderij voeren. Kan misschien ook de ontworming zijn die z'n werk doet? Beetje vreemd?

Nour ging gisteren trouwens ook fijn! Lekker in de buitenbak gereden. Erg fris, erg hengst (moest m echt bij de les houden, maar ja stonden weer ladies in de paddocks naast de bak die natuurlijk geïmponeerd moesten worden :roll: ), maar hij reageerde nu correct op eenzijdige beenhulp en dus beter in de buiging wat m'n doel was.
Vanwege z'n passages (dát was weer níet de bedoeling) en uitsloverij nogal wat indruk gemaakt op mensen die stonden te kijken en boel complimentjes gekregen. Streelt stiekem toch m'n fokkershart! ;)
Daarna lekker met m'n gezin gegeten op stal en nog uitgebreide knuffelsessie met Nour. <3
Vanmiddag staat weer een ritje gepland met Jazzy (nu los naast andere pony), hopelijk blijf ik heel hihi want morgen koeienstoeien! }:0 Heb er toch zon zin an! *\o/*

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 09:59

Mish moet naar de DA want het gaat niet goed, hopelijk valt het mee en is ze er snel weer bovenop.

Katja haar filmpjes mislukt, dat had ik laatst ook, mijn moeder was mee op de fiets en reed over het fietspad met camera, Khariton sloofde zich helemaal uit, liep helemaal stoer te doen. Maar de batterij was leeg en het ding heeft dus ook het kleine stukje niet opgeslagen. Jammer want zo vaak rijd ik niet in bosachtige omgeving (was in Leersum)

Amy nog ziek, beterschap!

En veder heel veel over films :P ik kijk er de laatste tijd veel met mijn vriend. Ik houd zelf echt van despicable me :P en pitch perfect xD maar we keken laats 500 days of summer, die is wel leuk. Zo hadden we nog een romantische drama film
maar daar ben ik de naam van vergeten...

Bedankt voor de felicitaties, er zijn niet zo veel jeugdruiters dus tja... Ik hecht er niet zo veel waarde aan :P ik stond gedeeld eerste maar dat ben ik nu niet meer denk ik...

En Letitzia naar de WEG geweest, super gaaf! Ik ging als vrijwilliger maar de organisatie was zo ruk dat in uiteindelijk niet gegaan ben. Maar het was vast super gaaf!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 10:32

@Yildiz, dit is Marijke Visser met de arabische merrie Laiza de Jalima, zij werd individueel tweede, voor een NL een bijzondere prestatie :) Heel toevallig dat wij haar hebben zien rijden!
Lekker bezig met de paardjes :j

De organisatie was idd niet zo fantastisch, als bezoeker hebben we dit ook goed gemerkt, Fransen he :P Het was buitenom dat idd erg gaaf Corrina :j

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 11:29

Ja echt super cool, maar helaas voor vrijwilligers die niet uit Frankrijk kwamen was het allemaal ook erg lastig. Kreeg het gewoon niet voor elkaar om om half 9 's ochtends in Sartilly te zijn. Aangezien er geen Ov of iets dergelijks was. En dan moesten we ook nog tot 23 uur doorwerken en mochten we daarna pas onze tent ed opzetten. Dat was gewoon al onmogelijk xD maar wel jammer als toeschouwer zal het ook wel een prachtige ervaring zijn geweest

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 16:46

Even een snel antwoord voor Letiets :) Woensdag komt de DA
Het bultje lijkt iets kleiner te zijn geworden, maar geen idee of dat ook zo is.. wil het te graag :') heb foto's gemaakt dus ga ze zo even vergelijken
Vind wel fijn dat we het laten scannen.. Weten nu gewoon echt niet wat het is en ze loopt ook niet kreupel en is super vrolijk. Ze is duidelijk lichtelijk verveeld want ze stond vandaag de hele dag in de wei naar me te staren: Joehoee gaan we wat doennn. Ene gevoel zegt ja, waarom niet, ze loopt niet kreupel/lijkt geen pijn te hebben. Maar toch maar gewoon advies van DA opvolgen en ff rustig aan dus lekker getut en ff terrein af geweest klein stukje gewandeld en gegraasd.

Normaal mag Shief los naar buiten tijdens het buitenzetten maar nu aan het halster zodat ze blijft stappen ipv crossen.. Nou, we liepen de stalgang uit en eerste wat ze wil doen is aanzetten naar galop haha, vond ze niet leuk dat ze moest stappen :') Eenmaal in de wei houdt ze zich gelukkig wel rustig

Morgen maak ik een bijleespost! Beetje drukjes vandaag :*
:wave:

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 17:22

Hahaha die Falco, hoe kreeg hij dat nou voor elkaar? :')

Oei Tam, klinkt niet fijn! Zal toch ff rust moeten hebben idd!

Niet leuk Eline, goed dat je er naar laat kijken! Zou er ook niet heel blij van worden, was zelfs al een beetje pissed toen m'n buurmeisje niet even had laten weten dat haar paard koliek had gehad (paard staat buiten in onze paddock samen met onze paarden en eet ons hooi) Voor hetzelfde geld had er iets in het hooi gezeten ofzo, vind het toch wel fijn om zulke dingen te weten en inderdaad: zéker bij je eigen paard!

Ilya wordt echt al groot, lekker ding!

Fijn dat jullie zadel weer ff gecheckt is meiden! En heerlijk zo'n weekje vakantie, klinkt trouwens niet chill op je werk :\

Jaa, je badkamer is gaaf geworden Siel! Wanneer hoop je er in te kunnen? (huis, niet badkamer haha :+ )

Fijn dat Ely behandeld is en dat Dos nog helemaal goed was! Ben ook benieuwd naar de hengst, wat zijn je plannen met een evt. volgend veulen? Ik denk dat je al genoeg PB's hebt gehad haha maar vanzelfsprekend staat de mijne ook open :)

Klinkt als een hele fijne instructrice Amy, top!

Veel plezier bij Door Saskia!

Staat jouw mannetje al bij jou Corrina of nog niet?

Klinkt weer super Yildiz! Vind zelf een kuurtje kleefkruid altijd goed helpen om vocht af te voeren, bak van 1 kg kost iets van 20 euro bij de paardendrogist, super spul!

Goed dat je ff de DA afwacht Shanna, toch wel een beetje vreemd zo'n bultje ineens... Hopelijk niks ernstigs!

En Silver was een beetje stout bij Krista, boefje!

Hier alles z'n gangetje, vanaf vandaag hebben we verlichting in de paddock. Is sowieso fijn als het vroeg donker wordt met binnenhalen maar ook met poep scheppen en de ruif vullen voor de volgende dag. Ik zal binnenkort eens kijken of ik wat foto's of filmpjes kan maken van de paarden als ze "aan het werk zijn" (de mannen zijn natuurlijk nog niet echt aan het werk maar wel grondwerk) Ik ben er nooit zo handig mee en ook meestal maar alleen in de bak (dat is dan wel weer de luxe als je paarden thuis staan, overdag is er bijna niemand en ik als student ben vaak niet de hele dag op de uni) :)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 17:49

Hopelijk niets ernstigs Shanna! Zoals ze zich gedraagt zal t waarschijnlijk wel meevallen, maar goed dat je erna laat kijken! Better safe then sorry!

Was t leuk bij Door? :)

Fijn verlichting! Ja t wordt echt al vroeg donker! Ben er nog steeds niet aan gewend. Temperatuur is nog te hoog denk ik, wil nog steeds lekker in t zonnetje zitten tot laat hihi! Vandaag was t ook weer top he?
Mag je kleefkruid ook aan drachtige merries geven? Tie houdt namelijk nooit vocht vast alleen als ze drachtig is en nu dus (vandaag gelukkig weer wat minder). Anders vind ik 20€ wat veel zeg maar voor incidenteel gebruik.

Heerlijk ritje met Jazzy gemaakt! Hele week niks gedaan, niet vooraf gelongeerd maar hop erop. Zo braaf! Nu eerste keer met ander paard. Niet plakken of niks, ook lekker voorop gelopen. Ze was vandaag niet zo voorwaarts maar hierdoor eerste keer echt heerlijk relaxed gejogd! Wauw, super steady. Toch maar westernpony?
Ik heb leuke oortjesfotos dus als t mag zet ik die erop.
Hier alvast Tie die vandaag rust had en alleen voor d'r diner door het moddervoetenbadje wilde. Verwend meidje <3
View My Video

Tot morgen Raven! :wave:

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 18:00

Pfoeh, dat weet ik niet! T is inderdaad voor incidenteel gebruik maar met meerdere paarden komt het altijd wel van pas en het werkt goed (bij onze paarden). Maar knolselderij is idd goedkoper :Y)

Leuk leuk! Oohh... op m'n laptop zie ik een heeele dikke Tie, denk dat het beeld gedraaid hoort te zijn :+

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 18:20

Pff Corrina, wat jammer dat de organisatie zo ruk was zeg. Hebben daar toen in Caen idd wel last van gehad rondom de finale dressuur. Hebben er anderhalf uur over gedaan om de stad uit te komen denk ik. En stonden geparkeerd in een stadsparkje op het gras :') Ging nergens over!

Fijn van de verlichting Iloon! Dan kan je toch net allemaal alles wat makkelijker doen in het donker :D

Tof filmpje Yildiz *blubslupblup* :)) Hoop niet dat heel de wei er zo bijligt :P
En wat fijn dat je paardjes zo lekker gaan :D

Shan, had het natuurlijk al gezegd tegen je, maar hoop zo dat het meevalt bij Pief! *duimt mee*

Vandaag een heerlijk ritje met Letiets en Djuun gemaakt :D Bos lag er nog helemaal niet zo slecht bij gelukkig, viel erg mee :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 18:40

Lekker Sieltjuh! Pics?

Ik zie idd een hele dikke schilpad die zich door de modder worstelt hahaha! :') Arm kind...
Nee, das alleen het begin, rest van de wei is HUGE! Maar goed daar wil Tie dus echt zo niet doorheen! Dus vaak kan baasje, als zelfs lokken met eten niet werkt, op gevaar van eigen leven er doorheen om mevrouw te halen, pfff.... _-:(

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 18:44

Haha, daar ben je een Arabierendame voor, Yildiz :P

Geen foto's van de buitenrit (ja van Letiets, maar die mag ze lekker zelf plaatsen :P ), maar heb wel op FB foto's gezet van dr speelkwartiertje. Ook een filmpje trouwens, waar ze me toch nog ff een paar meter op het sjouwen zet (eindelijk vast kunnen leggen :P ).

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 18:58

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 19:14

Ziet er lekkerrrrr uit hoor! :))

Nou jullie hebben de primeur (als tinypic meewerkt)
View My Video

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 19:35

Jaaa, zag hem net op FB voorbij komen Yildiz, superbraaf zeg :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 19:51

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 20:04

Gaaf hoor Yildiz :D

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 21:02

Super Yildiz!

Leuk rondje meiden! Dacht stiekem dat de wedstrijd dit weekend al was maar volgende week dus, al zin in? :D