Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maaike1994 schreef:Zo, ik kan niet slapen en voel me even iets beter dus toch hier even vlug reageren
Bedankt iedereen voor de lieve reacties (ondertussen al weer pagina's geleden :p jullie gaan zo snel!) en lieve pb's!
Dinsdag heb ik dan mijn eerste baxter gekregen en ging niet zo goed. Ik voel me sedert dan ook echt vreselijk, daarom heb ik hier nog niet eerder gereageerd. Ik heb de hele week in mijn bed gelegen, duizelig, misselijk, grote bloeddrukschommelingen en flauwvallen... dat omschrijft zo een beetje mijn week
. Het was ook enorm vervelend met die katheder in mijn arm, ik kon er niet mee slapen. Vrijdag is hij er uit gehaald en dinsdag gaat er een nieuwe in tot vrijdag. Ik wou zou graag mijn paardjes zien, maar doordat ik me zo slecht voelde kon ik er niet naar toe
(ik was te slap om beneden op een stoel aan tafel te eten, dus naar de paarden gaan lukte al helemaal niet). Gisteren ben ik er dan toch eventjes kunnen bijgaan, heb me gewoon op een stoel geploft bij hen op de weide :p zo vermoeide ik mezelf niet te veel want ik heb niks v energie meer (stappen lukt zelfs maar met moeite meer
, grootste deel vd tijd zit ik in rolstoel). De paardjes waren zo lief voor me
, ze kwamen me begroeten en kusjes geven voelde mezelf weer helemaal penny
. Merk toch aan hen dat ze het aanvoelen dat het niet ok is met me, zo voorzichtig zijn ze anders nooit tegen me.
En ivm kleine arabieren, Shatan is ook niet zo groot :p. Hij is rond de 1.53m-1.54m, maar hij wordt ook vaak groter geschat omdat ik op foto naast hem sta en ik ben enorm klein