Ik ben vrij vanaf kerst t/m weekend na oud en nieuw
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Voor Ely een Amigo, maar die heeft ze nog nooit opgehad, die heeft een mooie pluizige deken van zichzelf haha
schitterend is je badkamer 
Maar vond het er op de eerdere filmpjes al niet fijn uit zien
Hoop voor je dat het mee gaat vallen!
De tandarts komt maandag ook weer, Shelly heeft het idee dat haar kaak wat gevoelig is dus wellicht zit daar ook nog een deel van het probleem.
Is naar stal veeeel handiger om met de brommer te gaan maar dat ding moet gerepareerd, hij hapert enorm. Ben altijd bang dat ie een keer gaat hikken als ik net op blaadjes rij ofzo
En je blijft ook maar zo fijn gaan met Asal he, kan altijd echt genieten van jullie verhalen
) maar vond m echt ontzettend goed!

Geen flauwe komedies en niet te zoetsappig

Ben enorm blij met het harde werk van mijn vader
Maar tegelzetter heeft ook super werk afgeleverd en mijn cv-monteurs zijn ook hard bezig geweest afgelopen week

) nog niet gezien, oké, ben een beetje een filmfreak
Lang leven PT
Heb dinsdag inmiddels al een afspraak
Ik ken nog zat films verder maar er schiet me nu acuut niet direct nog iets te binnen. Mocht ik nog ideeën hebben voor later, dan hoor je het wel weer

sorry Annika en Euf! 

Uitzondering daargelaten natuurlijk.

En de film die Tieneke noemt ook
De laatste is idd prachtig en als je daar van houdt, dan is The Butler ook wel wat
De eerst is gewoon een echte Quentin Tarantino, lekker over de top, love it 
Alleen nog even besluiten wanneer, in uppie naar Gruning zie ik niet zo zitten, kan mezelf nooit zo lang vermaken
Zullen ze leuk vinden opt werk