Heb nog een leuke foto van Falco, vorig jaar met zijn mooie Eskadron...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

fijn dat hij het goed doet

heeft ie mooi voor elkaar gekregen zo 
Lijkt me heel rar als je het in eerste instantie niet voelt en ineens overal bloed ziet
En wat stom van de filmpjes zeg! 
) en moet even door de zure appel heen bijten qua bewegen
Komende week rijdt mijn bijrijdster Noah nog een extra keertje, dan kan mijn pootje rustig aan herstellen

Flauw is dat als dat gebeurt. Mijn mobiel heeft ook kuren met filmen, heel irritant.
hoop dat het niks ernstigs is. wat bizar van je stalling, zou ik ook echt niet happy mee zijn.
Filmen probeer ik morgen wel weer!
De laatste mode kan hij helaas niet meer laten zien...
Dus wil dat hij even goed naar d'r kijkt, niet alleen naar dit (want denk dat het twee verschillende dingen zijn).
leuk ding is het hoor, ontzettend sociaal, of niet?
Wil ze ooit (als ik werk heb
) wel eens komen meeten hoor!

Hoest met je kameel?
Maar ik had het idee dat ze wel iets bekends zag ik haar verzorgster toen die vorig jaar langs kwam
Wel lief Kat van Set
Fijn trouwens dat ze ook zo goed in d'r vel zit met veulen 
ik heb eens in 3 vingers tegelijk gesneden met een broodmes (was een prestatie op zich
) in een vinger de zenuw doorgesneden, voordeel daarvan is, dat je er niks meer van voelt

Idd raar dat je niet met een hengst mag starten, volgens mij was/is(?) het in de dressuur zo dat je voor bepaalde rassen dispensatie aan kunt vragen zodat je zonder winstpunt met een hengst mag starten, maar weet het niet zeker hoor. Maar gezien de endurance ook via de KNHS gaat zou je toch zeggen dat de regels het zelfde zijn?

Beterschap met je knie!!

Nu ben je een volwaardig collega van mij 

En auw zenuw doorsnijden is ook knap
Nou ja, dit was echt geen groeipijn, ze loopt echt goed kreupel. Heb niet het idee dat de staleigenaar het erg schokkend vond, maar ze mankt wel echt.
Moest er redelijk op tijd uit, want de zadelpasser kwam het zadel controleren en dat was niet voor de niks, de vulling was behoorlijk ingezakt. Had ook al een poosje de balen van het zadel om dat ik er niet lekker in kon zitten.
van het koude weer 
maar toch anders dan als ze op kuil staat. Maar kon echt merken dat Djuun ook fijner liep met het zadel, heerlijk ruim vanuit de schouder
Ze sprong op den duur in galop aan, als ze dat volgende week in de proef zo doet, dan hebben we een 9
Maar zal vrees ik een toevalstreffer wezen 
M'n eerst werkdag, 1 december, staat er een zeer pittig vergadering op m'n werk in de planning, dus zie echt naar uit
Sfeer is echt naar het nul punt gezakt door veranderingen en slechte communicatie... Smart schreef:Ik mis de dames uit het Zeeuwse een beetje (of heb ik iets gemist)... ?

We zeggen toch bekant hetzelfde

Je maakt er zelf maar 1