[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 14:35

:D

Heb nog een leuke foto van Falco, vorig jaar met zijn mooie Eskadron...
Afbeelding

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 14:46

Hahahahahahsha!!

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 15:08

Wow mooi Tieneke, dan denk je ze een plezier te doen met een deken... Haha

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 15:11

Ja ik weet nog steeds niet wat hij die nacht heeft uitgespookt!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 18:35

Oei schrikken Tam! Kan hard aankomen. Ik heb me gister gesneden met een vlijmscherp mes maar juist doordat het zo scherp was voelde ik niks, en merkte ook niks tot het bloed eruit stroomde.

Leuk van je top 3 Corrine!

Gefeliciteerd met je diploma Joyce :D

Knappe Silver <3 fijn dat hij het goed doet

Haha die Falco

Set heeft 1x haar deken uitgetrokken

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 18:51

arrrrgh ik had, dacht ik, filmpjes gemaakt van de paarden in actie maar de batterij van de camera was echt op het nippertje na leeg. nu heeft ie steeds dingen net na het moment gefilmd dat ik dacht te filmen, dus alleen maar grond, lopende benen en beweging van mijn voeten pff.
Enige filmpjes die het doen zijn degenen van als ik stilstond.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 19:02

Nogmaals gefeliciteerd Joyce :D
Baukje, wat fijn van Silver zeg, toppie :)
Die foto van Falco _O- heeft ie mooi voor elkaar gekregen zo :')
Awh Kat ook al bezeerd #) Lijkt me heel rar als je het in eerste instantie niet voelt en ineens overal bloed ziet :') En wat stom van de filmpjes zeg! ^)

Ik zit nu in het verband, coolpack op mn been (knie is me toch een partij dik!! :oo :oo ) en moet even door de zure appel heen bijten qua bewegen :7 Komende week rijdt mijn bijrijdster Noah nog een extra keertje, dan kan mijn pootje rustig aan herstellen -O-

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 19:03

-O-
De dierenarts (tevens osteo en fysio) komt begin volgende week voor Mish. Ze loopt kreupel rechtsvoor, we gaan d'r nu echt serieus laten onderzoeken.

Ben d'r opfokstal een beetje zat overigens. Die zeiden vanmiddag dat ze al een paar dagen zo liep (en niet erger werd). Wáárom hebben ze me dan niet ingelicht? Ze hadden beloofd dat soort dingen te laten weten via telefoon of mail. Maar als ik deze week niet langs was gekomen, dan had ik nu nog steeds van niks geweten. Wie weet is er wel wat ernstigs aan de hand...

Wat balen Katja! -O- Flauw is dat als dat gebeurt. Mijn mobiel heeft ook kuren met filmen, heel irritant.

Wauw, wat heeft Falco zijn deken mooi om. Is dat de nieuwste mode? :=

Letiets, lekker eventjes uitrusten en bijkomen dan deze week. Jezelf even goed in de watten leggen :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 19:06

Balen van Mish Eline :( hoop dat het niks ernstigs is. wat bizar van je stalling, zou ik ook echt niet happy mee zijn.

Tam heb het wel erger gehad, ben in Griekenland door een glazen deur heen gerend met als gevolg glaswonden, bloed stroomde eruit. Ik zag mijn armen dus wist dat daar wonden zaten maar ik voelde echt niks. Later bleek dat ik ook een hoofdwond had.

En ja balen van de filmpjes maar hier is in elk geval een etende, 12 weken oude Ilya :+ Filmen probeer ik morgen wel weer!

Laatst bijgewerkt door Set_Elkol op 21-11-14 19:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 19:07

Het was de mode vorig jaar blijkbaar ;-) De laatste mode kan hij helaas niet meer laten zien...

Eline, daar zou ik ook echt niet mee kunnen lachen. Zo'n dingen horen ze je imo toch echt te laten weten. En wat jammer dat ze kreupel is :-( Ik hoop mee dat het al bij al meevalt...

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 19:11

oh en mijn 'kleine' lieve Blue

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 19:16

Ja ik ben al dat gekwakkel nu zat dus ik ga er even serieus naar laten kijken, en deze DA is me aangeraden, dus ben benieuwd wat hij te zeggen heeft... Ze loopt al zo lang nét niet 100%, dat je denkt van moet ik er nou wel iemand bij halen of niet? En dan denk je net van "ja ik doe het wel" en dan valt er weer niks aan af te zien :+ Dus wil dat hij even goed naar d'r kijkt, niet alleen naar dit (want denk dat het twee verschillende dingen zijn).

Zodra ik het iets breder heb gaat Mish ook zeker verhuisd (ik weet al waar ze komt te staan en dat is in principe gewoon een blijvende plek waar ze nog jaaaaren mag blijven). Dit is nou alweer het zoveelste. Kan me voorstellen dat het een fijne stal is als je er gewoon dagelijks bent, maar ze zijn communicatief niet echt heel sterk dus we hebben al meerdere van dit soort miscommunicaties gehad. Ben er een beetje klaar mee.

Ilya is volgens mij echt zo'n schatje he <3 leuk ding is het hoor, ontzettend sociaal, of niet?

Poeh, dat soort wonden vallen niet mee -O-

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 19:18

Klinkt goed van je blijvende plek Eline :j

Jaa Ilya is lief en makkelijk en sociaaaaal :D :))

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 19:20

Ben zo benieuwd naar Ilya! :D Wil ze ooit (als ik werk heb :+ ) wel eens komen meeten hoor!

Ja is een super plekje. We komen er nu al een paar keer per week; da's ook waar de bijrijdpony van Desiree staat. Lekker dichtbij, schatten van mensen, en met drie andere pony's is het er ook een heerlijk rustig plekje. Zie het helemaal zitten :j

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 19:29

Balen als je stal niet bevalt.
Door staat goed, alleen vind ik het heel jammer dat het niet dichterbij is.
Haha, en ik had haar bijna nog naar de Eifel gebracht..

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 19:33

altijd welkom :j

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 20:02

Zo :Y)

@Jaleesa, "gelukkig" dat de test wederom negatief blijkt, jou/jullie kindertijd komt nog wel, nu nog een beetje vroeg :) Hoest met je kameel?

@Kat, echt mooi die foto vanuit de schuur genomen :j
Ik denk niet dat Djuun haar fokker herkend, gezien de keren dat die elkaar hebben gezien op 2 handen te tellen zijn vermoed ik zo :+ Maar ik had het idee dat ze wel iets bekends zag ik haar verzorgster toen die vorig jaar langs kwam :) Wel lief Kat van Set :) Fijn trouwens dat ze ook zo goed in d'r vel zit met veulen :)
En auw van je snijwond %) ik heb eens in 3 vingers tegelijk gesneden met een broodmes (was een prestatie op zich :') ) in een vinger de zenuw doorgesneden, voordeel daarvan is, dat je er niks meer van voelt :') :=

@Annika, spannend hoor, ben ook benieuwd naar je evt hengst keuze, maar je laat ons nog even in spanning :D

@Yildiz, lekker uptempo idd :D Idd raar dat je niet met een hengst mag starten, volgens mij was/is(?) het in de dressuur zo dat je voor bepaalde rassen dispensatie aan kunt vragen zodat je zonder winstpunt met een hengst mag starten, maar weet het niet zeker hoor. Maar gezien de endurance ook via de KNHS gaat zou je toch zeggen dat de regels het zelfde zijn?

@Amy, hoe is het met de verkoudheid? Jammer van je armband, ben er benieuwd naar :)

@Shan, wanneer kwam de DA voor Pief? Als wat verschil er in gemerkt?

@Lisa, gefeli met het levensnr van Tara, finally :P

@Mira, sexy oortjes :P

@Tam, echt stoer van het springen, maar volgens mij heb ik dat al vaker gezegd :)) Beterschap met je knie!!

@Kel, Geisha zit dus goed in d'r vel, echt super om te horen, ook al is het soms niet zo handig als ze zo druzig is :+

@Corrina, gefeliciteerd, super knappe prestatie! Ik heb wel wat met Endurance, Siel ik doen elk jaar vrijwilliger spelen bij Endurance Zeeland en kippenvel moment gehad bij de WEG2014 dit jaar :)
Afbeelding

@Joyce, jij ook gefeliciteerd *\o/* Nu ben je een volwaardig collega van mij :D

@Eline, potver zeg, goed balen, zou daar trouwens ook echt pist om worden hoor!! Hopelijk is het niks, groeipijn of zo, sterkte met je meisje :\

@Tieneke, beterschap.

Zo :Y)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 20:05

Die foto is zo tof Letiets :D En auw zenuw doorsnijden is ook knap :oo

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 20:06

-O- Nou ja, dit was echt geen groeipijn, ze loopt echt goed kreupel. Heb niet het idee dat de staleigenaar het erg schokkend vond, maar ze mankt wel echt.

Wat een gave foto trouwens!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 20:10

Vannacht voor de zoveelste keer de laatste tijd veels te weinig geslapen, lig gewoon klaar wakker in bed :roll: Moest er redelijk op tijd uit, want de zadelpasser kwam het zadel controleren en dat was niet voor de niks, de vulling was behoorlijk ingezakt. Had ook al een poosje de balen van het zadel om dat ik er niet lekker in kon zitten.
Djuun voordien nog even gelongeerd, dat was maar goed ook, want die was helemaal :):) van het koude weer :+
Na het vullen even proefgereden, vulling nog wat verbeterd, Djuun mocht nog even proefkonijn spelen voor wat losse bomen die ze bij had en daarna nog een rondje buiten gedaan, Djuun was nog steeds een beetje :wow: maar toch anders dan als ze op kuil staat. Maar kon echt merken dat Djuun ook fijner liep met het zadel, heerlijk ruim vanuit de schouder :D Ze sprong op den duur in galop aan, als ze dat volgende week in de proef zo doet, dan hebben we een 9 :)) Maar zal vrees ik een toevalstreffer wezen :')

Nu idd een weekje vrij, lekker relaxen, heb weinig op de planning staan, behalve m'n huis eens goed aan kant, want die is in staat van verwaarlozing momenteel := M'n eerst werkdag, 1 december, staat er een zeer pittig vergadering op m'n werk in de planning, dus zie echt naar uit :Y) Sfeer is echt naar het nul punt gezakt door veranderingen en slechte communicatie...

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 20:14

Smart schreef:
Ik mis de dames uit het Zeeuwse een beetje (of heb ik iets gemist)... ?

Lief dat je het opmerkt. Is niet bewust dat ik er minder ben hoor, meer dat ik gewoon erg druk ben met veel dingen, dus vaak via telefoon bijlees op het werk voornamelijk, maar dan vind ik een bijleespost zo rottig maken, dus als ik dan 's avonds eens op de laptop zit heb ik er weer geen zin meer in, omdat er dan weer zoveel weer is bijgekomen :o

Wat super van Silver zeg! *\o/*
Ow en had gezien dat je om een filmpje vroeg, kan vragen of moeders volgende week wedstrijdje wilt filmen. Mijn les filmen heeft gewoon geen nu met ons baklicht nu alleen 's avonds :P
Maar de zadelmaker is vandaag geweest, dus we kunnen volgende week knallen *\%/*

Mag ik voor de rest een keer op de bijleespost van Letiets meegaan? :+ := We zeggen toch bekant hetzelfde _O-

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 20:15

Ja daag, weet je hoeveel tijd er in zo'n post gaat zitten >;) Je maakt er zelf maar 1 :P

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 20:16

Jij was vrij heel de dag :7
Hier was er stress op het werk vandaag :x

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 20:17

Ben heel de week vrij ~~}>

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 20:17

Iemand nog een tip voor een goede film die ik echt gezien moet hebben?