Ja als je er bijrijdpaardjes enzo bij gaat trekken dan kan de lijst overal nog wel langer denk ik Dan heeft Miranda ook nog een paard en Ersiel en Letiets nog een NRPS enzovoorts
Haha goed he? komt denk ik ook door de dikke buikjes heeft Eli al een dikke?
joysjuh1987
Geplaatst: 19-09-13 10:57
Annikab schreef:
set_elkol schreef:
Annikab dan? met CSA Elyaijna, Dostawa en Doroata
Wow alles in 1x goed geschreven, dat komt niet vaak voor
Had jij mij al foto's gestuurd?
Annikab
Geplaatst: 19-09-13 11:20
set_elkol schreef:
Haha goed he? komt denk ik ook door de dikke buikjes heeft Eli al een dikke?
Ely heeft al wel een buikje, maar heb de laatste tijd ook weinig met haar kunnen doen ivm veulen en regen, dus of het baby is of gras, daar twijfel ik nog over
Thanks, ja een goed boek heb ik wel liggen (beneden ) maar allemaal al gelezen natuurlijk Hopelijk zakt het straks M'n moeder heeft me moeten uitkleden omdat ik niet kon bukken voor m'n sokken en rijbroek aan de onder kant los te maken, pfff, dat is echt stom Heb nu een warmte pleister op m'n rug die langzaam aan gaat werken, het zijn gewoon m'n spieren die nu lastig aan het doen zijn, dus niks ernstig, maar alsnog doet het pijn Moest net niezen, was ook leuk
"ja ik maak dan wel de OP maar eigenlijk tel ik zelf niet..."
Dat was wel t oorspronkelijke idee, alleen volbloeden, ooit. Maar we zijn versoepeld haha. Maar t is natuurlijk wel feit dat het in het topic qua onderwerp wel echt over de arabs gaat, dus voor de OP vind ik die keus wel logisch.