Michelle, Letiets pakt dr ook regelmatig mee aan de dubbele longe (ik ben er nog niet echt handig mee) en daar kan je ook goed het aanspringen mee trainen

Ik vind het stoer hoor, je overstap
Ik wil het de andere kant op nog wel eens gaan proberen. Staleigenaresse is westernruiter, dus mag vast wel eens lesje bij dr nemen 
En van stuitje, tjah over is het nog niet, maar kan wel weer normaal functioneren en met rijden geen last verder
Echt geschrokken was ik niet, Djuun deed ook immers niets mis, dus ben er gelijk ook weer op gegaan. Kon alleen niet meer normaal zitten 
Snap trouwens dat je nog nooit vd My Special Horse Competition heb gehoord, is ook helemaal in Zeeland
...pffff, dan schrik je wel.
ze had dus wat verhoging (0,6) maar toen ik daar kwam heb ik direct de assistentes laten rennen en is er ook gelijk opnieuw getempt, wat dus alweer gezakt was (0.3). Ze stond er echt zielig bij, maar toen ze ons zag leefde ze helemaal op. De DA zei niets wat wij nog niet wisten en we weten waar we op moeten letten, en tja, daar zouden ze sneller kunnen ingrijpen, maar ik denk dat ik al eerder zie als een DA als ze ergens last van heeft én thuis genezen ze gewoon sneller, want het grootste deel van genezing is psychisch. Ze was wat pijnlijk, maar het veulen was ook erg druk, dus dat lijkt me logisch. De wond ziet er mooi uit, zal straks even foto's opladen. Was wel wat groter dan ik verwacht had. Met haar torsie moesten we haar alsnog met de bezem de trailer op pushen, ze is geen makkelijker lader (op de trailer dus super, maar laden...) maar daar sputterde ze uit gewoonte even tegen en ik zag ineens een helder lichtje in haar ogen verschijnen en toen liep ze gelijk zo de trailer op
Ze kwam met opgeheven hoofd en staart van de trailer af en ze is duidelijk blij om thuis te zijn (en eten te krijgen, want hier krijgen ze 24/7 ruwvoer en daar had ze haar voer van 12 uur al op en ze had honger). Ze staat nu lekker op stal met een flinke pluk hooi en ik ga zo haar buuf naar binnen doen zodat ze gezelschap heeft

Doe ik liever eventjes los longeren etc totdat haar tanden zijn gedaan.
Wel een hoop geregel en gedoe.