) maar nee alleen baby's moeten getest
 ) maar nee alleen baby's moeten getest                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hij heeft meer vacht dan mama en dat zal altijd zo blijven denk ik zo
 Hij heeft meer vacht dan mama en dat zal altijd zo blijven denk ik zo
 heb je ook een vachtje voor nodig!
 heb je ook een vachtje voor nodig!                                                         

. Na het werken even lekker onder de lampen voor de spiertjes. Aan het begin vond ze het vreselijk en was ze erg onrustig.  Nu staat ze heerlijk te genieten
. Na het werken even lekker onder de lampen voor de spiertjes. Aan het begin vond ze het vreselijk en was ze erg onrustig.  Nu staat ze heerlijk te genieten  
                                                          denk echt dat ze hartstikke happy is als mama.
 denk echt dat ze hartstikke happy is als mama. 

Je kunt t wel! Nu nog met beweging of lukt dat niet met de Phone?
  Je kunt t wel! Nu nog met beweging of lukt dat niet met de Phone?  

in de trein zag ik pas dat er nu een prachtige bloedvlek op mn broek zit
 in de trein zag ik pas dat er nu een prachtige bloedvlek op mn broek zit  gelukkig is het een donkere broek en valt het niet zo HEEL erg op
 gelukkig is het een donkere broek en valt het niet zo HEEL erg op  

helaas. Wel heel mooi je zwarte merrie, en die foto’s ook super schattig.
  helaas. Wel heel mooi je zwarte merrie, en die foto’s ook super schattig. ) haar veulen heeft een levensnummer en straks hopelijk eindelijk papieren.
) haar veulen heeft een levensnummer en straks hopelijk eindelijk papieren.  want dat kan elk gezond paard wel aan. Dus dat is een leuke nieuwe uitdaging, gewoon een keer doen  met dat verkeer komt vanzelf wel goed. Heb met het paard wat ik reed ook een jaar lang veel moeten oefenen. Nu kijkt hij nergens meer van om (of hij stelt zich aan)
 want dat kan elk gezond paard wel aan. Dus dat is een leuke nieuwe uitdaging, gewoon een keer doen  met dat verkeer komt vanzelf wel goed. Heb met het paard wat ik reed ook een jaar lang veel moeten oefenen. Nu kijkt hij nergens meer van om (of hij stelt zich aan)

...
...  , ook als je langzaam fietst kun je zo hard vallen...
, ook als je langzaam fietst kun je zo hard vallen...  ...
...  

Leuke foto van Zaar!
 Leuke foto van Zaar!  

Super van Silver btw!
 Super van Silver btw!