Die pauweveren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MirandaFuego schreef:Owh, die kan je bij ons in de bloemenwinkel kopen.
Die pauweveren
Sieltjuh schreef:MirandaFuego schreef:Owh, die kan je bij ons in de bloemenwinkel kopen.
Die pauweveren
Je kan overal die veren kopen, maar vind ze best aan de prijsDeze was goed te doen, nog geen 12,- de meter.
Balen van Mirka, JesTis wel een beetje je zorgenkindje hè? Waar denk je dat het vandaan komt? Anders misschien eens ff een osteo na laten tjekken?
MirandaFuego schreef:Maar als het iets met bekappen is moet die hoefsmid dat toch weten, anders kan het ook wel een kneuzing in de hoef zijn.
MirandaFuego schreef:Owh dus ze zit al een beetje in de piepzak!
Nou ja, je moet altijd wel oppassen, maar het ene paard is het andere niet, jij kan dat het beste zelf inschatten.
Het kan ook zijn dat als je haar een beetje rijdt ze juist lekkerder gaat.
Citaat:Aanspringen in de galop-probleem herke ik wel. Djuun vind dat ook erg moeilijk (en kan er soms beetje zuur van worden), maar gaat wel steeds iets beter heb ik het idee
Wat goed van je endurance wedstrijden zegDat zou ik zelf ook graag willen doen, maar er is hier echt niets in de buurt
Echt super doet het verder zo goed gaat. Bevalt je overstap van western naar dressuur nog steeds?
Vind jullie ook zo'n mooie combi
Met Djuun gaat het ook lekker jaAantal weken geleden wel rottige val gemaakt (Djuun struikelde op buitenrit en ik zat op het fietspad). Paar weken dus niet gereden of alleen staprondje gedaan, want stuitje deed nogal zeer. Na mn vakantie weer begonnen en gaat echt de goede kant op, de goede stukken worden steeds langer zeg maar
![]()
Plannen... eh... ik wil graag in april meedoen hier in de buurt bij de My Special Horse Competition, gewoon leuke wedstrijd voor de wat mindere doorsnee rassen. Misschien een keer de amateurkeuring, maar dat moeten we echt nog ff zienVoor de rest gewoon genieten
En dat lukt nu al