Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

sherif schreef:set_elkol schreef:Als ik zelf Set zou laten testen op CA etc dan accepteert AVS die uitslagen ook toch wanneer ze een AV veulen zou krijgen? Of moet ik dan weer alsnog verplicht via hen weer testen?
Als je merrie vrij is en je dekt met een CA vrije hengst, is het veulen vrij verklaart doordat beiden ouders CA vrij zijn. Mocht je merrie CA drager zijn en je dekt met een CA vrije hengst(of andersom), kan je het veulen weer laten testen of deze drager is(lijder kan deze nooit zijn in dit geval)

Naja wil het alsnog wel weten
 Naja wil het alsnog wel weten                                                         
 Zou denk ik het veulen gewoon laten testen en Set niet, tenzij je een drager op het oog hebt natuurlijk
 Zou denk ik het veulen gewoon laten testen en Set niet, tenzij je een drager op het oog hebt natuurlijk  

amyz schreef:Merrie niet idd maar veulens welZou denk ik het veulen gewoon laten testen en Set niet, tenzij je een drager op het oog hebt natuurlijk

We zullen zien, bemoedigende woorden doen in elk geval wel goed! Het is idd een k*tziekte en ik heb dan al enorm veel geluk een dokter te hebben die me gelooft.
 We zullen zien, bemoedigende woorden doen in elk geval wel goed! Het is idd een k*tziekte en ik heb dan al enorm veel geluk een dokter te hebben die me gelooft.                                                         

ik overwoog haar vast te laten testen op eigen initiatief maar wilde niet het risico lopen dat AVS het zelf wil 'regelen' snap je, sommige stamboeken hebben zulke rare dingen soms.
 ik overwoog haar vast te laten testen op eigen initiatief maar wilde niet het risico lopen dat AVS het zelf wil 'regelen' snap je, sommige stamboeken hebben zulke rare dingen soms.