[HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 23:56

OMG zit net 5 te kijken.

Die mevrouw is koekoek :? 8)7 8)7

Verslaafd aan bijen steken :oo

IlonavL

Re: [HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 00:10

Lief van je Eline, thanx!

Kan het hier wel neerzetten hoor, is verder ook geen geheim maar ik heb al maanden heel erg last van duizeligheid. Super vervelend maar nu is er toch gevonden dat het wrs vanuit mijn nek komt dus na een aantal bezoekjes fysio lijkt het wel beter te gaan dus we kijken weer vooruit! Gelukkig zijn mijn klachten ook herkenbaar dus dat is fijn! Via deze weg wil ik Maaike ook nog even heel veel sterkte wensen!

Verder leuke dingen in het vooruitzicht en hier gaat het lekker zn gangetje, paarden doen het super, zijn happy en tevreden en we genieten volop van de uurtjes zon! Mish ziet er goed uit Eline!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 00:39

Ik had van Maaike idd ook gelezen. Sterkte meid en veel kracht gewenst voor je behandelingen :) Pluk de dag als je je goed voelt en geniet van de kleine dingen :)

Vervelend zeg Iloon. Hopelijk gaat het snel weer beter met je, hopelijk werkt de fysiotherapie goed.

Haha Jes, mijn prioriteiten staan ergens anders dan op vakantie gaan, maar gewoon een weekje vrij zou ook al fijn zijn zeg maar :P

Eline, je moet zeg maar Djuuns hoofd voorstellen, maar dan compleet gekanteld, bijna op de kop. Rechtsonder zie je nog ergens een zwarte vlek, dat is dr oog :')

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 00:48

Oooooooohhhhhhh :') :') :')

Sterkte, Ilona, wat naar zeg. Hopen dat het gauw beter gaat.
Maaike, voor jou hetzelfde, ontzettend veel sterkte, en pff heftig joh...

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 00:57

Sieltjuh schreef:
Ik had van Maaike idd ook gelezen. Sterkte meid en veel kracht gewenst voor je behandelingen :) Pluk de dag als je je goed voelt en geniet van de kleine dingen :)

Vervelend zeg Iloon. Hopelijk gaat het snel weer beter met je, hopelijk werkt de fysiotherapie goed.

Haha Jes, mijn prioriteiten staan ergens anders dan op vakantie gaan, maar gewoon een weekje vrij zou ook al fijn zijn zeg maar :P

Eline, je moet zeg maar Djuuns hoofd voorstellen, maar dan compleet gekanteld, bijna op de kop. Rechtsonder zie je nog ergens een zwarte vlek, dat is dr oog :')

Hier ook Siel kwa prioriteiten...
Aan de ene kant zou ik wel even weg willen uit NL aan de andere kant zit ik weer zonder Montoyo dan :') _O-

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 09:47

Wat sneu voor je hond, Brenda! Ben ook benieuwd naar Golden Daisy, vond haar altijd erg leuk!

Knappe Mish! Ouders naar Spanje, best heftig, maar wel gaaf!

Leuke selfies met Djuun!

Sterkte, Ilona!

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 10:29

Haha een puzzel selfie met Djuun :')

Vrije dagen en/of op vakantie, denk dat er best wat mensen er naar uit kunnen kijken inderdaad.

En wauw, wat een plek daar in Spanje! Je ouders zijn er dus al langer mee bezig?
Aan de ene kant natuurlijk heerlijk dat je in ieder geval een prachtig vakantie adresje hebt voor de komende tijd, maar daarentegen zou het me ook vrij lastig lijken om ze echt te moeten missen.
Gelukkig hebben we in dit tijdperk vele communicatie mogelijkheden :)

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 12:47

@eline hoe gaat is dat lekker naar spanje, heb je idd wel fijn vakantie adresje
@jessica voor je het weet zit je weer fijn op je mo'tje :D
@sieltjuh het is dat ik het om dit tijd stip lees zal er bijna wat van denken ;uit elkaar getrokken op tafel voor mijn baas???? whaha. Erg leuke selfies
@Ilona wat poedersuiker van je gezondheid, wel fijn dat ze wrs weten waar het vandaan komt
@maaike pff wat een strijd voor jou, heel veel sterkte en gezondheid

Hier net me Assie gereden, eindelijk fijn gereden hele week al aan het martelen ze is me zo zat :') ze moet nu wat meer aan het werk en daar heeft ze niet altijd zin in en de hele week al chaggie doen en vandaag leek het ineens over. Dit is assie dr manier om haar hengstigheid te uiten, je ziet dr niet piesen oid maar ohz wordt ze zon pin. Haha ik ben er blij mee namelijk zondag weer concours.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 13:38

Rot zeg Iloon... Sterkte :(:) Rijden jullie eigenlijk nog op jullie peerdje? :) Daar horen we nooit wat over haha!

Lekker bekkie van Djuun :D

Sorry dames voor deze vele Dayem-spam. Zeg maar als t irritant wordt hoor :P
Daarnet even gereden. Wat een wereld van verschil vergeleken met m'n les van een paar dagen terug. Toen wilde die gewoon echt niet loslaten in draf en nu had ik een heerlijk relaxt paard onder me dat de nageeflijkheid volledig zelf aan bood :D Ons eerste galopje is ook een feit. Daarna is ie nog los gemaakt door de osteo, we kunnen er tegen aan!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 14:02

Ilona ook vervelend voor jou dat je niet fit bent.. Ben blij dat je iets gevonden lijkt te hebben dat helpt!

Asal hengstig haha, gelukkig heb je fijn gereden :))

Nicky wat loopt hij netjes zeg! Hij ziet er echt goed uit.

Ik ga zo naar de paardjes, Set krijgt weer heel veel vliegenschimmel-stipjes onder haar wintervacht uit, ik vind dat zo mooi!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 14:12

Ik lees ook (bijna) dagelijks mee, maar reageer niet zo vaak meer... maar wij leven ook nog hoor! Hier ook alles goed met Yus, even wachten op een goede hengstigheid.
Collage die ik gisteren op facebook heb gezet:

Afbeelding

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 14:50

Jazeker, zeker 4 tot 5 keer in de week rijden of longeren. In het begin het meest samen, maar omdat Suus graag wedstrijden wilde rijden, bleek de combinatie van samen een paard rijden minder handig. Natuurlijk heb ik het recht om haar te pakken wanneer ik dat wil maar ik weet ook hoe hard Suus er voor werkt en hoe graag ze Asi in de wedstrijdring net zo wil hebben als thuis. Inmiddels reageert ze op de kleinste hulpen en doe ik natuurlijk toch dingen anders en hoe banketstaaf ook, dat werkt voor Asi niet. In principe doen wij alle drie de paarden samen, maar de bedoeling is dat ik met Jas verder ga en zij met Remoyo en dat we Asiyah dan samen weer oppakken. Omdat Suus hier niet zoveel post vind ik het niet fair om hier te posten hoe lekker ze loopt en hoe goed ze vooruitgaan, dat is verder aan haar om dat wel of niet op internet te zetten. De dagelijkse dingen doen we verder allemaal samen en dat gaat heel goed. Helaas hebben we hier niet zoveel mogelijkheden om buiten te rijden, anders had ik dat zeker vaker met haar gedaan. Ik denk dat ik Asi meeneem naar de workshop bij Forelock's en (afhankelijk van hoe ik me voel) ook naar de amateurkeuring dus dan is het mijn beurt hihi (vindt Suus ook heel leuk hoor en is voor mij de grootste uitdaging want ik ben altijd zzzzzenuwachtig voor dit soort dingen :+)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 14:56

goed dat je zo eerlijk bent naar je zus en dat jullie haar goed kunnen delen/verdelen :j

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 15:02

Aha, nu snap ik het :) idd goede oplossing zo toch?

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 15:05

Ja, het is toch geven en nemen en goede afspraken maken maar het werkt goed hoor zoals het nu gaat. Je moet elkaar ook iets gunnen denk ik, toen ik Jassmir graag wilde houden kreeg zij er ook ineens een paard bij die zij op haar dagen moet buiten/binnen zetten, mesten en voeren. Gelukkig denken wij over veel dingen wel hetzelfde en je moet ook wel denk ik, als wij niet op één lijn zitten dan merk je dat ook meteen aan je paarden. Je bent trouwens ook altijd welkom hier Kat als je nog eens op de route bent!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 15:08

*\o/* Leuk! Ik ga mijn best doen zoveel mogelijk van jullie een keer te bezoeken :+ eerst is Annika weer aan de beurt! En daarna Jan Calis + Nicky en Dayem :D

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 15:11

Eliééén, wat een lekker huisje!
Lijkt me ook wel heerlijk hoor, net even wat beter weer altijd.
Wel altijd makkelijk om even een weekje weg te gaan! :))

Goed gaat Dayem zeg!
Je ziet aan zijn gezicht dat hij de galop moeilijk vind.

Joyce, dan is het wel fijn dat de hengstigheid weer afzakt.

Siel, vervelend hoor dat je nog steeds niet de oude bent.
Die selfies.. :')
Filmpjes van Djuun zijn zeker leuk!!

Jes, ik had het ook gezien, die vrouw die in een bad van bleek ging.. :')

Gister wat lieve fotootjes gemaakt. <3
Afbeelding

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 15:13

Ik kom ook een keertje langs Iloon, koudekerk is niet zo ver :)

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 15:17

Oja, Iloon, gelukkig gaat het wat beter, met duizeligheid kun je bijna niks. :(:)

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 15:18

Ik kom zondag ook even richting het westen :D

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 15:21

Jullie zijn allemaal welkom, gezellig! *\o/*

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 15:25

Misschien kom ik van de week wel ff op de scooter. Als het zulk lekker weer is vind ik zo'n toertje wel leuk :D Ga je ff een pb sturen!

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 21:16

Veel rug/nek klachten kunnen dit soort dingen uitlokken..
Hopelijk ben je er snel van af :(:)

Dayem gaat goed *\o/*
Netjes hoor!

Leuke collage van Yus.
Nog steeds op date vakantie ;)

Illoon als je samen op deze manier kan genieten van jullie kuddde is dat toch top.
Er alleen voor staan vind ik niet erg, maar vakantie etc en als ik ziek ben is toch weer altijd verzinnen hoe op te lossen...en ben best een control freak.
Dat Mo op het station staat is voor mij echt ffe loslaten :')

Brave Fuego!

Ja Miranda in bad in de bleek...was verbaast dat ze er niet net zo uit zag als Michael Jackson _O-

Vandaag stalgenoot geholpen en daarna even rond gestapt op de lippazaner merrie van een andere stalgenoot die ik 2x in de week nu doe longeren.
Heb de paarden lucht weer ingesnoven :+

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 21:25

Afbeelding
april 2013

Afbeelding
maart 2014
I love dit verschil!

Ha Miran wat een ontzettend leuke foto!

Spannend met Yus :D

Lekker bezig met paarden Jes, Lippizaner is wel weer wat anders :))

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 21:28

Kat valt mee eigenlijk kwa karakter.
Iberische paarden etc en Arabieren dat soort types zijn allemaal toch gevoelig.
Deze merrie is wel behoorlijk barok.
Echt een merrie merrie maar wel leuk om mee te werken.
Beetje type Mirka :')

En zo blijf ik gewend aan de dames :P

Set kijkt altijd zo wijs vind ik :)