's avonds bedtijd.. Kussie toe

En altijd een ultra vrolijk koppie 's morgens vroeg

Maantjes worden weer vol

We houden van zoenennn

Oma kwam voor het eerst langs! Ze durfde wel shief een kusje te laten geven, shief was zo voorzichtig

Shief mag geregeld lekker los op terrein scharrelen.. Als je haar dan roept komt ze vaak aangecrosst
 met lieve hinnikjes
 met lieve hinnikjesoliebol zie op die foto in de wei dat der pees daar al wat dik is/was, maar niet zon knikker als nu.. Die foto was 8 nov

Geplaatst: 19-11-14 22:37
               Geplaatst: 19-11-14 22:37				         

) Ook alles clear?
 ) Ook alles clear? 
  Gebruik het geleerde echt wekelijks.
 Gebruik het geleerde echt wekelijks.
 ...
...  ... Ik ga sowieso. Probeer ook altijd 1 keer in de 2 maanden bij Krista op 1 van haar paarden te lessen, vind het soms wel fijn geen enorme puber onder mijn kont te hebben....
... Ik ga sowieso. Probeer ook altijd 1 keer in de 2 maanden bij Krista op 1 van haar paarden te lessen, vind het soms wel fijn geen enorme puber onder mijn kont te hebben....   

Zaar liep vandaag los in de baan en ging als de brandweer 'houdt z'n draf steeds langer vol en vliegt door de baan zo best dat zelfs Juul zei 'dat heeft hij al een tijd niet gedaan!'. Hij stak zelfs Gong aan die z'n staart kennelijk wel recht omhoog kan steken en kan showen, maar neeeeee dat gaat hij natuuuuurlijk niet doen in de showring
 Zaar liep vandaag los in de baan en ging als de brandweer 'houdt z'n draf steeds langer vol en vliegt door de baan zo best dat zelfs Juul zei 'dat heeft hij al een tijd niet gedaan!'. Hij stak zelfs Gong aan die z'n staart kennelijk wel recht omhoog kan steken en kan showen, maar neeeeee dat gaat hij natuuuuurlijk niet doen in de showring   

Zo benieuwd of hij in het echt ook zo interessant is!
 Zo benieuwd of hij in het echt ook zo interessant is!                                                         

)
 ) Gaaf!
  Gaaf!