Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.

maar moet het toch even kwijt.

meestal is het wel zonnig
Ik vroeg al of ik er niet bij kon komen wonen in een van de andere huizen en dan Mish erbij kon zetten
maar dat vonden ze helaas niet zo'n strak plan.
Ik denk dat ze het beter aanpakken dan de gemiddelde Ik-Vertrek'er.
Ik zwaai ook even net als Ilona!
Wel ingrijpend, je ouders die gaan emigreren. Zal je ze niet enorm missen?
Van de week twee keer op de tafel uit elkaar getrokken door mijn baas
Mijn rug stond schots en scheef door de val, dus had op den duur meer last daarvan, dan daadwerkelijk van de beurse plek.
We waren iig net voor de regen vanavond klaar, want het ging toch een partijtje hozen en daarna zelfs onweren 

Het meest ingrijpende was vorig jaar toen ik eigenlijk verplicht uit huis moest omdat het huis verkocht was
Toen ben ik op kamers gaan wonen. Inmiddels ben ik daardoor al in zo'n mate ook weer zelfstandig geworden dat ik er wel mee om kan gaan dat ze straks weg zijn, maar vind het ook nog wel een beetje moeilijk hoor.
Soms staat je hoofd er gewoon even niet naar of kom je er niet aan toe, niks mis mee.
maar wel een beetje een puzzeltje
Dat is de fameuze Djunnah-kaak

Misschien moet ik dat gewoon eens gaan doen
Leef nu een beetje van weekend naar weekend
Kan niet wachten tot pasen (dag langer vrij
). 

Sieltjuh schreef:Haha, die rechtsonder is helemaal een puzzelDat is de fameuze Djunnah-kaak
![]()
En ja, weet ik wel, maar ik heb er zelf zo'n hekel aan als iemand totaal ongeïnteresseerd zijn eigen sores hier neerkwakt zonder op andere te reageren
Ik ben eigenlijk gewoon toe aan vakantie, maar heb nog niets geplant tussen nu en eind augustusMisschien moet ik dat gewoon eens gaan doen
Leef nu een beetje van weekend naar weekend
Kan niet wachten tot pasen (dag langer vrij
).
gaan opzoeken...