Helaas wel Miran

Ben ook benieuwd naar de veulenplannen in dit topic
Zou ook nog wel willen met Ya

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joysjuh1987 schreef:@miranda wat grappig zon oude familie foto
@jessica wat lekker lopen zeg, ohz wordt hij ook wel ruimer ook meer met neusje naar voren, goed hoor
lilskie schreef:Ik hopeloos met je mee Jes. Mijn vervoer naar Ijzerloo is gecanceld.. En als ik een taxi moet nemen ben ik zo 500 euro armer.. Dus ik heb Ijzerloo moeten afzeggen. Baal echt als een stekker. Stom!
amyz schreef:Nas gaat ergens volgende maand Nassiebal wordenEven kijken hoe het uitkomt ga volgende maand ook naar Utrecht dus hoop voor die tijd te kunnen dekken ivm spermaonderzoek.
Ik lees iets over bloedworm? Waardeloos! Maar je zag het in de mest?? In principe kan dat natuurlijk 2 kanten op; ofwel ze komen eruit na ontworming (dat heb ik even niet meegekregen) ofwel ze komen eruit omdat het er zo veel zijn en das natuurlijk nie best....
Mestonderzoek heb je niks aan voor bloedworm, toevallig afgelopen weekend nog met een da over gehad. Bloedworm kun je in feite alleen aantonen middels bloedonderzoek. Is sowieso een lastige om te bestrijden, wat ik me kan herinneren van Aliyah moet je echt vrij kort op elkaar met een specifieke kuur ontwormen (ivm de ingekapselde wormen). Als jouw da beweert bloedworm te kunnen vinden middels mestonderzoek zou ik persoonlijk eens bij een ander gaan informeren....maar dat ben ik natuurlijk.
Het is en blijft een heel waardeloos beest om te bestrijden, hoop dat het snel beter gaat