[HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

yashilha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 20:43

(Hoe zit het met de paarden van stalgenoten en wei etc ) :D ik heb een eigen stuk met stallen,die hebben nergens last van.
Helaas wel Miran :( ja heb ik toevallig over gehad met een vriendin maar denk dat mijn da wel even gaat overleggen nu ;)
Ben ook benieuwd naar de veulenplannen in dit topic
Zou ook nog wel willen met Ya :D maar hou me in genoeg paarden nu

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 20:51

joysjuh1987

Re: [HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 21:05

@miranda wat grappig zon oude familie foto
@jessica wat lekker lopen zeg <3, ohz wordt hij ook wel ruimer ook meer met neusje naar voren, goed hoor

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 21:08

joysjuh1987 schreef:
@miranda wat grappig zon oude familie foto
@jessica wat lekker lopen zeg <3, ohz wordt hij ook wel ruimer ook meer met neusje naar voren, goed hoor

Ja daar zijn we echt heel hard mee aan het werk..
De spanning van mij wordt ook minder dus als ik rij dan wordt ik onbewust ook makkelijker in me armen :)

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 23:07

Hebben jullie gister Radar gezien? Heftig zeg dat transport en die slachthuizen....

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 08:43

Niet gezien Nicky maar kom het overal tegen op bokt en fb.

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 10:24

Dat is schrikken, Miranda, dat Nikita van Fuego is afgevallen. Gelukkig is ze stoer weer opgestapt!

Foto's zien er fijn uit, Nicky, gaat wel weer kriebelen om te gaan rijden als ik jullie zo goed zie gaan!

Weer rode bloedworm gevonden bij Ken, balen zeg!

Leuke foto's van Mo, Jessica, jullie gaan lekker! Heb je er een hulpteugel aan zitten of lijkt dat maar zo op de foto's?

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 13:18

Connie, het is idd wel handig om te kijken of ze meer weten op een kliniek, meestal is er wel iemand die net de truc kent om van die ellende af te komen. (moet je diegene alleen nog weten te vinden) maar des te meer kans als je meerdere artsen spreekt!

Joyce, grappig hè die oude foto's. ik had al heel wat gezien maar nu dus nog wat verder terug, het blijft leuk dat je bij arabs zo ver terug kunt kijken. :j

Jes, hij loopt onder het zadel ook al heel ruim. :))
Elke keer een stapje erbij. +:)+

Dat transport en dergelijke is al jaren bekend... ;( ik hoop dat ze wat kunnen bereiken.

Annika, het stomme was dat Fuego juist zo lief is dus het was helemaal geen wilde toestand, maar toch kwam ze nog best hard neer!
En nu stikt ze van de spierpijn. :P

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 13:19

Nas gaat ergens volgende maand Nassiebal worden :D Even kijken hoe het uitkomt ga volgende maand ook naar Utrecht dus hoop voor die tijd te kunnen dekken ivm spermaonderzoek. :)

Ik lees iets over bloedworm? Waardeloos! Maar je zag het in de mest?? In principe kan dat natuurlijk 2 kanten op; ofwel ze komen eruit na ontworming (dat heb ik even niet meegekregen) ofwel ze komen eruit omdat het er zo veel zijn en das natuurlijk nie best....
Mestonderzoek heb je niks aan voor bloedworm, toevallig afgelopen weekend nog met een da over gehad. Bloedworm kun je in feite alleen aantonen middels bloedonderzoek. Is sowieso een lastige om te bestrijden, wat ik me kan herinneren van Aliyah moet je echt vrij kort op elkaar met een specifieke kuur ontwormen (ivm de ingekapselde wormen). Als jouw da beweert bloedworm te kunnen vinden middels mestonderzoek zou ik persoonlijk eens bij een ander gaan informeren....maar dat ben ik natuurlijk.

Het is en blijft een heel waardeloos beest om te bestrijden, hoop dat het snel beter gaat :(:)

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 13:24

Maaike :(:)
Ik hoop dat je je snel iets beter zult voelen. Wat waardeloos ook dat je ook nog eens een naaldenfobie hebt, dat helpt er natuurlijk ook niet erg bij.

Maak je nog even niet te druk om je toekomst. In elk geval weet je nu wat je hebt en stap 1 is om dat onder controle te krijgen. En er is toch wel iemand die je de komende tijd helpt met de paarden? Tot je een permanentere oplossing hebt gevonden?

Alles komt uiteindelijk wel op zn pootjes terecht, let maar op. Nu eerst maar eens concentreren op beter worden :(:)

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 13:28

Haha Amy, Nassiebal! :D

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 14:23

Bloedworm is toch wel een vervelende worm inderdaad.

Mijn les met Jim ging gisteravond helaas niet door, hij ging het niet redden in de tijd.
Nu voor volgende week dinsdag afspraak gemaakt, wat later want het is dan gelukkig weer langer licht!

Nog even een nieuwe advertentie op Bokt gemaakt voor ons huis, nog liefhebbers? :P
http://www.bokt.nl/markt/ad/247573/moge ... ys-de-tuin

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 15:12

Vandaag Montoyo opgezocht op zijn sex :') vakantie adres.
Hij voelde zich kip lekker daar :D

Amy spannend allemaal hoor de onderzoeken.
Ben heel benieuwd.
Ga je in naar de premie in houten of pak je er een later in het jaar?

Ik ben verlopig nog even Mo loos hopeloos /3

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 17:10

Ik hopeloos met je mee Jes. Mijn vervoer naar Ijzerloo is gecanceld.. En als ik een taxi moet nemen ben ik zo 500 euro armer.. Dus ik heb Ijzerloo moeten afzeggen. Baal echt als een stekker. Stom!

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 17:18

lilskie schreef:
Ik hopeloos met je mee Jes. Mijn vervoer naar Ijzerloo is gecanceld.. En als ik een taxi moet nemen ben ik zo 500 euro armer.. Dus ik heb Ijzerloo moeten afzeggen. Baal echt als een stekker. Stom!

Oh balen...Ja zo'n paarden taxi is niet grappig kwa prijs -O-
Misschien nog een oproepje ergens zitten? Y;(

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 17:20

Als jij een auto regelt, heb ik een trailer en wil ik best rijden :+

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 17:21

__Nicky schreef:
Als jij een auto regelt, heb ik een trailer en wil ik best rijden :+

auto's huren zijn niet zo duur ;)
Alleen even borg voorschieten :o

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 17:24

Ja maar alleen de trailer dan in Purmerend krijgen is een beetje lastig... :P Of je moet hier in de buurt een auto huren ofzo.

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 17:26

Ja zo zie je... Het is allemaal best een hoop geregel. Had ik nou maar geen huis gekocht.. Haha.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 17:27

Duur grapje wordt het dan... Als ik m'n E rijbewijs al had en ik mocht de auto van vaders lenen dan had ik het onwijs leuk gevonden om met je mee te gaan :)

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 17:30

Dat had ik ook gezellig gevonden :). Het was voor mij ook een stuk makkelijker geweest als ik gewoon mijn E rijbewijs had. Dan was het allemaal niet zo'n probleem. Maar ja... het is nu gewoon STOM! En ik had er vet veel zin in. Vind het zelf ook heel vervelend om mensen te belasten om het zo maar even te noemen. Want dan moeten andere mensen iets voor mij regelen om daar te komen. Daar krijg ik slapeloze nachten van.

Alles was al zo goed geregeld... Nu maar sparen voor mijn E achter B. Dan kan ik volgend jaar gewoon zelf rijden.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 17:39

Nassiebal _O- spannendddd! Hier een slettebal, als mijn windows niet was vastgelopen zou ik foto's uploaden :P

yashilha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 18:29

amyz schreef:
Nas gaat ergens volgende maand Nassiebal worden :D Even kijken hoe het uitkomt ga volgende maand ook naar Utrecht dus hoop voor die tijd te kunnen dekken ivm spermaonderzoek. :)

Ik lees iets over bloedworm? Waardeloos! Maar je zag het in de mest?? In principe kan dat natuurlijk 2 kanten op; ofwel ze komen eruit na ontworming (dat heb ik even niet meegekregen) ofwel ze komen eruit omdat het er zo veel zijn en das natuurlijk nie best....
Mestonderzoek heb je niks aan voor bloedworm, toevallig afgelopen weekend nog met een da over gehad. Bloedworm kun je in feite alleen aantonen middels bloedonderzoek. Is sowieso een lastige om te bestrijden, wat ik me kan herinneren van Aliyah moet je echt vrij kort op elkaar met een specifieke kuur ontwormen (ivm de ingekapselde wormen). Als jouw da beweert bloedworm te kunnen vinden middels mestonderzoek zou ik persoonlijk eens bij een ander gaan informeren....maar dat ben ik natuurlijk.

Het is en blijft een heel waardeloos beest om te bestrijden, hoop dat het snel beter gaat :(:)

Nee na het ontwormen weer,hij krijgt specifieke wormenkuur.
Dit probleem heeft hij opgelopen bij de oude eigenaar en die krengen zijn niet dood te krijgen.
Nu weer kort op elkaar ontwormen en hopen dat het een keer ophoud

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 19:18

En dat ie dan weer geen last van zijn maag krijgt door dat je zo vaak moet ontwormen.. :(

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 19:25

Afbeelding

Afbeelding

<3

wat vervelend zeg van Ken, kan je niet langere tijd achter elkaar zo'n natuurlijk middel tegen wormen geven? Misschien helpt het.