Ach die arme Mo. Show lopen, oefenen onder het zadel, superhengst spelen. Hij heeft veel te doen.
En dan nu voor het eerst (tada) Vosje met een showhalster. Eigen foto. ik heb hem ook eens zo op de foto. Hij was helemaal alleen in zijn 'thuisrubriek'.
Staat misschien ook wel heel mooi op Set. Heb ook een prachtige blauwe, maar meneer had staan schuren! Ik had paard even aan zoon gegeven om vast te houden, ik kreeg de shetlander. Dus toen waren er kraaltjes af. Dat halster is nu in reparatie. Er zat een zilveren ketting bij het halster, maar ik wilde een messing. Bij de lokale CAV winkel hebben ze alle schroefjesbakjes omgekeerd om de juiste maat te vinden. Uiteindelijk hebben ze deze ketting erbij gemaakt, met ringetjes die door de zijkant kunnen. Zondag heb ik een mooie leidsel bij Amy gekocht, maar nu moet er nog een tussen gesp bij. Het is nog een grote puzzel om het setje compleet te krijgen.
MirandaMalik
Geplaatst: 18-09-13 18:05
Wat een verleidelijke merries hier!! De prachtige blauwe kijkers van Set...was ze net naar de kapper geweest?
@Ellen: Ik heb nog steeds geen mail met foto's van je gehad Je kunt ze gewoon rechtstreeks als bijlage vanaf de computer naar me sturen he dan kan ik ze bewerken en voor je uploaden enzo, en dan kun jij er daarna een topic mee maken
Paard van zoutenootjes moet je de naam niet eens van proberen te leren
Wat een sexy foto's allemaal!! Moeten we eigenlijk een topic van maken, "rarebieren" maar dan anders!! Hebben we met de VD meiden ook een keer gedaan, omdat we vaak commentaar kregen op het belonen met voer, dat ze daar dik van worden... toen heeft iemand alle paarden gefotoshopt tot morbidly obese- paarden
Miran die van Fuego is het mooiste, met die rollende oogjes
Sorry Aleeneh, het lukte almaar niet. Heb al geprobeerd een PB te sturen, ook mislukt. Maarrrr, gelukkig kwam daar hulp van bokt, van Ersilia. En voila, het lukt. , kostte maar een paar jaar om het te leren, en na tien PB's is het hier gelukt.