Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
griebels schreef:Ik ga zo even kijken naar het veulentje... Mooie foto's van Siv weer maar ik zou toch bang zijn met de teugels die ze zo vast heeft om hem achterover te trekken... Of trekt ze hem om hier? Ik zie het niet goed
Loontje_84 schreef:Ik haal Sivmayall op dat moment idd naar beneden, hij wordt niet achterover getrokken maar uit balans gehaald. Ik leer paarden bijna dagelijks het steigeren zowel af als aan en weet waar ik mee bezig ben
griebels schreef:Ik had het er al over gehad met AR en net ook een pb naar Loontje gestuurd. We bedoelen hetzelfde, alleen hebben we net 1 ding anders geleerd/andere ervaringen mee gehad.
Over haar houding heb ik ook niets gezegd, ze zit keurig
Thirsa_ schreef:Wat een schatje is het toch
ArabianRanch schreef:Ook eet ze haar 'merrie'brokken niet goed, hooi wel. (brokken zijn altijd wel op, doet ze alleen iets langer over!)
ShamalArabs schreef:ArabianRanch schreef:Ook eet ze haar 'merrie'brokken niet goed, hooi wel. (brokken zijn altijd wel op, doet ze alleen iets langer over!)
Same here! om 11 uur 's avonds is het meeste wel op, 's morgens als ik ga voeren is de bak netjes schoon en haar voer wat ze dan krijgt eet ze dan niet helemaal op, dat laat ik dan erin voor 's avonds en dan het avond voer erbij.. Ach, ze eet alles uiteindelijk toch op, dat vind ik belangrijker dan in welk tijdsbestek. Hooi gaat wel moeizaam, maar dat is van begin af al zo dat ze daar minder van eet als de rest.
ArabianRanch schreef:Thirsa_ schreef:Wat een schatje is het toch
... ik ben benieuwd hoe jouw schatje er morgenavond uit ziet![]()
Thirsa_ schreef:Haha ik ook![]()
Kan niet wachten
Thirsa_ schreef:Jaaa ik ga wel fotootjes sturen hoor![]()
Hoe lang blijf je nou eigenlijk weg isabel?
Echt gaaaf, ooit gaan wij ook zoiets doen!
Thirsa_ schreef:Heb je niet nog een plaatsje in je koffer?!![]()
Thirsa_ schreef:Maaaar ik mis mn knollie wel