Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nour ook nog even geaaid, wat een mooi velletje heeft 'ie nog zeg! 

In de winter zien ze er eerder zo uit:

Maar ik hou het in de gaten en laat indien nodig eens een osteo komen. 

Gaan jullie volgende week wel? Ik kan helaas niet, ben dan bij Irene... 
... Tie krijgt het nog druk...
... Ik ben eigenlijk de enige Westernruiter hier... 

Verder niks te melden, alles gaat zijn gangetje 

Misschien heeft zij nog wat tips?

Of niet? Ga er maar gemakshalve vanuit dat het niet de bedoeling is geweest. 

Uhm, Annika? Sorry, hij gilt nogal uh... Hoog? 
  En ook medicijnen die hun werk doen? Top! 

Mijn vorige merrie heeft haar veel te korte leventje helaas ook te danken aan het verkeerd verkocht worden, dus dat maakt me sowieso al extra huiverig.

)
 Idd gewoon komen kijken en kletsen, altijd gezellig en dan krijg je beetje idee hoe het in zijn werking gaat. 
  In combo met een basic medium oil trainingshoofdstelletje wat onderweg is vanaf mplaats.. Gaat dat denk heel leuk staan op meneer de koffievos 
 Turqoise trainigspad erbij en voila! Ben gelukkig bijna jarig  

).

Verder los gemaakt en kregen te horen dat het een echt topsport hond was met enkel wat kleine sport kwaaltjes, maar zo gezond als maar kan zijn 
 Altijd fijn om te horen.
 ) Erna, ondanks de mega wind en regen, liep hij toch super braaf met zijn lijntje achterlangs . Binnenkort eens richting 'stuur' gaan werken 

ja
 hihihi

.... Leuk, wil wel mee... 

... Wanneer gaat ze met hem beginnen?

. Shamit had dat snel door en als Shamit erin stond, liep Desh er ook zo bij. Later konden we ze beide voor de klep naast elkaar zetten, was het 'kom jongens, kliklik, erin' en sukkelde ze er zo tegelijk in. Eruit zelfde idee, beide stangen weghalen, trekje aan hun staart 'backup' en dan kwamen ze synchroon eruit.
 Citaat:Welkom Kim! Stond jou Manolo toevallig te koop? Of heb jij hem pas sinds kort? Ik was afgelopen zomer op zoek naar een nieuwe arab en ben toen 2 Manolo's tegen gekomen. 1tje in Duitsland (waar ik nog steeds verliefd op ben, uit dubbel Kubinec) en 1tje uit NL en deze kwam volgens mij uit EL Ninjo.
Jou kerel ziet er uit als een fijn paardje zeg! (even op je profiel gespiekt)