Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lilskie schreef:Jullie gaan wel heel snel, ik zie opeens winterefteling dingen voorbij komen. Erg leuk. Vind pretparken normaal niet zo leuk, maar de Efteling is wel ok. Zet mij maar in Droomvlucht, niet Villa Volta, dan kan je mij echt wegbrengen.
Lekker Jeanette, 2 winstpuntjes! Gefeliciteerd. Ik ben aan het kijken voor wat wedstrijden bij De Beemsterruiters. Maar ik heb nogal faalangst. Wedstrijden betekenen voor mij een week buikpijn en daarom zoek ik ze ook zorgvuldig uit... Ik ben echt een watje zeg maar qua presteren voor een "prijs".
MirandaFuego schreef:lilskie schreef:Jullie gaan wel heel snel, ik zie opeens winterefteling dingen voorbij komen. Erg leuk. Vind pretparken normaal niet zo leuk, maar de Efteling is wel ok. Zet mij maar in Droomvlucht, niet Villa Volta, dan kan je mij echt wegbrengen.
Lekker Jeanette, 2 winstpuntjes! Gefeliciteerd. Ik ben aan het kijken voor wat wedstrijden bij De Beemsterruiters. Maar ik heb nogal faalangst. Wedstrijden betekenen voor mij een week buikpijn en daarom zoek ik ze ook zorgvuldig uit... Ik ben echt een watje zeg maar qua presteren voor een "prijs".
Ach joh, je moet het gewoon voor jezelf doen en de ervaring, wat maakt het uit als het niet zo goed gaat?
Ik denk dat als je het vaker doet het juist makkelijker wordt.