Hahaha ben ook wel benieuwd naar foto's! Slapen in de modder.. tsja snap dat dan! Hij wilt graag een moddermaskertje!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iloontjeehh schreef:Wat een leuke arabier heb jij! Ik hou van vossen met een blesAls je manen afscheert komt het wel mooier (dikker en steviger) terug, maar wel zonde als je paard het dan weer afschuurt.
Sieltjuh schreef:Iloontjeehh schreef:Wat een leuke arabier heb jij! Ik hou van vossen met een blesAls je manen afscheert komt het wel mooier (dikker en steviger) terug, maar wel zonde als je paard het dan weer afschuurt.
Wel geen arabier, maar dan vind je deze ook vast leuk:
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 2505_n.jpg
Is Djuun dr boyfriend (als het Djuun uitkomt tenminste).
En thanks hoor
Sieltjuh schreef:Ja, ben ook zo blij met die foto'sDie herfstkleuren passen ook zo mooi bij een vos
Iloontjeehh schreef:Heel leuk, is het een quarter? Mijn nichtje heeft een welsh x arabier, vosbont met een bles. Echt een heel leuk ding
Sieltjuh schreef:Iloontjeehh schreef:Heel leuk, is het een quarter? Mijn nichtje heeft een welsh x arabier, vosbont met een bles. Echt een heel leuk ding
Paint (volgens mij zit daar weinig verschil in, toch?Ben daar niet echt in thuis
) Is echt de grootste knuffelbeer van stal
En Djuun kan soms lelijk naar hem doen
Maar over het algemeen zijn het wel echte vriendjes
Zie vaak foto's van staleigenaresse voorbij komen op FB dat ze weer met zn tweeën staan te soezen in het zonnetje
![]()