Oh chips....blijkbaar ga ik buiten mijn boekje wat de kalenders betreft. Inmiddels heb ik gehoord dat het echt de bedoeling is dat er via de dawra verkocht wordt dmv internet enzo. Wij "de EK deelnemers" mogen alleen in onze directe omgeving verkopen en dus niet via internet. Dus Yildiz...toch maar weer via Angela cq via de dawra dan maar? Sorry sorry sorry, maar hier stond ik dus echt niet bij stil. Ik heb de "kalender" dus ook maar gauw uit mijn onderschift gehaald. .
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-11 19:31
It's the thought that counts! Heb inmiddels de bestelling weer bij Angela gedaan. Ik hoop alleen wel dat ik de eerste twee wel op tijd binnen heb, dus voor dit weekend (ivm Sint)...
ja daar zit ik dus ook mee....Voor je het weet heeft de sint al zijn inkopen al gedaan...
Wetsernfriek
Geplaatst: 28-11-11 21:31
GO ARABIAN REINERS!! laat die dikbillen maar een poepie ruiken met die elegante arabbillen !
mvg Glenn
Laatst bijgewerkt door Wetsernfriek op 28-11-11 21:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Bimmetje
Geplaatst: 28-11-11 21:37
Wetsernfriek schreef:
GO ARABIAN REINERS!! laat die dikbillen maar een poepie ruiken met die elangte arabbillen !
Wetsernfriek
Geplaatst: 28-11-11 21:40
CounTree schreef:
ja daar zit ik dus ook mee....Voor je het weet heeft de sint al zijn inkopen al gedaan...
Ik vind dat de Sint dit jaar maar eens zijn WESTERN ARABIER van stal moet halen
Ploempje
Geplaatst: 28-11-11 22:33
Wetsernfriek schreef:
GO ARABIAN REINERS!! laat die dikbillen maar een poepie ruiken met die elegante arabbillen !
mvg Glenn
CounTree
Geplaatst: 28-11-11 23:57
Wetsernfriek schreef:
mvg Glenn
Very nice put!!
leuk spandoek voor een NK of NRHA wedstrijd!! hihi ik zie hem al closeup verschijnen op de livestream....kompleet met pompoen leaders
corine1981
Geplaatst: 29-11-11 00:36
Wetsernfriek schreef:
mvg Glenn
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-11 17:27
Heeft iemand de kalenders al binnen?
CounTree
Geplaatst: 30-11-11 18:07
Ja ik heb ze gister alle 20 ontvangen. Ziet er waanzinnig mooi uit!! Zijn ze al naar jou verstuurt dat je weet?
CounTree
Geplaatst: 30-11-11 18:31
Ik heb mijn onderschrift ff gewijzigd met een vleugje Glenn erin . Hopelijk worden er nu nog meer verkocht!! ....zegt het voort zegt het voort.
P.S. eerste reactie al gehad, "wat kost ie". Netjes beantwoord en doorgestuurd naar DAWRA.nl . Aan de deur verkopen, was net ff te ver weg
Wetsernfriek
Geplaatst: 30-11-11 19:45
Ja zie jewel mijn elegante billen, leuze gaat de dawra kalender als zoete broodjes doen verkopen lol !
mvg Glenn
CounTree
Geplaatst: 30-11-11 23:24
Zo ik heb net WNL bestookt met kalenders. Dat ging lekker zeg. zoef 6 kalenders weg. Morgen op mijn werk iedereen nog ff overtuigen van het goede doel...
En wauw wat reed cyann (calender girl july) super zeg!! Het lijkt wel alsof er opeens een knop is omgegaan....met een big smile te paard, zo enorm serieus bezig en het volste vertrouwen in Nirvana!!! Voorheen hield ze nog de teugels te strak uit angst om de controle te verliezen, wat dan al helemaal niet handig is als je snelheid moet maken. Ook tijdens het spinnen deed ze dat veels te vaak waardoor het spinnen wel ging...maar ik dan wel medelijden had met Nirvana. Maar goed...we moeten het allemaal leren. Maar jeetje zeg wat ging deze les goed!! Geen overbodige rustpauzes cq treuzel momenten, nee gewoon echt rijden en aanpakken. Nirvana zag de bakkabouters nu ook, maar had geen tijd om er echt aandacht aan te besteden....Cyann had nu duidelijk de regie. Lange teugel, neus laag en hoppa snelle cirkels en net zo makkelijk een kleine langzame. De rechte lijnen, mooi opgebouwde rundown!! En ik weet dat Nirvana daar zo erg tegenin kan gaan! Zelf met een paar leuke sliding stops en rollbacks! Ook het spinnen (ze zat er amper aan), appeltje eitje en keurig recht stoppen. Echt alles ging zoooo goed! Tjonge ze reed zo zelfverzekerd, wat een stoere meid! We wisten niet wat we zagen!
Wat een vooruitgang opeens tov twee weken geleden toen ze les had.
Als dit zo door gaat, dan zie ik haar volgend jaar echt in de DRHA ring verschijnen.
Hey allemaal ik heb me gisteren een keertje laten filmen zodat ik zelf men vele fouten kan zien Ik dacht ik laat het even aan jullie arabierenmensjes zien, ik durf het niet in een groot topic te zetten voor de reacties, hihi... Ik doe mijn uiterste best om zo zacht mogelijk te zijn met mijn handen, daar heb ik nog veeeeel werk aan, ik betrap mezelf steeds te laat en dan denk ik meteen, nageveeeeen En ik mag ook nog wel wat rustiger zitten... Wees wel een beetje mild, we zijn nog maar 2 maandjes les aan het nemen Na veel gesukkel met men meisje haar gezondheid door een rake slag van een ander paard... Ik had niet verwacht nog zo fijn met haar te kunnen rijden, en ik duim dat het nog fijner wordt! Voordien was het steeds 'strak in het pak' dressuur, maar gedaan daarmee! Haha! Amaaai dit vind ik echt spannend dat zo online zetten! Mijn eerste montage ook trouwens ik heb er een lekker irritant standaard toontje achter gezet ^^
Ooohja, heb veeel te glibberige teugels gekocht, binnekort om andere zodat ik niet steeds men teugels moet hernemen
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-11 00:09
Wat n knappe combinatie zijn jullie! Mooi paardje! Wees niet te hard voor jezelf, iets afleren is moeilijker dan nieuw leren (de scheefzitter spreekt uit ervaring ). Je weet waar de knelpunten zitten en ik denk dat je paardje de ontspanning die het westernrijden gaat brengen heel fijn gaat vinden! Ben heel benieuwd naar je volgende filmpje!
Go Cyann! Go Cyann!
Ploempje
Geplaatst: 02-12-11 00:24
Dankje Tis een echt schatje hoor Het voelt alleszins wel goed, ik ondervind dat ze het fijn vindt. Maar dat heb je met die slimme arabiertjes he die zijn blij als ze zelf een beetje zelf mogen denken en vrijheid krijgen
Zo net weer thuis van overwerk. Ik ga morgen ff je filmpje bekijken, maar eerst ff bijlezen en posten. Tip voor gladde teugels, pak wat zand en wrijf het over je teugels heen en opstappen
En oei oei oei....binnen 24 uur al mijn kalenders uitverkocht!!! En dan ben ik alleen nog maar bij WNL geweest en mijn werk. Maar ik heb weer nieuwe besteld, dus dan kan ik ook de familie gaan bestoken en de rest van de kennissen kring. Binnenkort mijn opgehaalde buit, netjes overmaken naar de dawra. Hoe leuk is dit zeg!!!
CounTree
Geplaatst: 06-12-11 00:35
Mooi filmpje bloempje en "jaja er staat aardig wat op " Ziet er goed uit!
En hotnews....Cyann en ik gaan binnenkort een freestyle reining samen doen . Whahaha hoe leuk is dit en vreselijk spannend!! Ik opperde het als geintje, maar Cyann heeft er duidelijk zin in . Dus nja...dan ga ik er maar aan geloven . Om elkaar te steunen gaan we met zijn 2en de ring in, alleen wordt Cyann dan gejureerd en ik niet. De Freestyle is te WNL tijdens een onderlinge wedstrijd en het is de 17e december. Kleding, muziek en thema hebben we al. Alleen nog verf en nog oefenen en dan zijn we er vast klaar voor.
Zo'n freestyle is behoorlijk veel werk, dus zonde om het eigenlijk bij 1x te houden. Maar wat wil het toeval.... 7 januari is er hier bij de plaatselijke dressuurmanege, waar Cyann en ik altijd tussendoor trainen, een pas de deux op muziek en ook verkleed . En stiekum willen we hem daar wel graag herhalen. De manege eigenaar vond het een heel leuk idee, dus we zijn van harte uitgenodigd. Whoeha....lachen lachen lachen. De voorbereiding is al super lachen, dus dat wordt wat. Lang leve de lol Hoe ze onze manoeuvres gaan geoordelen?? Ik zou het echt niet weten, als we maar lol hebben!
Verders heb ik bij onze drie zwarte paarden manen getrokken. Ik wil ze laten testen op kleur. Zojuist de formulieren online ingevuld, zodat ik de "samples" naar America kan opsturen om te laten testen op Agouti en Red. Dan weet ik straks het belangrijkste gedeelte van hun genetische kleurkaart en wie weet zit er wel een homozygote zwarte tussen. Dit zou nl. kunnen aangezien geen van de paarden een vos ouder heeft. Reuze benieuwd!