Heb paar foto's, effe zoeken hoor...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amyz schreef:Hallo iedereen, ik leef ook nog![]()
Lees over boerenfitness en shetters voor een kar met hooi?![]()
![]()
T is hier nogal een gekkenhuis geweest (what else is new) maar intussen sta ik bij daniellekas op stal en begint Umoyax dik te wordenHeeft al een hek gesloopt (wat heel leuk was, 1 dag voor het NK, hebben in de stromende regen staan repareren) maar vermaakt zich verder opperbest
![]()
Maar grootste reden voor alle drukte was toch wel de overname van Arabian Horse Store!! Kon deze kans niet laten liggen aangezien ik toch al iets in die richtig wilde gaan opstarten.Ben nu dus trotse eigenaresse van http://www.arabianhorsestore.nl .
Als de site is aangepakt wil ik het assortiment gaan uitbreiden, dus suggesties zijn welkom
amyz schreef:Bedankt allemaalCowboy Magic heb ik nog niet, komt er wel weer
![]()
Zodra de site op orde is ga ik wat basisproducten bestellen en als dan alles een beetje klopt en loopt ga ik het assortiment uitbreiden.
Hebbedingetjes.... Zoals?![]()
Hihi kun je nagaan! *kijkt naar de bus chocoladeballetjes die naast mn laptop staat*. Goed bezig iig!
amyz schreef:Bedankt allemaalCowboy Magic heb ik nog niet, komt er wel weer
![]()
Zodra de site op orde is ga ik wat basisproducten bestellen en als dan alles een beetje klopt en loopt ga ik het assortiment uitbreiden.
Hihi kun je nagaan! *kijkt naar de bus chocoladeballetjes die naast mn laptop staat*. Goed bezig iig!
Bonjoy schreef:amyz schreef:Bedankt allemaalCowboy Magic heb ik nog niet, komt er wel weer
![]()
Hamilton halsters!
Letizia schreef:Zadels zou ik alleen doen als je een goede opleiding voor passer hebt gevolgd, zowel voor je zelf te beschermen, als de mensen die er een kopen
Misschien wat kunst? Specifiek van het Arabisch paard dan wel he