leuk!
 leuk! Leuk en welkom.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

leuk!
 leuk! 

We zitten hier zelf in plat Groningen. Maar blijft gaaf hoor, zoveel ruimte. Hij heeft 130 hectare land.
 We zitten hier zelf in plat Groningen. Maar blijft gaaf hoor, zoveel ruimte. Hij heeft 130 hectare land.

of groeit daar gewoon van alles op?
 of groeit daar gewoon van alles op?                                                          Afgelopen week zei ik tegen hem dat ik graag eens over de toekomst wil hebben, hoeveel paarden ik kan gaan houden en hoe enz. We wonen nu nog samen in 'de stad', en nog niet op de boerderij. Die gaat hij nog overnemen van zijn ouders. Mijn paarden staan nu nog bij mijn ouders. Ik wil dus heel graag weten waar ik aan toe ben als de paarden ook gaan verhuizen ooit.
 Afgelopen week zei ik tegen hem dat ik graag eens over de toekomst wil hebben, hoeveel paarden ik kan gaan houden en hoe enz. We wonen nu nog samen in 'de stad', en nog niet op de boerderij. Die gaat hij nog overnemen van zijn ouders. Mijn paarden staan nu nog bij mijn ouders. Ik wil dus heel graag weten waar ik aan toe ben als de paarden ook gaan verhuizen ooit.                                                         

ik denk dat hij er wel aan kan wennen (A)
 ik denk dat hij er wel aan kan wennen (A)                                                         
Woogy schreef:Eline: dit is niet zo onschuldig als het lijkt, het kan zijn dat Mishje melk gaat produceren en dit veulen er niet meer vanaf wil. Gaat het bekappen van Mishje nu ook beter?
 Maar ik zie er weinig problemen bij. Ze blijft keurig met haar voetje omhoog staan zonder te bewegen, dus als het inderdaad bij de wei kan zal er weinig zijn waardoor het echt minder zou gaan. Vorige keer kwam het voornamelijk door de stress van alles om d'r heen.
 Maar ik zie er weinig problemen bij. Ze blijft keurig met haar voetje omhoog staan zonder te bewegen, dus als het inderdaad bij de wei kan zal er weinig zijn waardoor het echt minder zou gaan. Vorige keer kwam het voornamelijk door de stress van alles om d'r heen. Knap paardje heb je!
 Knap paardje heb je!  

Hou je meid goed in de gaten want hierdoor kunnen haar hormonen wel flink gaan werken waardoor haar uier wel kan gaan zwellen en ze melk zou kunnen gaan geven met als gevolg dus kans op mastitis als het veulen niet drinkt. Goed goed goooooeeeed in de gaten houden
 Hou je meid goed in de gaten want hierdoor kunnen haar hormonen wel flink gaan werken waardoor haar uier wel kan gaan zwellen en ze melk zou kunnen gaan geven met als gevolg dus kans op mastitis als het veulen niet drinkt. Goed goed goooooeeeed in de gaten houden 

130 ha...kunnen ze wel rennen tot je ze niet meer kan zien
 130 ha...kunnen ze wel rennen tot je ze niet meer kan zien 

Eerst maar even kijken of het haalbaar is, want moet ook gruwelijk veel geld terugbetalen aan de Belastingdienst, omdat zij fouten hebben gemaakt in de zorgtoeslag
 Eerst maar even kijken of het haalbaar is, want moet ook gruwelijk veel geld terugbetalen aan de Belastingdienst, omdat zij fouten hebben gemaakt in de zorgtoeslag  

ben wel heel erg benieuwd naar de hengst tell us tell us
 ben wel heel erg benieuwd naar de hengst tell us tell us