Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
__Nicky schreef:Ja echt prachtig!
Aaaargh, ze zijn hier over de uitgestorven boulevard aan het patrouilleren met 4 paarden. Om het kwartier lopen ze langs. Kunnen ze dat niet gewoon met een auto doen? En dan nog niet gesproken over de heli's die constant overvliegen. Dit wordt echt een rot nacht...
maaike1994 schreef:Ik probeer morgen alles bij te lezen, want ik zit blijkbaar al weer enkele pagina's achter, maar ik wou hier toch nog even mijn hart luchten.
Zoals ik hier enkele weken geleden al vermeldde is mijn gezondheid alles behalve goed. Ik sukkel er al enkele jaren mee, maar de laatste tijd werd het erger en erger. Woensdag moest ik terug bij de prof in Brussel. Eerst moest ik een inspanningsproef doen en daarna op consultatie bij prof voor mijn eerste bloedonderzoeken ed te bespreken.
Hij winde er geen doekjes om, ik kwam binnen en kreeg direct te horen dat ik Lyme heb, en blijkbaar al zo lang dat het chronisch is. Ook mijn andere bloedonderzoeken waren heel erg slecht. Hij toonde ze me vlug eens en bijna alles stond in het rood. Ik moet zo snel mogelijk met behandeling beginnen, morgen moet ik naar daar voor mijn eerste baxter. Daarna 6 weken thuis baxters (4x per week). Dan weer naar prof voor een nieuw soort baxter en die dan daarna weer 6weken thuis (3x per week). Ik heb enorme naaldenfobie dus heb wel wat angst . Ook heb ik fructose malobsorptie ofzoiets, waarvoor ik naar een dietiste zal moeten.
Het was allemaal als een klap in mijn gezicht, zit hier al dagen zielig te wenen. Helemaal genezen kan niet meer, ik zal de eerste maanden zelfs zieker zijn door de behandeling, maar hij zegt dat ik binnen de 18maanden toch wel beterschap moet merken. Ik HOOP het, al lijkt 18 maanden nu nog zo lang. Ook de onzekerheid van in welke mate ik nog kan genezen is zwaar, kan ik nog verder gaan studeren? Werken? Kinderen? Ik weet het even allemaal niet meer...
Ook hoe het nu verder moet bij de paarden, ik zie mezelf nog niet direct stallen mesten en balen hooi versleuren met een katheder in mijn arm.