Alleen had begin dit jaar dat nieuwe spul van Pavo, moesten ze allebei niet. En in fruit zijn ze ook heel selectief... Mandarijntjes en bananen enzo moeten ze niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Djuun ging enorm staan flemen met een blij hoofd erbij
We hebben dr heel hard staan uitlachen 

Moest ze eens zo doen als we dat vroegen
Havanna was enorm getraumatiseerd en het heeft echt bloed, zweet en tranen gekost met haar. Was niet eens een hond meer te noemen, bij álles ging die staart plat tegen haar buik en rennen.

Had lekker lekker gelongeerd met de longeerhulp (wat doet de osteo haar dan goed
ze liep heerlijk) en na het werken los in de bak gelaten. Vaak laat ik de bak dan open want ze blijft er toch in om lekker rond te scharrelen of te rollen, dus dan kan ik mooi haar eten pakken. Maar toen:

Vet blij hoofd!

Dat hoofd

. Het uploaden op photobucket gaat wel, maar dan komen er foutmeldingen. Film lukt helemaal niet. De hulptroepen zijn hard weggelopen hier. Het staat wel op mijn laptop, dat wel. Dat is ook de reden dat mijn profiel zo leeg is
. Grrr, wat valt het tegen. Voordat de laptop het raam uit gaat ga ik eerst even wandelen met meneer paard.
. Daarna ging het wel beter, maar blijkbaar moest hij even zijn energie kwijt.
Stond haar eten te mixen, en dan sta ik dus met m'n rug naar de deur. En in mijn gedachte ging Shief lekker rollen, stond ze in ene achter me haha schrok me rot.
Misschien maar beter ook, anders staat ze de volgende keer binnen hahaha