Leuke foto's Miranda en dat hoofd van Romeo idd Kinderkamer is nog niet helemaal zeker, heb de test smiddags gedaan en doe hem morgenochtend nog eens. Dan weet ik tenminste zeker of t wel of niet wat is.
MirandaMalik
Geplaatst: 17-11-14 22:19
Roompies pootje is weer helemaal oké! En hij kan nog steeds goed klimmen.
Leuk die foto op fb bij de arabische club!
YildizArabs
Geplaatst: 17-11-14 22:29
Oooooh wat n stoere poezel!!!!
Jullie gaan hard! Alweer!
Bedankt voor jullie lieve steunbetuigingen. Ik wil de hoop nog niet helemaal opgeven en nog ff t telefoontje afwachten. Zit al wel stiekem te kijken maar zie niks waar ik blij van word.
Vind t lastig vergelijken Kelly want de pics zijn van verschillende hoeken genomen. Denk wel dat ze meer glanst?
Leuk een pup Jaleesa! Beter dan n baby, klinkt bot, maar is gewoon geen fijne start. Vind m'n kids heerlijk maar ook echt n aanslag op je relatie. Dus be sure dat die echt heel ok zit! Tof te horen dat je t zo naar je zin hebt op je nieuwe job!
Eline, fijn als t op de wei kan! Ben je er nu zelf bij als de smid komt?
Joyce, en als jij er gewoon niet bij bent? Doet ze dan wel normaal? Want dan is t simpel toch? Of denk ik nu te makkelijk?
En vacht? Yazahra is een Heule chique ijsco nu! Prachtig fluffy en nou ja, die manenbos erbij en klaar! Jazzy is ook mega fluffy maar oh boy ze wordt steeds knapper, onze moslima in burka! Net nog even op stal met d'r staan knuffelen. Haar buikje begint nu echt te tonen. Ik wil n luikje!!!! Tie is wel dikker in vacht dan normaal (laat met dekens opleggen geweest en lang 24/7 buiten gestaan). Overweeg haar te scheren maar denk dat ze er dan in blijft, ze is zo bang voor het apparaat. En Nour, tja kei dunne shiny zomervacht... Heeft echt hele warme en vooral lichte (ook tot laat) stal. En staat natuurlijk hele jaar door elke avond op stal. Scheelt veel.
Wat een leuke foto van de kat en de pony! Ik heb morgen vrij en ga dan even bij Door kijken, daarna rij ik door naar Zwolle, lekker bij mijn moeder eten!
YildizArabs
Geplaatst: 17-11-14 22:41
Hihi thanks! Ja heerlijk paardekind indeed! Volgend jaar Tie ook weer hoor! Is verslavend die buikjes...
Leuk Mazzeltje! Hoe vaak zie je Doortje?
Kaki's zijn idd lekkerrrr! Khan is er zo dol op!
mazzeltje
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!
Geplaatst: 17-11-14 22:45
Ik probeer elke week te gaan. Maar meestal ben ik er maar even. Even een borsteltje even een worteltje. Voorvoeten optillen, achtervoeten is me te zeerste afgeraden door de smid om dat te proberen, en zeker niet alleen. Ze was de snelste mepper die hij ooit gezien had. Het is Annika vorige week wel gelukt dus die moet maar vaaaaaaak komen... Maar ik wil gewoon dat we elkaar een beetje leren kennen. Dus gewoon even knuffelen!
Room is echt stoer ja, want Zosja is niet zo lief voor alles wat kleiner is dan hem. Romeo komt dan heel dichtbij maar past wel goed op en is zó weg als Zos op hem afgaat.
Leuk hoor veulieverwachtingen. Dat gaat bij ons niet gebeuren. (de buikgroei wel...)
Met zo'n kleine kan je nog niet zoveel dus ben je ook wel snel klaar. Maar knuffelen is altijd gezellig en kan op elke leeftijd.
Zos kan al heel goed gaan zitten op commando! Alleen liggen gaat nog wat moeilijker, als hij ziet dat er een beloning aankomt gaat ie niet. Maar deze winter kunnen we zat oefenen omdat hij heel vaak in de stal gaat rollen dus als ie het goed kan maak ik een filmpje.
IlonavL
Geplaatst: 17-11-14 23:12
Wat goed dat de voetjes zo goed gaan Eline, had ook niet anders verwacht, met vertrouwen en geduld en de band die jullie samen hebben komt het altijd goed! Mish kan alvast oefenen voor het moederschap
Ik vind het ook lastig te zien Kel omdat de foto's van uit andere hoek zijn genomen maar zo op het eerste gezicht zeg ik: "Ja, ze ziet er echt beter uit"
Ken het niet Tiene, maar smaakt gek dus?
Gelukkig negatief dan Jaleesa.
Jaaa, die foto's van Fu zijn mooi Miran! Fijn dat Romeo zijn poot weer oké is. Wij zijn sinds twee dagen een kat kwijt, hij is wel vaker een nachtje weg maar zit me toch niet lekker, hopelijk komt hij morgen gewoon weer aanlopen!
Moyo is ijsco, Jas een beetje en Asi kaal
Die Door joh met haar voeten, fijn dat je elke week even bij haar langs kunt!
Jas heeft weer mooie dunne beentjes en nog een paar inimienie korstjes. Als ik hem buiten vast zet kan ik net niet lekker met de slang bij zijn benen komen dus bij gebrek aan beter heb ik hem maar geleerd dat hij moet wachten als het touw op de grond ligt, nou dat vond ie wel prima, kan daar zo van genieten
Hij is stoer Miranda en dat liggen komt zeker goed deze winter
Ilona heerlijk zo een die alles prima vind en zo makkelijk alles aanleert, hoop dat jullie kat snel terug komt.
Yildiz idd dit is niet de tijd voor een kind maar t weg laten halen gaat zo tegen alles in wie ik ben. Naja goed morgenochtend nog maar een keer proberen, want dit was smiddags, en dan hopen dat er dezelfde uitslag uit komt.
Saskia knuffelen is geen straf en dan komen die achterbenen vanzelf wel
Buikjes.. Ik kan niet wachten tot ik me eigen (veulen he) kan fokken
Ik leef ook nog Zo ff uit mn hoofd, mijn excuses als ik ergens niet op reageer, maar heb de afgelopen dagen alleen maar ff meegelezen
Welkom Saskia Leuk dat je mee komt kletsen!
Roompie, das zo'n lekker ding
Weer knappe Mish foto's En wat goed dat voetjes geven beter gaat Eline
Kaki's zijn toch niet meer zo bijzonder tegenwoordig? Wij eten ze ondertussen echt al een paar jaar regelmatig, vind ze heerlijk. Vanaf buiten zien ze er uit als een oranje tomaat, maar zijn heel zoet Zal eens kijken of die we hebben liggen al rijp zijn, anders zal ik er morgen wel eens meenemen naar het werk
Buikjes kijken, tjah, daar kan ik niet over meepraten
En dan een hele discussie over Justin van Natas Sorry, maar daar kan ik me ook niet in mengen
Misschien wel op FB gelezen, maar heb vanavond zo'n fijne les gereden Hebben fanatiek oefeningen uit het proefje geoefend en daarna ook nog ff het proefje zelf gedaan. Totaal niet foutloos hoor, maar er zaten echt gewoon fijne stukken tussen Zeker het van hand veranderen met enkele passen middendraf zat gewoon echt een fijn stuk in Heb echt het gevoel dat we (nog steeds) in een stijgende lijn zitten en elkaar steeds iets beter beginnen te begrijpen Ook juf zei dat ze fijn ging vanavond
Goedemorgen! Willem, onze jonge kater van 6 maanden sjeest hier door het huis met een plastic roerlepeltje. Zijn favoriete speeltje, ik lig hier in een deuk!
ik rij nu al 2,5 jaar in een ford fiesta die me echt niet in de steek laat. bandjes moeten vervangen en de schokdempers en verder niets gemankeerd.
Kaki fruit vond ik niet te eten probeerde het eens omdat de markt er vol mee ligt maar de smaak...niet mijn ding. Exotisch fruit vind ik altijd wel leuk om te proberen, zo heb ik wel geleerd dat ik echt wel gek ben op dragon fruit/pataya.
Eline: dit is niet zo onschuldig als het lijkt, het kan zijn dat Mishje melk gaat produceren en dit veulen er niet meer vanaf wil. Gaat het bekappen van Mishje nu ook beter?
Jaleesa: fijn van de negatieve test. Zeker als dat is wat je op zo'n moment wilt.
Joyce: wat een apart gedrag, als ze bekapt wordt vormt dat toch geen bedreiging voor jou?? Behalve met haar woeste gedrag dan wel natuurlijk. Maar wel super super fijn dat het nu zonder sedatie is gelukt!
Fu is knap joh! Hele leuke foto's
Annikab
Geplaatst: 18-11-14 10:57
Klote van je auto, Yildiz Ik heb een Mitsubishi Outlander, trok trailer met Ely en Euforio prima!
Fijn om te horen dat het met Geisha beter gaat, Kelly! Foto is wat lastig te vergelijken, omdat de hoek niet hetzelfde is. Hier is alles ook flink harig, vind dat altijd wel schattig!
Lieve Ilya
Fijn dat het weer goed gaat met Mish en voetjes geven, Eline!
Heftig, Jaleesa, maar zo'n test kan je inderdaad beter nog even voor de zekerheid 's ochtends doen!
Knappe Fuego!
Komt wel goed met de achtervoetjes van Door, Saskia, lekker vertrouwen opbouwen!
Fijn van je les, Ersilia!
Vrijdag komt de osteopaat, want Ely loopt nog steeds niet helemaal goed na haar aanvaring met Dos, dus hoop dat hij wat kan oplossen voor ons!
Lisa dat heb ik ook wel eens gehoord, dat proberen te zogen niet goed is voor een merrie, kan vervelende dingen teweeg brengen. Eline je kan iets wat niet lekker maakt op Mish dr uier smeren, een gewone milde zalf kan al voldoende zijn.
heb weleens gehoord dat levertraan top werkt, niet schadelijk voor de uier ook.
Gary's verbandje is gewisseld! Dokter was tevreden en wij ook. Hechtingen zien er top uit en gaan er volgende week uit. Voetje heeft z'n functie nog en alles zag er top uit. Zo trots op mijn aapje. Staat als ene huis terwijl het verband eraf wordt getrokken. Moet zeggen dat ik de arts ook wel meer kan waarderen nu. No nonsence en gewoon doen. stond binnen 5 minuten weer buiten met hem.
Haha ja het moet nog even doordringen, hiervoor reed ik een AV van iemand anders, en daarvoor had ik een springpaard (KWPNxPoolswarmbloed) maar die deelde ik met mijn zusje
En deze heb ik helemaal zelf gekocht Hij heet A.F. Bayard, zijn vader is Umoyo. Hij is 2,5 jaar oud en op dit moment nog redelijk zielig. Ik heb hem zaterdag opgehaald maar hij zit onder de wondjes en mag ook nog wat aankomen. Hij staat op de Wildtshof, een paardenverzorg centrum en daar hebben we hem gisteren gewogen en opgemeten etc. Hij is nu 1.48m, zijn verwachtte stokmaat is 1.58m maar ik denk niet dat hij dat nog gaat halen. Hij is nog hengst, heel rustig een binnenvetter maar wel echt een schatje.
Over mezelf Ik ben Corrina, 20 jaar en ik woon in Rotterdam. Ik werk op dit moment als personal assistent/ assistent manager in opleiding. Bij een bedrijf waar we mensen (vooral alochtonen) uit de wijk proberen te helpen door ze met wol te laten werken. (even simpel uitgelegd) Veder reed ik endurance en ben ik scoutingleiding