Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik wil de hoop nog niet helemaal opgeven en nog ff t telefoontje afwachten. Zit al wel stiekem te kijken maar zie niks waar ik blij van word.
  Ik wil de hoop nog niet helemaal opgeven en nog ff t telefoontje afwachten. Zit al wel stiekem te kijken maar zie niks waar ik blij van word.  
  Prachtig fluffy en nou ja, die manenbos erbij en klaar!
  Prachtig fluffy en nou ja, die manenbos erbij en klaar!  

Heeft echt hele warme en vooral lichte (ook tot laat) stal. En staat natuurlijk hele jaar door elke avond op stal. Scheelt veel.
 Heeft echt hele warme en vooral lichte (ook tot laat) stal. En staat natuurlijk hele jaar door elke avond op stal. Scheelt veel.                                                         

(de buikgroei wel...)
  (de buikgroei wel...) 

Zo ff uit mn hoofd, mijn excuses als ik ergens niet op reageer, maar heb de afgelopen dagen alleen maar ff meegelezen
 Zo ff uit mn hoofd, mijn excuses als ik ergens niet op reageer, maar heb de afgelopen dagen alleen maar ff meegelezen 
 Leuk dat je mee komt kletsen!
 Leuk dat je mee komt kletsen! 

Zal eens kijken of die we hebben liggen al rijp zijn, anders zal ik er morgen wel eens meenemen naar het werk
 Zal eens kijken of die we hebben liggen al rijp zijn, anders zal ik er morgen wel eens meenemen naar het werk 

Sorry, maar daar kan ik me ook niet in mengen
 Sorry, maar daar kan ik me ook niet in mengen 
 Hebben fanatiek oefeningen uit het proefje geoefend en daarna ook nog ff het proefje zelf gedaan. Totaal niet foutloos hoor, maar er zaten echt gewoon fijne stukken tussen
 Hebben fanatiek oefeningen uit het proefje geoefend en daarna ook nog ff het proefje zelf gedaan. Totaal niet foutloos hoor, maar er zaten echt gewoon fijne stukken tussen  Zeker het van hand veranderen met enkele passen middendraf zat gewoon echt een fijn stuk in
 Zeker het van hand veranderen met enkele passen middendraf zat gewoon echt een fijn stuk in  Heb echt het gevoel dat we (nog steeds) in een stijgende lijn zitten en elkaar steeds iets beter beginnen te begrijpen
 Heb echt het gevoel dat we (nog steeds) in een stijgende lijn zitten en elkaar steeds iets beter beginnen te begrijpen  

Als je die een plastic roerlepeltje geeft zit hij er ook de hele dag mee te spelen
 Als je die een plastic roerlepeltje geeft zit hij er ook de hele dag mee te spelen   

probeerde het eens omdat de markt er vol mee ligt maar de smaak...niet mijn ding. Exotisch fruit vind ik altijd wel leuk om te proberen, zo heb ik wel geleerd dat ik echt wel gek ben op dragon fruit/pataya.
 probeerde het eens omdat de markt er vol mee ligt maar de smaak...niet mijn ding. Exotisch fruit vind ik altijd wel leuk om te proberen, zo heb ik wel geleerd dat ik echt wel gek ben op dragon fruit/pataya.

Ik heb een Mitsubishi Outlander, trok trailer met Ely en Euforio prima!
 Ik heb een Mitsubishi Outlander, trok trailer met Ely en Euforio prima! 

ja het moet nog even doordringen, hiervoor reed ik een AV van iemand anders, en daarvoor had ik een springpaard (KWPNxPoolswarmbloed) maar die deelde ik met mijn zusje
 ja het moet nog even doordringen, hiervoor reed ik een AV van iemand anders, en daarvoor had ik een springpaard (KWPNxPoolswarmbloed) maar die deelde ik met mijn zusje 
 Hij heet A.F. Bayard, zijn vader is Umoyo. Hij is 2,5 jaar oud en op dit moment nog redelijk zielig. Ik heb hem zaterdag opgehaald maar hij zit onder de wondjes en mag ook nog wat aankomen.
 Hij heet A.F. Bayard, zijn vader is Umoyo. Hij is 2,5 jaar oud en op dit moment nog redelijk zielig. Ik heb hem zaterdag opgehaald maar hij zit onder de wondjes en mag ook nog wat aankomen.  Ik ben Corrina, 20 jaar en ik woon in Rotterdam. Ik werk op dit moment als personal assistent/ assistent manager in opleiding. Bij een bedrijf waar we mensen (vooral alochtonen) uit de wijk proberen te helpen door ze met wol te laten werken. (even simpel uitgelegd) Veder reed ik endurance en ben ik scoutingleiding
 Ik ben Corrina, 20 jaar en ik woon in Rotterdam. Ik werk op dit moment als personal assistent/ assistent manager in opleiding. Bij een bedrijf waar we mensen (vooral alochtonen) uit de wijk proberen te helpen door ze met wol te laten werken. (even simpel uitgelegd) Veder reed ik endurance en ben ik scoutingleiding