Dankje Miranda vanmorgen ook gewoon canailles in huis gedaan assie gelogeerd maar nu knap ik af Gebben jullie nog gelezen van die vrouw due overleden is na val van haar paard?? Vreselijk
MirandaMalik
Geplaatst: 24-03-14 13:40
Ja, dat is erg! Was wel erg verkeerd terechtgekomen want iedereen valt er wel eens af...op deze manier verwacht je niet gelijk het ergste... Bij mij vlakbij is een paar jaar geleden een meisje van haar paard gevallen met uiteindelijk dodelijke afloop...
Ah beterschap Joyce! Lente-griepje onder de leden! Goed uitzieken, dan ga je vol energie de ECHTE lente in!
Ik las dat bericht over die vrouw inderdaad... Pfff... ze is OF heel ongelukkig gevallen, maar het kan natuurlijk ook dat het paard ergens op haar is gaan staan.. Brrr....
@miranda zo gebeurt er nog wel eens wat, niet te veel over nadenken de paardjes moeten wel leuk blijven @lilian dankje, ja ik kan niet wachten al moet ik zeggen dat ik fijn de was buiten heb hangen en het zonnetje hier al best warm aan vind voelen, wat ik heb begrepen uit verhalen is ze erg hard plat op haar rug gevallen @Eline wat wat triets toch..
Joyce beterschap zoek jij ook 2 mooie foto's uit van jou en Assie?
__Nicky
Geplaatst: 24-03-14 14:10
Wat een heerlijk weertje! Lekker op de fiets naar stal geweest net aangezien alle toegangswegen dicht zijn. Dayem zit de laatste tijd erg goed in z'n vel. Misschien omdat ik ben geswitcht naar de westernmix van Hugho ipv de kuidenmix, geen idee. Hij is nu eindelijk wat ronder en zwaarder aan het worden. Net even gelongeerd, hij ging goed uit z'n dak. Daarna ging ie echt fijn lopen (met bitje!)
Oh heerlijk . Ik zit gewoon op kantoor.. De tandarts zou vandaag komen voor Princesa, maar die komt morgen want hij was teveel tijd kwijt. Beetje jammer, had erop gerekend dat ik zo naar stal kon gaan.
Zag een foto van een Sprenger bitje voorbij komen. Ik rijd er sinds kort ook mee. Princesa is veel minder mondgevoelig nu. Schuimt er ook lekker op en ik merk ook na het rijden dat ze hem heel ontspannen in haar mond heeft, ze speelt er veel meer mee dan een normaal bitje. Dat sweet iron zal wel ergens goed voor zijn..
@katja gewoon 2 mooie samen foto's? geen thema ofzo?
yashilha
Geplaatst: 24-03-14 16:02
Wat is Harry toch leuk! Jeetje wat erg van die vrouw,echt heel triest Joyce beterschap meid Miranda dat snap ik,als moeder zijnde heb je dat toch erg vind ik dat zorgen maken om de kids Morgen tandarts en een Dayem die lekker wat voller word dat wonder middel zoek ik ook nog bij Ken Hier vanmorgen 2 tanden rijker van mijn amha mannetje Spes en ik maar denken dat ik het zou missen. Ken is knap vrolijk,noem maar gerust stout geloof dat meneer wakker word eindelijk
MirandaMalik
Geplaatst: 24-03-14 16:09
Nu leer je de echte Kenchy kennen Con, haha! Echt heel snel bezorgd ben ik niet eens, maar paardrijden blijft gewoon wel gevaarlijk, heb zelf al genoeg meegemaakt! Het is dat het zo leuk is.. Heb je Spes z'n tanden eruit geslagen?
Ik zoek ook nog voer om Fuego te laten aankomen.
Princesa zal wel blij zijn dat de tandarts niet komt. En morgen teleurgesteld.
Hihi, ik denk ook dat ze blij is dat ze niet hoeft. Morgen heeft ze helaas minder geluk. On the bright side, ik kan vandaag WEL gewoon nog even rijden .
yashilha
Geplaatst: 24-03-14 17:05
Ach Miran werd tijd dat hij wakker werd en ze kunnen veel erger hoor. Lach in een deuk gisteren toen hij op z'n achterbenen ging staan,meneer vond dat ik te laat was met voeren Wel even duidelijk gemaakt dat hij zich moet gedragen Spes schrok zo vanmorgen van mij dat ze er spontaan uitvielen Goed zoeken Miran naar voer,hij is zoooooo mager haha Wat is de bedoeling selfie van paard en vrouw? Zo nu op naar Nicky
Barcelano
Geplaatst: 24-03-14 18:45
Betetschap Joyce..
Ongelukken zitten in een kkein hoekje. Ik probeer er zelf niet te veel over na te denken..
Auto rijden is ook gevaarlijk..
Maar dat blijf ik ook doen...
Over Mo op dit moment weinig te vertellen haha.. mss woe even bij hem kijken...
joysjuh1987
Geplaatst: 24-03-14 19:05
Dankje Jessica
Over Asal ook weinig te vertellen gisteren wel weer cc gehad maar dat vergeten we gauw Laten we het er op houden dat op cc gaan met een hengstige merrie geen succes is
Over Asal ook weinig te vertellen gisteren wel weer cc gehad maar dat vergeten we gauw Laten we het er op houden dat op cc gaan met een hengstige merrie geen succes is