Wat is Harry leuk!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Eentje denk ik.
 Eentje denk ik.                                                          zoek jij ook 2 mooie foto's uit van jou en Assie?
 zoek jij ook 2 mooie foto's uit van jou en Assie?                                                         

. Ik zit gewoon op kantoor.. De tandarts zou vandaag komen voor Princesa, maar die komt morgen want hij was teveel tijd kwijt. Beetje jammer, had erop gerekend dat ik zo naar stal kon gaan.
. Ik zit gewoon op kantoor.. De tandarts zou vandaag komen voor Princesa, maar die komt morgen want hij was teveel tijd kwijt. Beetje jammer, had erop gerekend dat ik zo naar stal kon gaan.

dat wonder middel zoek ik ook nog bij Ken
 dat wonder middel zoek ik ook nog bij Ken en ik maar denken dat ik het zou missen.
 en ik maar denken dat ik het zou missen. geloof dat meneer wakker word eindelijk
 geloof dat meneer wakker word eindelijk                                                         

.
.