Met haar 1e veulentje Black Velvet
Leuk voor in de OP? Dan doe ik deze als soort 'jeugdfoto', hier was Shief dan dus 4 jaar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Letizia schreef:Djuun heet gewoon Truuske
Shief noem ik ook Truus hahah
Lastig dat je eigenlijk 2 'uiterste' hebt, een hele beschermde moeder en een veulen die juist niet bij mams blijft plakken.. Hopelijk trekt dat nog een beetje bij, dan heeft Dos wat minder stress
. Al met al een heel knap veulen! Ben benieuwd hoe ze er over een tijdje uit ziet en of het een volbloedje is!

Wij noemen haar meestal Bibi of Bib, Remoyo meestal Moyo en Jassmir gewoon Jas
. 

Zn naam kort ik eigenlijk nooit af, is geen enkele knappe manier om dat te doen
Hopelijk op die manier wat meer gehoorzaamheid, want vaak doet ze eerst een beetje haar eigen ding
Letizia schreef:El fiets toch?

Letizia schreef:Haha, toevallig Shanna
Dierenarts denkt het zelfde als wij: blessure hoger op, niet ernstig en we kunnen er vanuit gaan dat het gewoon weer goed komt.
Ze krijgt nu een ontstekingsremmer op natuurlijke basis en de osteopaat moet Djuun behandelen, dus tot die tijd zullen we sowieso wandelen met d'r.
Ze vind d'r medicijnen uiteraard niet te vreten

. Ohja andere tip, paard van stalgenootje moet ook iets krijgen wat ie niet eet, zij heeft de medicijnen met appelmoes dacht ik vermengd, en dit in een oude vitaminespuit gestopt. En geeft het dan haar paard dus met die spuit
Dan kan ze er niet meer onderuit komen

Shief krijgt nu zeewier door der voor, je had der kop moeten zien de eerste keer:
Wat heb jij met m'n eten gedaan??