We hebben het van het begin aan in aan gepakt, been is lopen. Ze vindt het soms nog wat moeilijk, maar gaat echt fijn nu 
Buiten is ze lekker voorwaarts, dat is echt haar ding
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

We hebben het van het begin aan in aan gepakt, been is lopen. Ze vindt het soms nog wat moeilijk, maar gaat echt fijn nu 
Sieltjuh schreef:Ah, dan mag ze wel eens aan het werk, Jes, als ze al negen is![]()

Letizia schreef:Lijkt me ook best druk, twee paarden in je uppie. Als ik elke dag naar Djuun zou moeten, zou m'n huis echt een puinhoop worden vrees ik
Op dinsdag en vrijdag heb ik er ook 2, maar net als vandaag, als het zo regent, dan zeg ik nr 2 af, die staat toch in de wei
tenminste ik doe wat nodig is

Pas meestal iets korter omdat ik daar niet moet mesten, poetsen, opzadelen en wegwezen, luxe hoor
Maar moet eerlijk zeggen dat ik sowieso nooit zo snel ben bij de paarden. Ik kan gerust 3 uur wegblijven en dan mezelf nog afvragen wat ik heel de tijd heb gedaan
Soms sta ik ook gerust 3 kwartier te kletsen

Is altijd goed hè?
leuker dan de sportschool!
Vind ik ook
vegen voor de armspieren, hooi en voer kar trekken voor de armspieren, schouders en beenspieren, heel de dag heen en weer lopen paarden in de molen/wei/paddock zetten en weer terug is goed voor de algemene conditie, en zo kan ik nog wel even door gaan
kreeg gelukkig wel hulp met het verplaatsen van de hooi kar vanochtend, stond net een nieuwe baal kuil op van zo'n 500 kilo
ik kreeg hem echt niet van z'n plaats