Enne, ik wil wel een foto zien van dat paardje op je stage
(pb?)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(pb?)
Balasjow was 1.60m 
hallooo!! *echo*
Was er helemaal opgeladen van
Sieltjuh schreef:hallooo!! *echo*
Alles goed hier?
Gisteren les gehad met Djuun en ging lekkerWas er helemaal opgeladen van

Dan is er bij manege hier in de buurt een My Special Horse Competition
Daar kunnen dus de rassen aan mee doen die je niet hoofdzakelijk tussen de witte hekjes ziet, zoals dus o.a. de Arabieren (alhoewel er daar altijd maar bar weinig van zijn), hafjes, fjorden, friezen etc. Niet de standaard KWPN zeg maar
Afgelopen keer deed trouwens oud-stalgenootje mee met haar "arabier", beetje jammer dat het geen volbloed was
Gisteren heb ik voor het eerst stukje halsstrekken meegepakt en moet zeggen dat dat best fijn ging

vrijdag of maandag komt hopelijk de osteopaat voor Noah
begin een beetje wanhopig te worden wat betreft die onregelmatigheid/ korter lopen dat hij af en toe heeft. Het is heel lichtjes, maar ik merk het gewoon aan alles. Het duurt veel langer voordat hij zijn rug loslaat met rijden, gaat snel in protest, zijgangen gaan veel minder, en hij loopt in draf dus licht onregelmatig, na een tijdje word het beter maar aan het begin merk je het in de draf wel. Nu doe ik heel veel stapwerk, en daarna een stukje galop lekker over de rug, en daarna even uitdraven en dan loopt hij wel redelijk normaal.
maar paard z'n gezondheid gaat voor, hoop gewoon snel te vinden waar hij last van heeft. En anders is het terug naar de kliniek, dan gaan ze maar andere onderzoeken doen of foto's maken.
Hopelijk is het alleen iets die de osteo goed kan behandelen, maar balen is het sowieso

onderling wedstrijdje gewoon doen joh, doe ik ook altijd met Nootje
wannabe's.
Het is gewoon vervelend dat je niet helemaal je vinger erop kan leggen en dat het eigenlijk te goed is om heel slecht te noemen, maar te slecht om goed te zijn, zeg maar.
Aleeneh schreef:Stiekem zijn alle mensen met NRPSjes gewoon hartstikke jaloers op mensen met echte AVswannabe's.
En ook niet alles met Arabisch bloed, wat geen volbloed is, is per definitie een NRPS
Ook al zo'n misvatting. Kunnen weliswaar bij stamboek worden ingeschreven, maar dat maakt het niet gelijk een NRPS

Als de osteo geen baad heeft, is het wellicht een idee om eens een kreupelheidsonderzoek te laten doen.
Aleeneh schreef:Nou niet gaan mierenneukenje snapt me wel. En 't was maar een grapje.