[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Woogy

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 16:19

Jaleesa: mijn hondjes komen uit een kennel asiel dus sociaal zijn ze wel ;) Gary heeft daar gewoond tot hij anderhalf was. Werd gecastreerd voor zijn vlucht naar Nederland en hier heeft hij moeten leren wat mensen en menselijk contact is. Maar met honden, beter kan je ze niet hebben dan hem. Hij voelt ze perfect aan en reageert altijd precies zoals nodig is.
Timootje daarentegen was 3 maanden toen hij bij zijn baasjes kwam en die beweren dat hij te oud was om nog dingen te leren 8)7
Ben zelf ook groot fan van asiel dieren, het verhaal wat erachter zit is vaak zo mooi en hoeveel je nog van ze kan krijgen. Van pups ook hoor, maar is aan mij niet besteed ;)

Amy: top wijf! Vroeger werd je gewoon gejend met het enorme blauwtje wat je gelopen hebt _O-

Wat ik vooral heel sterk merk, is dat mensen geen emoties meer kunnen voelen en herkennen in anderen. The bliss of intenet zal ik maar zeggen ;)

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 16:52

Of niet kunnen inschatten hoe iets zal overkomen of aanvoelen op/bij iemand anders ;-)

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 16:54

zal die schoen vast aantrekken zie dat het maatje 38 is ;)

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 17:21

Ik heb serieus een uur lang moeten aanhoren hoe dom ik was en dat hij er niet elke keer kon zijn om me te verdedigen -O- ik voelde me zo rot! Alsof ik zoiets dagelijks doe...bovendien red ik me prima zelf :+ die gozer stond me hartstikke te versieren aan de bar ik dacht doe eens gek. Weer niet goed :')

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 17:26

ach als je met z'n vriendin op de vuist...op de nagel en haren had moeten gaan...had hij haar dan een vuist in d'r mond gestopt? geloof er niks van :') volgende keer gewoon weer doen hoor, voor hetzelfde geld is hij dan van z'n vriendin af :D

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 17:28

amyz schreef:
Ik heb serieus een uur lang moeten aanhoren hoe dom ik was en dat hij er niet elke keer kon zijn om me te verdedigen -O- ik voelde me zo rot! Alsof ik zoiets dagelijks doe...bovendien red ik me prima zelf :+ die gozer stond me hartstikke te versieren aan de bar ik dacht doe eens gek. Weer niet goed :')

wees maar blij dat het niets geworden is, mannen die in een relatie zulke nukken vertonen zijn immers nooit te vertrouwen.

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 17:30

amyz schreef:

Ik vind het een stoere actie van je en de reactie van hem nogal overdreven zeg!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 17:30

Maar zijn vaak wel de spannendste one night stands :D

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 17:49

Tieneke schreef:
Maar als ik zou merken dat iemand die ik vertrouwen heb gegeven, niet voor mijn dier zorgt zoals ik het wil, zou ik mijn commentaar ook niet in watten verpakken...

Laatste wat ik erover wil zeggen (ook tegen Natas gezegd) ik vind openbaar op internet gewoon niet de manier, ga of om de tafel met elkaar of ieder je eigen weg. Hou de eer aan jezelf en wees trots op je paard, want dat verdient hij! (ieder paard trouwens :D) Mijn mening :)

Nouja wat een rare actie Amy, idd gauw kappen met die vent dan!

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 18:11

Iloontjeehh schreef:
Tieneke schreef:
Maar als ik zou merken dat iemand die ik vertrouwen heb gegeven, niet voor mijn dier zorgt zoals ik het wil, zou ik mijn commentaar ook niet in watten verpakken...

Laatste wat ik erover wil zeggen (ook tegen Natas gezegd) ik vind openbaar op internet gewoon niet de manier, ga of om de tafel met elkaar of ieder je eigen weg. Hou de eer aan jezelf en wees trots op je paard, want dat verdient hij! (ieder paard trouwens :D) Mijn mening :)

Nouja wat een rare actie Amy, idd gauw kappen met die vent dan!

heb je helemaal gelijk in Ilona, maar soms wordt je overmand door gevoelens en dat is menselijk.
laten we het maar niet meer hebben over deze hele zaak, aangezien ik er nu vrede mee heb.

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 18:12

Woogy schreef:
Maar zijn vaak wel de spannendste one night stands :D

spannend kan het zijn,zolang je maar beschermd sex hebt :D , anders heb je zo dadelijk nog de naweeën hiervan.

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 18:16

Nja....t was idd niet echt zo dat ik mn bruiloft al aan het plannen was hoor :D :P Was gewoon een jolige actie, vond het wel een leuke knul O:) }:)

Maar snapte de reactie van die vriend van me echt niet -O- Wat een gezemel op niks af... Ik doe al nooit dat soort dingen, dit moedigde nou niet echt aan om het nog een keer te proberen _O-

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 18:21

amyz schreef:
Nja....t was idd niet echt zo dat ik mn bruiloft al aan het plannen was hoor :D :P Was gewoon een jolige actie, vond het wel een leuke knul O:) }:)

Maar snapte de reactie van die vriend van me echt niet -O- Wat een gezemel op niks af... Ik doe al nooit dat soort dingen, dit moedigde nou niet echt aan om het nog een keer te proberen _O-

als je vriend je beter zou kennen zou hij die preek voor die gozer bewaard hebben :D

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 18:21

ps hoe bevalt je het magische boek? :D

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 18:23

Amy ik vind t een prachtactie haha

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 18:32

Nou inderdaad! _O-
Blij dat ik niet de enige was die het achteraf wel heel grappig vond := Ik begreep echt niet wat het drama nou was maar dat lag dus gelukkig niet aan mij :D

Ohh super!!! Ben er zo ontzettend blij mee!! Heb nog niet veel tijd gehad om er in te lezen en wil er wel echt lekker op mn gemak in duiken, maar heb al een heel stuk gelezen, het is prachtig geschreven ook en de platen maken het helemaal af, geweldig!!

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 18:37

amyz schreef:
Nou inderdaad! _O-
Blij dat ik niet de enige was die het achteraf wel heel grappig vond := Ik begreep echt niet wat het drama nou was maar dat lag dus gelukkig niet aan mij :D

Ohh super!!! Ben er zo ontzettend blij mee!! Heb nog niet veel tijd gehad om er in te lezen en wil er wel echt lekker op mn gemak in duiken, maar heb al een heel stuk gelezen, het is prachtig geschreven ook en de platen maken het helemaal af, geweldig!!

mij is hetzelfde ook wel eens overkomen hoor,in de tijd dat ik nog een house feestganger was(Marcanti Amsterdam), leerde een leuke knul kennen, en gaande weg de avond versprak hij zich (hij had ene relatie, gelukkig van vriendinlief er niet bij anders had ik gezegd dat ze beter op der vent moest letten) dus heb gelijk bedankt voor de eer :P

Fijn dat het boek je bevalt, mocht je je nog meer willen verdiepen in de SE wereld dan mag je gerust wat boeken van me lenen om te lezen heb er genoeg ;)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 19:20

Amy, gewoon doen en er hard om lachen! Die vriend van jou mag zelf een preek krijgen! Of was t zon angstaanjagende vriendin dat hij bang was klappen te krijgen?! _O-
Niet te lang over nadenken. ;)

Oh beuh mag ik even komen uithuilen hier? Zeer waarschijnlijk is mijn lieve trouwe Landrover dood... |(
Zat net te juichen op kantoor hoe fantastisch de dag liep (al m'n acties lukten!) toen de garage belde: We hebben slecht nieuws.... Kleppen waren dus ook krom: kosten max. €1500,- :oo
Even thuis overlegd maar ok daar doen we t dan maar voor, APK er meteen ook maar bij prima. Mocht hij de laro niet op tijd klaar hebben kon ik de bus van de eigenaar zelf meenemen voor m'n trailer. Top!
Uur later belt de garage weer: Het is erger dan we dachten. De zuiger is ook kapot. Gaan wel kijken of we een gereviseerde motor ergens op de kop kunnen tikken. Zouden nog terugbellen maar zie natuurlijk de bui al hangen.
Na n training met Nour en daarna aquatraining met Tie (uiteraard ging het regenen) alles binnen op stal en wil ik de jongste op gaan halen. Autosleutel kwijt!
Alles afgezocht! Niets! :oo
poedersuiker!!!! Boer heeft me afgezet om in ieder geval Yul te kunnen ophalen en straks maar terug met Hubby en de reservesleutel (die hebben we dan weer wel gelukkig liggen) om auto op te halen.
Boehoe! Wat n ***dag!!!!

Ga maar eens kijken voor andere wagen. Wat is goedkoop en kan toch een anderhalfpaardstrailer trekken?

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 19:38

Oh mijn god. Ik dacht ineens, HE Ik krijg geen mailtjes meer over het topic. Is mijn stip gewoon weg! >;)

Anyway, ik wil geen 17 pagina's nalezen. := Haha ik ben er in ieder geval weer.
Hier alles zn gangetje. Geisha doet het top en word steeds brutaler. Opzich wel blij mee want ze voelt zich duidelijk goed. Ik wacht nog steeds op de tandarts want nu rijd ik bitloos en longeer ik met kaptoom. Gaat opzich wel hoor. Rijden gaat top! nu nog meer 10 sec narrig en dan gaat ze lekker!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 20:04

Mijn stipje was ook weg daarstraks!!

Yildiz, dat is echt kl***... Ik ga de mijne waarschijnlijk verkopen en ik ben ook benieuwd wat men je zou aanraden...

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 20:13

Fijn Kel!

Ooh nee Yildiz, kl*te!! Ik heb echt nul verstand van auto's :') Ik herken nog net mijn eigen twingootje :')

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 20:18

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 20:21

Oh dus het ligt niet aan mij misschien :D

Afbeelding
september

Afbeelding
november

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 20:22

Ahhh katja leuke foto's!!

Hebben jullie ook van die enorme teddyberen?! Mijn god.. :')

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 20:23

Mijn Ford Mondeo station 2.0 diesel trekt mijn 1 1/2 paards trailer uitstekend, zelfs in de Ardennen!