[HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tammy_

Re: [HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 15:41

Nicky :') ik voel met je mee :(:)
Wat een lief brommetje doet Geisha! :+: Noah krijst gewoon zn longen uit zijn lijf als ik een wortel sta te eten en hij nog niet heeft :+

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 15:41

Morgen de fiets pakken dus, Nicky :P Succes met leven in Noordwijk deze dagen :)) Maak ff een foto als Obama voorbij je huis komt :))

Ik geloof ook niet helemaal in zo'n paragnost, maar denk ook zeker dat Geisha dingen doet uit onzekerheid.

Kelly, lekker dat geknaag haha :P Ze murmelt trouwens wel lief, van dat lage gebrom.
Ik denk trouwens nog steeds dat je veel baat kan hebben bij een goede osteopaat laten langskomen :) Heb je nog gegooglet naar degene die ik via pb heb doorgegeven?

:wave: Hoi trouwens!
Ik lees wel elke dag braaf bij hoor, maar van de week weer druk druk op het werk en met nog wat dingetjes en dan ontkomt de energie me soms om te reageren.

Sinds zondag niet meer op Djuun gezeten, bips is toch wat pijnlijker dan ik dacht :+ Met fietsen en lopen niet tot nauwelijks last, maar bepaalde rare bewegingen (sokken en schoenen aan en uit trekken bijvoorbeeld) echt een pijnscheut door linkerbil.
Na het weekend eens kijken of mijn werkgever even tijd voor me heeft (is osteopaat/sportfysio o.a.) om me eens even goed los te kraken, want zit vast en volgens mij is het datgene wat die pijn in mn ene bil veroorzaakt.
Net ging ik op een stoel staan om wat bovenin de kast te zoeken en toen schoot ie er onwijs in, terwijl ik vanochtend eigenlijk bijna geen last had :\

Maar goed, gaat wel weer over :Y) heeft alleen even tijd nodig :)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 15:43

Tam, voor jou nog een hele dikke knuffel meis :(:) Echt heel vervelend allemaal :\

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 15:47

Jij ook een knuffel terug voor je bil Ersiel :') :(:)

Ik heb net even naar zijn huis gebeld en met zijn moeder afgesproken om maandag even samen de hond uit te laten en het er over te hebben. Zij kent hem natuurlijk nog veel beter dan ik, en misschien kan zij dingen wat meer ophelderen. Kan altijd erg goed opschieten met haar dus denk dat het voor mij wel fijn is om er überhaupt gewoon even over te praten.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 16:02

Fijn dat je met haar goed kan praten Tam :) Hoop voor je dat het wat dingen voor je opheldert, zodat je er beter mee kan omgaan.

Bah, wat een schijtweer vandaag :\ Net weer een hoosbui die overkwam!

Maaaarrrr... ben ben blij, want heb net dit prachtige hoofdstel voor Djuun besteld *\o/* <3
Afbeelding

yashilha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 17:19

:D erg hè Nicky,de eerste is binnen nog maar 57 te gaan
Heb wel mee gelezen meiden,maar geen tijd gehad ziek kind gehad,vandaag weer voor het eerst opgeknapt
Hier voor de rest alles oké
Wat een prachtig hoofdstel zeg!
Veel plezier ermee.
Tammy sterkte
Miran fijn dat je weer wat opgeknapt ben,hopen dat de pijn weg blijft
Zo vanavond proberen de rest te doen

Smaai

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 17:47

Geisha doet haar naam eer aan.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 17:49

Heel mooi hoofdstel Ersiel!
Sterkte met je billetjes :(:)

Grr, de 12e hoefschoenen besteld bij hoefschoenenwinkel.nl, tot op heden nog niks gehoord. Al 3 mails gestuurd en gebeld, wat een slechte klantenservice zeg. Heb nu op Facebook een bericht geplaatst, hoop dat ze daar wel op gaan reageren...

Edit: Ja hoor, reactie. Jammer dat het op deze manier moet... https://www.facebook.com/Hoefschoenen/p ... ed_comment

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 18:26

Nicky, wat een drama joh, las het al op FB! Moet je dus verplicht te paard }>
Jammer hè van die "service", vind dat bij veel winkels erg slecht..
Tam, fijn dat je even met zijn moeder kunt praten, misschien moet hij deze fase even door en ziet hij straks alles weer anders..
Siel, vervelend van je bil zeg, inderdaad maar eens goed naar laten kijken... :j Hoofdstel is ontzettend gaaf, nu hopen dat het past...
:(:) voor het zieke kindje, nooit leuk!

Vandaag even met vriendin een staprondje gemaakt met Silver.. Vorig week was hij super braaf, vandaag was hij op en top draak }> }> := ... Lag wel aan mij hoor, zat niet helemaal lekker in mijn vel dus daar reageerde hij gelijk op.. Gelukkig wel met een lekker lang teugeltje afgesloten...

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 18:29

Hihi leuk he dat die jonkies zo met je mee kunnen denken :P Wel goed afgesloten gelukkig :)

Ik heb vandaag dit bitje gehaald. Die mag ik voor een week testen en als t niks is terug brengen. Vandaag even mee gereden en was het er niet mee eens, ijzer in z'n mond :+ Maar knarsen deed ie niet wat ie op een simpele dubbelgebroken van HH wel deed. Iemand ook ervaring met dit bitje? Is een Sprenger Dynamic bustrens (maat 11 cm, kleinste die er is en voor het mooie nog een pietsie te groot :') )

Afbeelding

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 18:34

Is het een dik bitje Nicky? Ik vind Myler altijd erg fijne bitjes hebben... Ga je Dayem wel met bit rijden?

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 18:36

Waarom nu met bit, Nicky? Ik dacht dat je bitloos wilde blijven rijden?
Geen ervaring met bit trouwens.
En beetje kansloos van die webshop...

Baukje, tjah draakje houdt dan wel de spanning er in :))

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 18:37

14 mm, de dunste die Sprenger heeft (tandarts raadde deze ook aan). Ik had een Myler op marktplaats gekocht, 11,5 cm maar dat blijkt een 12 cm te zijn, die stak echt enorm uit :( Dus die heb ik weer verkocht. Maar dit bit kost wel gewoon ff €130 :oo Ik wil dat ie ook op bitje te rijden is. Ga gewoon met bit en bitloos hobbelen :)
Laatst bijgewerkt door __Nicky op 22-03-14 18:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 18:41

Jaaaa, ik vind draakje ook leuk hoor, zeker als hij dan naast me loopt, dan is hij zooo mooi... :~

Silver kent het bit ook, heb hem daar ook een aantal keer mee gereden.. Bit ziet er qua vorm wel mooi uit.. En bitten zijn idd duuuuur!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 19:02

Ons watertrensje waar Djuun prima op loopt was 14 euro :+

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 21:31

Wordt ze dan niet echt op dr plaats gezet in de kudde dan Kelly...of gaat ze juist er dan tegen in...
Toen ik haar zag vond ik het niet een onzekere merrie ogen...meer een die gewoon dacht haar wet is wil ;)

Nicky ik rij nu op een bus trens dubbelgebroken maar zit ook aan dat bitje te denken van sprenger.
Materiaal schijn zachter te zijn en ooit een PA zei dat arabieren en dat soort types daar goed op doen.

dacht eerst eens een goedkopere versie te proberen die van HH dus.

Handig zo werkgever :=
Wel een mooi hoofdstel zeg...komt dr koppie mooi uit denk ik <3

Ik ben Mo loos hopeloos 8-)
Mss van de week even bij hem langs...voor me eigen gemoed rust :=

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 21:52

Haha ja jessica dat is het zeker. Ik ben benieuwd waarom katja denkt dat ze niet onzeker is? :D

Maar ze word zeker wel op haar plek gezet en ze reageert daar op door weg te lopen.. nouja, vermijden dat ze geraakt word en komt binnen 3 sec weer terug om het nog een x te proberen en dat de hele tijd! Vaak schrikt ze van een "ik zet je op je plek snauw" en dan wilt ze weg en dan glijd ze. Vervolgens staat ze 3 sec. Te kauwen en komt weeer terug. Ze stond vandaag wel met de alfa merrie. Nouja met.. naast eerder :')

Ik heb besloten me zadel toch te verkopen. Ersiel of letitia, welk zadel hebben jullie nou voor djuun? Elke keer als ik google kom ik weer op jullie topic terecht, vandaar hihi..
Alles ligt net 1 a 2 cm op haar schouders, grrrr.
Wil echt een thorowgood van iemand passen, dan kan ik die kopen. En uiteraard komt er wel een zadelmaker bij maar heb hier weinig goeds in de buurt.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 23:37

Die van mij mag je wel een keer passen ;)
Equiritme zit bij jou in de buurt Kel! Zij heeft Thorowgood en K&M en is toen bij mij geweest en heeft ook het rampzalige zadel van Letiets en Ersiel weer goed gekregen :P

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 23:54

Haha oooh dan ga ik die ia benaderen! Waar woon jij ook alweer? xD

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 23:56

Noordwijk. Maar ik kan wel een keer naar je toe komen als ik de auto van m'n ouders ff kan lenen :)

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 00:18

En zij komt ook nog bij ons :j

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 00:19

Zij woont in Rotterdam Kel, dus echt bij jou om de hoek zeg maar :P

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 00:42

Wie is zij? Van equiritme?
Oh top nicky!

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 00:57

kellaxy schreef:
Wie is zij? Van equiritme?
Oh top nicky!

Ja, ik bedoel Nienke..:j

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 01:00

Wij hebben trouwens een Massimo Dressuur II :)

En nu ga ik echt slapen :O