ik voel met je mee
 ik voel met je mee 
Wat een lief brommetje doet Geisha!
 Noah krijst gewoon zn longen uit zijn lijf als ik een wortel sta te eten en hij nog niet heeft
 Noah krijst gewoon zn longen uit zijn lijf als ik een wortel sta te eten en hij nog niet heeft  
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik voel met je mee
 ik voel met je mee 

Succes met leven in Noordwijk deze dagen
 Succes met leven in Noordwijk deze dagen  Maak ff een foto als Obama voorbij je huis komt
 Maak ff een foto als Obama voorbij je huis komt 
 Ze murmelt trouwens wel lief, van dat lage gebrom.
 Ze murmelt trouwens wel lief, van dat lage gebrom.  Heb je nog gegooglet naar degene die ik via pb heb doorgegeven?
 Heb je nog gegooglet naar degene die ik via pb heb doorgegeven? Hoi trouwens!
 Hoi trouwens! Met fietsen en lopen niet tot nauwelijks last, maar bepaalde rare bewegingen (sokken en schoenen aan en uit trekken bijvoorbeeld) echt een pijnscheut door linkerbil.
 Met fietsen en lopen niet tot nauwelijks last, maar bepaalde rare bewegingen (sokken en schoenen aan en uit trekken bijvoorbeeld) echt een pijnscheut door linkerbil.
 heeft alleen even tijd nodig
 heeft alleen even tijd nodig  

Echt heel vervelend allemaal
 Echt heel vervelend allemaal  

erg hè Nicky,de eerste is binnen nog maar 57 te gaan
 erg hè Nicky,de eerste is binnen nog maar 57 te gaan

Hoofdstel is ontzettend gaaf, nu hopen dat het past...
 Hoofdstel is ontzettend gaaf, nu hopen dat het past...  voor het zieke kindje, nooit leuk!
 voor het zieke kindje, nooit leuk! 

... Lag wel aan mij hoor, zat niet helemaal lekker in mijn vel dus daar reageerde hij gelijk op.. Gelukkig wel met een lekker lang teugeltje afgesloten...
 ... Lag wel aan mij hoor, zat niet helemaal lekker in mijn vel dus daar reageerde hij gelijk op.. Gelukkig wel met een lekker lang teugeltje afgesloten...                                                         
 Wel goed afgesloten gelukkig
 Wel goed afgesloten gelukkig 
 Maar knarsen deed ie niet wat ie op een simpele dubbelgebroken van HH wel deed. Iemand ook ervaring met dit bitje? Is een Sprenger Dynamic bustrens (maat 11 cm, kleinste die er is en voor het mooie nog een pietsie te groot
 Maar knarsen deed ie niet wat ie op een simpele dubbelgebroken van HH wel deed. Iemand ook ervaring met dit bitje? Is een Sprenger Dynamic bustrens (maat 11 cm, kleinste die er is en voor het mooie nog een pietsie te groot  )
 ) 

Dus die heb ik weer verkocht. Maar dit bit kost wel gewoon ff €130
 Dus die heb ik weer verkocht. Maar dit bit kost wel gewoon ff €130  Ik wil dat ie ook op bitje te rijden is. Ga gewoon met bit en bitloos hobbelen
 Ik wil dat ie ook op bitje te rijden is. Ga gewoon met bit en bitloos hobbelen