Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ShamalArabs schreef:Letizia schreef:Ik vind ze briljant
Ik zou zo een naaktkat/hond nemen, gewoon omdat ze leuk zijn uit lelijkheid
![]()
![]()
echt he, alleen al daarom... ik vind lil (hun moeder) ook zo lelijk, ze is gewoon schattig van lelijkheid
Iloontjeehh schreef:Heb hier al een tijd niks meer gepost, maar ik zit wel op de meelees-standIk heb ook niet iedere dag iets bijzonders te melden... Mooie puppies voorbij zien komen en Jessica gefeliciteerd met Montoyo!
Vandaag het paspoort van Remoyo binnen gekregen. Hij is SCID en LFS vrij, maar helaas wel CA drager. Niet verwacht, maar de kans was wel aanwezig want Asiyah is niet getest. Het had ook niet zoveel uit gemaakt, we wilden toch een veulen fokken uit Asiyah en van de hengst was al bekend dat hij vrij was, dus een lijder zou er nooit uitkomen. Nu is dus ook meteen duidelijk dat Asiyah ook drager is, maar ach... het maakt ons niet zoveel uit. Remoyo zal toch geen dekhengst worden en mochten we ooit nog een veulen uit Asiyah willen fokken, dan wordt het sowieso een CA vrije hengst.
ShamalArabs schreef:Iloontjeehh schreef:Heb hier al een tijd niks meer gepost, maar ik zit wel op de meelees-standIk heb ook niet iedere dag iets bijzonders te melden... Mooie puppies voorbij zien komen en Jessica gefeliciteerd met Montoyo!
Vandaag het paspoort van Remoyo binnen gekregen. Hij is SCID en LFS vrij, maar helaas wel CA drager. Niet verwacht, maar de kans was wel aanwezig want Asiyah is niet getest. Het had ook niet zoveel uit gemaakt, we wilden toch een veulen fokken uit Asiyah en van de hengst was al bekend dat hij vrij was, dus een lijder zou er nooit uitkomen. Nu is dus ook meteen duidelijk dat Asiyah ook drager is, maar ach... het maakt ons niet zoveel uit. Remoyo zal toch geen dekhengst worden en mochten we ooit nog een veulen uit Asiyah willen fokken, dan wordt het sowieso een CA vrije hengst.
oliebol! balen zeg. Shanaya is wel vrij, heb je de eigenaren van de vader van asiyah al op de hoogte gesteld (ik weet niet of hij al getest was hoor, misschien ook wel dan weten ze het al neem ik aan) ? Goh dat had ik echt niet verwachtNou ja, je weet in ieder geval waar je aan toe bent... Nu kun je er rekening mee houden.
Letizia schreef:Balen dat Remoyo drager is zeg
Hoe gaat zo'n ca test in z'n werking? Gaat dat gewoon via bloedonderzoek?
Wel handig om te weten als we ooit nog eens willen fokken met Djuun
Sieltjuh schreef:![]()
Fijn dat Mo zo lekker gaat! Wel balen vd haak bij Mirka, maar beetje TA heeft dat zo verholpen
Djuun is woensdag behandeld door osteo en bleek na wormtelling ook last te hebben van wormen. Kuur gegeven en opeens zijn de drollen weer steviger en dr aanhoudende mok is ook plotseling sterk verminderd. Je merkte voor de rest niet extreem veel aan dr, maar dat is goede leerschool geweest. Vandaag nog verplicht wandelen ivm osteobehandeling en ze was supervrolijk