Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Woogy schreef:Ik zou Just noyz het liefste in de dressuur of misschien zelf springsport zien. Met z'n lange benen en wat langere rug en stevige billen zou hij het prima redden over de hindernissen.
Persoonlijk vind ik hem in z'n lijf wat iel voor western, denk dat er dan veel onder het zadel verdwijnt
Vind het sowieso geen showpaard, z'n bewegingen zijn niet zo exclusief als z'n kleur. Daarbij vind ik ook weer z'n lange worst model niet mooi voor de show ring.
Woogy schreef:Niet aanvallend bedoeld! Ik heb wel degelijk naar hem gekeken maar wat ik met worst model bedoel is meer dat hij wat lang is in z'n lijf en wat iel. Niet dat het een worst is. Het zou hem niet misstaan om een zwaardere borst te hebben, één die meer past bij zijn front.
Ben ik hier iemand die predikt goede paarden te hebben? Volgens mij heb je niet goed gelezen wat ik net typ.
sherif schreef:Iloontjeehh schreef:Wat fijn Amy dat het goed gaat met Nas, je krijgt wel wat voor je kiezen, sterkte met iedereen!
Fijn hoor om een maatje te hebben op de trailer, Noah hulppaard idd!
Als ik ff heeeel eerlijk ben denk ik dat Justin gewoon niet het plezier heeft in het showen, op het filmpje dat op fb voorbij komt zie ik een paard in vrijheid dat lol heeft en echt tot zijn recht komt, iets dat ik zowel in st oedenrode als in raalte niet zag... Vind het jammer dat (want zo kwam het wel op mij over, meerdere keren op fb gelezen) je de trainer hier de 'schuld' van geeft. Kan aan mij liggen maar imo niet netjes, je had toch heel bewust voor deze jongen gekozen. Hopelijk krijgt hij een mooie sportcarriere!
ilona met alle respect maar als jij het hele verhaal omtrent justin zijn training niet kent kan je beter niet zullke uitspraken doen. Deze mensen hebben mij op veel opzichten benadeeld. Justin heeft inderdaad dit showseizen er niet van genoten en dat heeft allemaal een reden(te hoog op voer weinig buiten en zelfs de training werd door de toenmalige vriendin van de trainer gedaan omdat meneer er zelf geen zin in had. Daarnaast is mijn naam en Justin zijn naam te grabbel gegooid door deze familie en alleen maar omdat ze niet konden scoren met Justin dit jaar.
Annikab schreef:Vervelend dat Justin zo'n lastig showjaar heeft gehad afgelopen jaar, hopelijk vind je een leuke ruiter voor hem! Ik vind verleasen toch ook altijd spannend hoor, je hebt er toch niet meer echt zicht op. Dat heeft mij wel tegengehouden toentertijd met Dos...