Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) en erop springen, maar dan ga ik niet keihard galloperen enzo
ik heb het nog niet geprobeerd met vacht naar beneden, dat zal misschien meer schuiven. Maar ik doe dan meestal een lekkere staprit. Met vel naar beneden blijft het goed liggen!

Roux schreef:Stelletje grapjassen![]()
Nog wat Arab expertise gezocht:
Heb nu zweetdeken, winterdeken 300 grams ( moest vanaf vriespunt) en nu staat ie onder een regendekentje. Zou het niet handig zijn voor tussendoor nog een 200 grams te hebben? Op stal doen sommigen een fleece onder regendeken, is dat handig? Thanx
Of is hij dit gewend(kan ook natuurlijk)
sherif schreef:Roux schreef:Stelletje grapjassen![]()
Nog wat Arab expertise gezocht:
Heb nu zweetdeken, winterdeken 300 grams ( moest vanaf vriespunt) en nu staat ie onder een regendekentje. Zou het niet handig zijn voor tussendoor nog een 200 grams te hebben? Op stal doen sommigen een fleece onder regendeken, is dat handig? Thanx
fleecedeken volstaat ook goed hoor als tussen oplossing.![]()
Maare waarom staat hij nu al met regendeken op? Is hij geschoren?Of is hij dit gewend(kan ook natuurlijk)
die staat te rillen als een zielepoot met al deze ijskoude regen
Setel had ik voorgaande jaren altijd maar ongeveer 100 grams om in de winter maar heb dit jaar voor het eerst een heeeerlijke dikkere deken gekocht (wie weet heeft ze haar energie voor andere dingen nodig
). Voor polly heb ik ook een 300 grams met die oude botten 

Dan krijgen ze het echt niet koud. De deken is alleen maar voor ons makkelijk dat ze a) niet zo'n lange vacht krijgt en b) wat schoner blijft

Die liep van de week ook met een mega rietstengel in z'n bakkes