[HK] het Arabische sprookjes paard.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

peach2001

Re: [HK] het Arabische sprookjes paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 18:18

Hier schijnt het zonnetje :j
Iemand nog zoekende naar een paard? ik heb alles op mn oudjes na te koop gezet :') ik wil terug naar 6 of 7 paarden hooguit, ik wordt fysiek alleen maar slechter en ik kan ze nauwelijks nog in de basis-verzorging voorzien op de slechte dagen... En ik weet en voel dat het nog minder gaat worden, dus beter nu spijkers met koppen slaan dan afwachten tot het niet meer kan, want dan is het gewoon te laat...

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 18:19

@ ShamalArabs: Ik hoop volgend jaar op zoek te kunnen, maar daar heb je nu helaas niet zoveel aan :x Hopelijk vind je voor ieder paard een passend baasje.

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 18:23

Bonjoy schreef:
@ ShamalArabs: Ik hoop volgend jaar op zoek te kunnen, maar daar heb je nu helaas niet zoveel aan :x Hopelijk vind je voor ieder paard een passend baasje.

Tnx dat hoop ik ook :) het is natuurlijk al wel al bijna volgend jaar he <<)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 18:25

Haha, in juli ben ik pas klaar met stage+opleiding (Als alles goed verloopt), dan nog een baan zien te vinden en dán kan ik zachtjes aan gaan rondkijken :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 18:29

Mag ik vragen wat je hebt? (als je er niet over wilt praten begrijp ik dat :) ) Wel ontzettend poedersuiker dat je er zoveel weg moet doen zeg. Zag het al op FB. Ben helaas niet op zoek.

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 18:38

Sieltjuh schreef:
Mag ik vragen wat je hebt? (als je er niet over wilt praten begrijp ik dat :) ) Wel ontzettend poedersuiker dat je er zoveel weg moet doen zeg. Zag het al op FB. Ben helaas niet op zoek.

Ik ben hypermobiel en ik kan moeilijk nee zeggen en heb een erg groot verantwoordingsgevoel. ik heb me altijd letterlijk kapot gewerkt en dat krijg ik nu op mn bord. Mijn schouders zijn kapot, mijn heup vliegt constant half uit de kom, mijn handen en polsen zijn vol reuma en alle pezen zijn permanent beschadigt. Mijn rug zakt steeds meer in elkaar, ik ben al zo 6 of 7 cm kleiner dan ik hoor te zijn. Mijn spieren en pezen in mijn rug lijden daar dus ook onder en ik heb dan ook constant 24/7 rugpijn. Ik klap met regelmaat door mijn enkels... Maar het is vooral mijn rug, dat breekt op, mijn schouders en rug... Ik kan 3 meter vegen en dan zijn mijn schouders minstens een uur pijnlijk en zwaar, als ik te ver ga schreeuw ik het uit van de pijn. Pijnstillers helpen niet, zware pijnstillers mag je niet mee autorijden dus die kunnen niet. Tel erbij op dat ik altijd een lage bloeddruk heb en dus met regelmaat zwart voor mijn ogen zie en bijna tegen de vlakte ga, een spastische darm, en een ongelovelijke wilskracht waardoor ik maar doorga en doorga tot ik er bij neer val...

Ik ben geestelijk heel sterk, maar lichamelijk hadden ze me beter een spuitje kunnen geven toen ik geboren was :') _O-

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 18:49

Jeetje zeg, das niet mis :\ Kan me voorstellen dat je dan moet inkrimpen. :\ Wat naar zeg :\

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 10:07

ShamalArabs schreef:
Sieltjuh schreef:

Ik ben hypermobiel en ik kan moeilijk nee zeggen en heb een erg groot verantwoordingsgevoel. ik heb me altijd letterlijk kapot gewerkt en dat krijg ik nu op mn bord. Mijn schouders zijn kapot, mijn heup vliegt constant half uit de kom, mijn handen en polsen zijn vol reuma en alle pezen zijn permanent beschadigt. Mijn rug zakt steeds meer in elkaar, ik ben al zo 6 of 7 cm kleiner dan ik hoor te zijn. Mijn spieren en pezen in mijn rug lijden daar dus ook onder en ik heb dan ook constant 24/7 rugpijn. Ik klap met regelmaat door mijn enkels... Maar het is vooral mijn rug, dat breekt op, mijn schouders en rug... Ik kan 3 meter vegen en dan zijn mijn schouders minstens een uur pijnlijk en zwaar, als ik te ver ga schreeuw ik het uit van de pijn. Pijnstillers helpen niet, zware pijnstillers mag je niet mee autorijden dus die kunnen niet. Tel erbij op dat ik altijd een lage bloeddruk heb en dus met regelmaat zwart voor mijn ogen zie en bijna tegen de vlakte ga, een spastische darm, en een ongelovelijke wilskracht waardoor ik maar doorga en doorga tot ik er bij neer val...

Ik ben geestelijk heel sterk, maar lichamelijk hadden ze me beter een spuitje kunnen geven toen ik geboren was :') _O-

Vreselijk......je hebt zoveel moois opgebouwd.

Hoop dat je voor je paardjes goede tehuizen zult vinden!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 10:10

Heftig Ylona :\
Hopelijk vinden ze alle een goed baasje, het is dat m'n bankrekening nee zegt, anders was ik zeker even bij je komen kijken :)

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 12:32

Inderdaad klote als je geest meer kan en wilt dan je lichaam.
Weet min of meer hoe dat is.

Ik zat gister echt heel dicht bij aan baan via Randstad....Maar ze gingen doorvragen waarom er gaten in me cv zaten.
Ik probeerde dat nog te verbloemen door te zeggen dat het uitzend werk was etc.
Maar toen kwam toch aan de order dat ik niet zo heel gezond ben :+
Dus die mevrouw zei dat bij dat bedrijf je er gewoon uit ligt als je al 2 x per maand ziek ben 8)7

Dus dat was dus een hele flinke domper. _-:(

Toch op die staatloterij wachten _O-

Ik wou dat ik een hele flinke berg met geld had...
Zou stiekem nog wel een fok merrie willen :)) :o

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 12:53

Tnx, het is klote indd. en ik ben zo trots op mn clubje dat ik bij elkaar gezocht heb, je kunt je niet voorstellen hoe gelukkig is was toen ik hoorde dat ze ook allemaal scid ca en lfs vrij bleken. het is zo'n prachtig clubje, al die meiden en mannen hebben echt wat toe te voegen. Dus ik hoop dat het jonge spul en 2 of 3 merrie's verkocht worden zodat ik nog wat over hou van mijn favorieten.

Letizia schreef:
Heftig Ylona :\
Hopelijk vinden ze alle een goed baasje, het is dat m'n bankrekening nee zegt, anders was ik zeker even bij je komen kijken :)

het kan op afbetaling <<) *hint*

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 17:08

Stalgeld kan helaas niet op afbetaling :)) Aanschaf is meestal niet zo het probleem.

Balen van je solli, Jes -O-

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 17:19

Sieltjuh schreef:
Stalgeld kan helaas niet op afbetaling :)) Aanschaf is meestal niet zo het probleem.

Balen van je solli, Jes -O-

Dat blijft inderdaad een terugkerend iets waar je dan aan vast zit :')

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 17:20

Ja, het aanschaffen is het probleem niet :))

Ballen Jessica :\ Aan de ene kant snap ik zo'n werkgever ook wel, maar als je in zo'n situatie zit is het gewoon klote :\

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 18:36

Knappe poowniej :D

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 18:46

Leuk! :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 18:51

Ging echt goed :j Ze heeft iets van 5/6x erop gestaan, elke keer minstens zo snel of sneller dan op het filmpje :j

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 20:00

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 11:18

Sieltjuh schreef:
Eerste keer niet pakken hoeft toch niet gelijk te betekenen dat je merrie niet in orde is :o?

Geen goede reclame voor hengst vind ik ook nogal ver gaan. Ja, als dit herhaaldelijk voorkomt zou ik me ook achger mn oren krabben, maar de eerste keer? Nah..

Zo, wachten op de bus die ons naar vliegveld brengt, morgenochtend vroeg zijn we pas thuis :\

Ik denk dat mensen beter moeten lezen heel wat blz terug.
Er is degelijk al natuurlijk gedekt. en daarna ki geprobeerd.
Ik blijf erbij, Het is geen goede reclame.Wij kunnen het toevallig wel goed oppakken en een ander niet.
Daarnaast wat ShamalArabs zegt spoelen kan geen kwaad.
Het feit hengstig spuiten daar ben ik zo op tegen als een merrie nog geen eigen hengstigheid heeft getoon!!
Nogmaals iedereen heeft er haar of zijn eigen visie over en doet het op haar of zijn manier.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 13:13

Er is niet natuurlijk gedekt, merrie liet dat niet toe. Volgens mij heeft Mo niet eens gesprongen. Of zit ik nou verkeerd, Jessica?

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 18:18

missfcdb schreef:
Sieltjuh schreef:
Eerste keer niet pakken hoeft toch niet gelijk te betekenen dat je merrie niet in orde is :o?

Geen goede reclame voor hengst vind ik ook nogal ver gaan. Ja, als dit herhaaldelijk voorkomt zou ik me ook achger mn oren krabben, maar de eerste keer? Nah..

Zo, wachten op de bus die ons naar vliegveld brengt, morgenochtend vroeg zijn we pas thuis :\

Ik denk dat mensen beter moeten lezen heel wat blz terug.
Er is degelijk al natuurlijk gedekt. en daarna ki geprobeerd.
Ik blijf erbij, Het is geen goede reclame.Wij kunnen het toevallig wel goed oppakken en een ander niet.
Daarnaast wat ShamalArabs zegt spoelen kan geen kwaad.
Het feit hengstig spuiten daar ben ik zo op tegen als een merrie nog geen eigen hengstigheid heeft getoon!!
Nogmaals iedereen heeft er haar of zijn eigen visie over en doet het op haar of zijn manier.

Sorry maar ik denk dat je nu je eigen dingen aan het verzinnen bent.
Ook een beetje vreemd dat je dit opeens schrijft nadat Mo is GGK.
Beetje jammer >;)

Verder weet ik en gelukkig de rest van de mensen hier hoe het wel in elkaar steekt...

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 18:20

Sieltjuh schreef:
Er is niet natuurlijk gedekt, merrie liet dat niet toe. Volgens mij heeft Mo niet eens gesprongen. Of zit ik nou verkeerd, Jessica?

Haha nee meneer kwam nog geen eens in de buurt :P
Hengstig spuiten was de enige optie in verband met de afspraak in Utrecht.

Merrie toont gewoon om de 3 weken een cyclus :7

En 2 maagden bij elkaar is stunten he....Ook een Hengst voor de eerste keer :j

Of deed die van jou het in een keer goed Victoria in Utrecht??
Of was hij nog niet GGK?

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 19:21

Ilona, wat ontzettend jammer dat je er toch echt grotendeels mee moeten stoppen! Jullie hebben het zo goed voor elkaar daar!

Verder ff een beetje een ego-post, maar hier misschien nog iemand die op zoek is naar een leuke jonge ruin (of iemand weet die op zoek is)? Nu mijn relatie definitief over is ben ik eigenlijk toch wel met een beetje spoed op zoek naar een leuk, nieuw baasje voor hem.. Hij staat momenteel bij Ilona op stal :)
http://www.bokt.nl/markt/ad/69910/mooie ... ische-ruin

Afbeelding

Afbeelding

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 19:34

Ylona wat een bikkel ben jij zeg, om ondanks dat allemaal toch zo sterk door te gaan! ik hoop dat je voor je mooie paardjes een nieuw huisje kan vinden :j maar ik heb geen centjes voor nog een paardje erbij, sorry dames :(:)
Jessica, balen van die sollicitatie..
knappe Djuun op de trailer!

Noah is weer een springarabier geworden, 2 parcoursen helemaal uitgesprongen vandaag! helaas wel een balkje in beide parcoursen, maar knappe Noah heeft de hoogste hindernissen wel weer heel gelaten _O- in het tweede parcours 3e geworden maar helaas geen prijs.
Doen we toch even tussen die grote paarden! :Y) :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 13:17

Barcelano schreef:
Sieltjuh schreef:

Merrie toont gewoon om de 3 weken een cyclus :7

En 2 maagden bij elkaar is stunten he....Ook een Hengst voor de eerste keer :j

Of deed die van jou het in een keer goed Victoria in Utrecht??
Of was hij nog niet GGK?

Hoi,
Mijn reactie heeft er niks mee te maken of jouw hengst goed of niet gekeurd is ben enorme fan van jou hengst. Dat weet je. Heb het messchien een beetje banketstaaf gebracht mijn exusses ervoor. Mijn eigen hengst is niet in utrecht geweest en niet gekeurd ;) Everbody know it :D ;) Ik bp je wel even over het een en ander.

Nou deze regels maken het verhaal weer een stuk duidelijker lijkt mij ;) (Ik kon nergens opmaken dat er niet gesprongen was. Dacht uit de wat blz terug dat er wel gesprongen was. excusses hiervoor.