Iemand nog zoekende naar een paard? ik heb alles op mn oudjes na te koop gezet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sieltjuh schreef:Mag ik vragen wat je hebt? (als je er niet over wilt praten begrijp ik dat) Wel ontzettend poedersuiker dat je er zoveel weg moet doen zeg. Zag het al op FB. Ben helaas niet op zoek.
ShamalArabs schreef:Sieltjuh schreef:Mag ik vragen wat je hebt? (als je er niet over wilt praten begrijp ik dat) Wel ontzettend poedersuiker dat je er zoveel weg moet doen zeg. Zag het al op FB. Ben helaas niet op zoek.
Ik ben hypermobiel en ik kan moeilijk nee zeggen en heb een erg groot verantwoordingsgevoel. ik heb me altijd letterlijk kapot gewerkt en dat krijg ik nu op mn bord. Mijn schouders zijn kapot, mijn heup vliegt constant half uit de kom, mijn handen en polsen zijn vol reuma en alle pezen zijn permanent beschadigt. Mijn rug zakt steeds meer in elkaar, ik ben al zo 6 of 7 cm kleiner dan ik hoor te zijn. Mijn spieren en pezen in mijn rug lijden daar dus ook onder en ik heb dan ook constant 24/7 rugpijn. Ik klap met regelmaat door mijn enkels... Maar het is vooral mijn rug, dat breekt op, mijn schouders en rug... Ik kan 3 meter vegen en dan zijn mijn schouders minstens een uur pijnlijk en zwaar, als ik te ver ga schreeuw ik het uit van de pijn. Pijnstillers helpen niet, zware pijnstillers mag je niet mee autorijden dus die kunnen niet. Tel erbij op dat ik altijd een lage bloeddruk heb en dus met regelmaat zwart voor mijn ogen zie en bijna tegen de vlakte ga, een spastische darm, en een ongelovelijke wilskracht waardoor ik maar doorga en doorga tot ik er bij neer val...
Ik ben geestelijk heel sterk, maar lichamelijk hadden ze me beter een spuitje kunnen geven toen ik geboren was![]()
Letizia schreef:Heftig Ylona
Hopelijk vinden ze alle een goed baasje, het is dat m'n bankrekening nee zegt, anders was ik zeker even bij je komen kijken
Sieltjuh schreef:Eerste keer niet pakken hoeft toch niet gelijk te betekenen dat je merrie niet in orde is
Geen goede reclame voor hengst vind ik ook nogal ver gaan. Ja, als dit herhaaldelijk voorkomt zou ik me ook achger mn oren krabben, maar de eerste keer? Nah..
Zo, wachten op de bus die ons naar vliegveld brengt, morgenochtend vroeg zijn we pas thuis
missfcdb schreef:Sieltjuh schreef:Eerste keer niet pakken hoeft toch niet gelijk te betekenen dat je merrie niet in orde is
Geen goede reclame voor hengst vind ik ook nogal ver gaan. Ja, als dit herhaaldelijk voorkomt zou ik me ook achger mn oren krabben, maar de eerste keer? Nah..
Zo, wachten op de bus die ons naar vliegveld brengt, morgenochtend vroeg zijn we pas thuis
Ik denk dat mensen beter moeten lezen heel wat blz terug.
Er is degelijk al natuurlijk gedekt. en daarna ki geprobeerd.
Ik blijf erbij, Het is geen goede reclame.Wij kunnen het toevallig wel goed oppakken en een ander niet.
Daarnaast wat ShamalArabs zegt spoelen kan geen kwaad.
Het feit hengstig spuiten daar ben ik zo op tegen als een merrie nog geen eigen hengstigheid heeft getoon!!
Nogmaals iedereen heeft er haar of zijn eigen visie over en doet het op haar of zijn manier.
Sieltjuh schreef:Er is niet natuurlijk gedekt, merrie liet dat niet toe. Volgens mij heeft Mo niet eens gesprongen. Of zit ik nou verkeerd, Jessica?
Barcelano schreef:Sieltjuh schreef:Er is niet natuurlijk gedekt, merrie liet dat niet toe. Volgens mij heeft Mo niet eens gesprongen. Of zit ik nou verkeerd, Jessica?
Haha nee meneer kwam nog geen eens in de buurt![]()
Hengstig spuiten was de enige optie in verband met de afspraak in Utrecht.
Merrie toont gewoon om de 3 weken een cyclus![]()
En 2 maagden bij elkaar is stunten he....Ook een Hengst voor de eerste keer![]()
Of deed die van jou het in een keer goed Victoria in Utrecht??
Of was hij nog niet GGK?