Bedankt iedereen die gestemd heeft op mijn gouden ventje, en wat leuk dat Euf nog 7e is geworden. 10e plek voor Yahzara vind ik ook niet slecht hoor!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
set_elkol schreef:Ha, bedoel dat helemaal niet banketstaaf hoor maar ik vind hem echt een showpaard. Heel knap, en vast geschikt voor dressuur maar met mijn interesse in endurance weet ik niet of ik hij nou mijn eerste keus zou zijn
Iloontjeehh schreef:Gefeliciteerd Kat met je gouden hengstveulen
Ooh ik denk dat Justin zo stoer zou zijn in de westernsport!
mazzeltje schreef:Ben ik stiekem benieuwd welke endurance amazone is wezen kijken!
Heb even de advertentie opgezocht, mooi paard hoor!
YildizArabs schreef:Hij zal absoluut een plaaaatje zijn onder het westernzadel!Ik weet alleen niet qua karakter? Zag m op St oedenrode nogal onrustig op stal. Dat is niet echt handig binnen de sport. En in de western al helemaal niet.
YildizArabs schreef:Ha ja Natas is natuurlijk ook momentopname, viel me alleen toen op vandaar de vraag.![]()
Fijn dat hij zon leergierige, lieve man is! Heel benieuwd naar z'n sportcarriere!![]()
Ga je m nu niet meer verkopen?
Noah het hulppaard!
Iloontjeehh schreef:Wat fijn Amy dat het goed gaat met Nas, je krijgt wel wat voor je kiezen, sterkte met iedereen!
Fijn hoor om een maatje te hebben op de trailer, Noah hulppaard idd!
Als ik ff heeeel eerlijk ben denk ik dat Justin gewoon niet het plezier heeft in het showen, op het filmpje dat op fb voorbij komt zie ik een paard in vrijheid dat lol heeft en echt tot zijn recht komt, iets dat ik zowel in st oedenrode als in raalte niet zag... Vind het jammer dat (want zo kwam het wel op mij over, meerdere keren op fb gelezen) je de trainer hier de 'schuld' van geeft. Kan aan mij liggen maar imo niet netjes, je had toch heel bewust voor deze jongen gekozen. Hopelijk krijgt hij een mooie sportcarriere!