En het hele gebeuren met eurocommerce. Ben ook bang dat de meeste de grens over gaan. NSF gaat het niet redden om London of Berlin bij zich te houden denk ik
 En het hele gebeuren met eurocommerce. Ben ook bang dat de meeste de grens over gaan. NSF gaat het niet redden om London of Berlin bij zich te houden denk ik 
Ik ben helemaal van de kaart, mijn vriend heeft er gister een punt achter gezet

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Heeft hij het zo in een keer uitgemaakt, zonder uitleg? Wat naar.
 . Heeft hij het zo in een keer uitgemaakt, zonder uitleg? Wat naar.                                                         

sterkte... Ik snap dat je er niet bij kan met je hoofd...
 sterkte... Ik snap dat je er niet bij kan met je hoofd...                                                         
 Dikke knuffel hoor
 Dikke knuffel hoor  

), maar wilde perse trainen vandaag en vanmiddag schijnt al heel de tijd een heerlijke zonnetje, zal je altijd zien
 ), maar wilde perse trainen vandaag en vanmiddag schijnt al heel de tijd een heerlijke zonnetje, zal je altijd zien 

Als het goed is, zijn ze eind volgende week binnen en dan hoop ik ze begin van de week er na te ontvangen en dat ze dan ook gelijk gelegd worden
 Als het goed is, zijn ze eind volgende week binnen en dan hoop ik ze begin van de week er na te ontvangen en dat ze dan ook gelijk gelegd worden 
 Zet ik ze nog maar net op "Ik geef weg-Walcheren", krijg ik gelijk lekker veel reactie's, dus vanavond nog (dan is de loting
 Zet ik ze nog maar net op "Ik geef weg-Walcheren", krijg ik gelijk lekker veel reactie's, dus vanavond nog (dan is de loting  ), ben ik m'n oude zooi kwijt
 ), ben ik m'n oude zooi kwijt  

Annikab schreef:Over Wintec hoor ik inderdaad weinig goede verhalen op Arabieren. Gewoon een goede zadelpasser langs laten komen, Kelly!
Echt super hoe goed jullie gaan, Nicky, genieten!
Hebben jullie dit initiatief al gezien: http://www.stallion-auction.com/
Ik moet echt even op m'n handen zitten, ik zou van 2 hengsten heel graag een dekking willen

En zo goed gaat het nu ook weer niet, maar er zit een stijgende lijn in
 En zo goed gaat het nu ook weer niet, maar er zit een stijgende lijn in