Roux, wat fijn dat Tjafar er is! Ik herken het gedrag wel, Ely was de eerste dagen bij mij ook erg druk en onrustig, terwijl ze bij de fokker heel relaxed was. Dat trekt wel bij. Gewoon lekker rustig met hem aan de slag gaan en samen veel overwinningen maken! Wel even sneu voor de kinderen, maar je wilt ook niet dat ze nu bang van hem worden toch?
Jessica, gefeliciteerd met de 3e plaats van Montoyo!
Brenda, jij ook gefeliciteerd met je 3e plek! Ik vind jouw merrie zo gaaf!
Ilona, jij ook gefeliciteerd met de 3e plek voor Suus en Asiyah, was een mooie westernrubriek zo te horen!
Aleeneh, gaaf is Scorpio he? Hij heeft het zo te lezen weer super gedaan, ben trots op de papa van Ely's toekomstige veulen

Katja, spannend 30 september, ik zet het in m'n agenda zodat ik kan duimen!
Amy, wat jammer dat jullie zo te horen op een wat afgelegen plekje stonden met de Store.
Letizia en Ersilia, wat balen van Djuun's onregelmatigheid. Ze kunnen af en toe ook zo raar doen in het land he. Misschien keertje osteopaat naar laten kijken aangezien jullie denken dat het hoger zit?
Doroata is inderdaad in de wei geboren, Dostawa heeft het helemaal zelf gedaan. Toen mijn stalgenoten aankwamen, stond ze net (en meteen drinken!) en hing de nageboorte er nog aan. Het scheen nog wel een uitdaging te zijn geweest om de dames uit het land te krijgen. Dostawa wilde zich niet laten pakken en baby ging de andere kant op dan moeders en eindigde half in de sloot.
Dostawa is erg beschermend, ze schermt de baby erg af. Doroata daarentegen is heel nieuwsgierig en ondernemend. We hebben ze gisteravond nog even buiten gezet zodat ze de benen konden strekken, maar dat is best een uitdaging aangezien baby haar mama nog niet volgt. Daarna heeft Doroata lekker rondgerend in de paddock en Dostawa er maar achteraan, ik gok dat ze haar handen vol krijgt aan haar dochter