toen we Djuun kochten was ze ook 2 en een echt broekie
Niet dat ik dr niet mooi vind hoor, maar als je zo vergelijkt zie je wel degelijk verschil. Vond de 1-jarige trouwens ook al behoorlijk aan de maat
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
toen we Djuun kochten was ze ook 2 en een echt broekie
Niet dat ik dr niet mooi vind hoor, maar als je zo vergelijkt zie je wel degelijk verschil. Vond de 1-jarige trouwens ook al behoorlijk aan de maat
Sieltjuh schreef:Ja, dan komt er één langs die 2 is en dan denktoen we Djuun kochten was ze ook 2 en een echt broekie
En dat verschilt meestal nogal van de jury
Maar er zijn ook paarden die het wel goed doen op de show maar die lichamelijk tekort schieten. 
En wat is er mis met een recreatiepaard? Helemaal niets 
Aleeneh schreef:Het liefst als fokker wil je denk ik een veelzijdig paard dat zowel lichamelijk goed is met potentie als het goed doet op de sportMaar er zijn ook paarden die het wel goed doen op de show maar die lichamelijk tekort schieten.
en je ziet toch ook vaak dat het modebeeld gevolgd wordt, endurance komt meer in dus ineens wordt er specifiek daarop gefokt, dan is western in en wordt daarop gefokt.... Dan willen ze op shows een soort spierbundels met veel vet en kleine arabische hoofdjes.... Mijn enorme jaarlingen, die ík dus echt groot vind, zijn dus echt klein vergeleken met wat er op shows loopt
maar hier, thuis, waar het telt! daar zijn ze groot
1.60 zullen ze wrs niet halen, maar 1.55 wel en dat vind ik al enorm aangezien hier alle volwassenen toch echt maar rond 1.50 zitten
ze hoeven echt niet in 2 jaar tijd op eindnivo te zitten, daar hebben ze 8 jaar de tijd voor
kuray groeit ook nog en die is 7!
ik heb een woeste hengst in de wei lopen
er wordt gejaagd en als iets kuray woest maakt dan zijn het wel geweerschoten
misschien moest ie toch een carriere als politiepeerd proberen

das waar, dan moet ie eerst maar groeien. dan kan ie ingezet worden als terrorhengst die blazend en brullend op je af komt als je schiet
Barcelano schreef:Nou weet ik niet of hij ca vrij is, volgens mij is zijn mams drager.
http://dieren.marktplaats.nl/paarden/58 ... ind=1&fs=1
) maar op de veulen foto's ziet hij er heel lief uit. Hij heeft wel een moeilijke naam!
(tenminste, ik heb hier toch de goede voor me dan?)