Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heeft ie niet laten zien toen ik bericht erna plaatste.
 Heeft ie niet laten zien toen ik bericht erna plaatste.                                                         

wel redelijk zeldzaam zadel of niet? Kan er relatief weinig van vinden.
 wel redelijk zeldzaam zadel of niet? Kan er relatief weinig van vinden.                                                          beste impuls ever! Kocht m van Rommulus op bokt.
 beste impuls ever! Kocht m van Rommulus op bokt. 

Whaha, fijn dat hij ook zo goed ligt dan.
 Whaha, fijn dat hij ook zo goed ligt dan.                                                          hoewel ik nooit geld heb.
 hoewel ik nooit geld heb.                                                         
 En ik wil niet zomaar lukraak een zadel kopen. Ik zou graag western willen met de tijd, en zie boomloos op zich ook wel zitten, dus op zich is zoiets best een optie. Maar belangrijkste is dat het zadel past, uiteindelijk
 En ik wil niet zomaar lukraak een zadel kopen. Ik zou graag western willen met de tijd, en zie boomloos op zich ook wel zitten, dus op zich is zoiets best een optie. Maar belangrijkste is dat het zadel past, uiteindelijk 

Aleeneh schreef:Misschien met beleren toch maar een Engels zadeltje op gooien, is toch simpeler vermoedelijk
 Niet als je ons als voorbeeld neemt
 Niet als je ons als voorbeeld neemt 
 En ga er maar vanuit dat je binnen een jaar weer een ander zadel nodig hebt
 En ga er maar vanuit dat je binnen een jaar weer een ander zadel nodig hebt  

maar heb toch het idee dat western zadels dan vaak nog een tikkeltje duurder zijn, ook tweedehands, vandaar
 maar heb toch het idee dat western zadels dan vaak nog een tikkeltje duurder zijn, ook tweedehands, vandaar 

Siel.
 Siel. .
 . . Zo, nu slapen.
 . Zo, nu slapen.                                                         

haha ze haat tinkers in ieder geval!
 haha ze haat tinkers in ieder geval!
 Zal ik gewoon eens rondvragen of er wat te regelen valt? Voor de amateurkeuring zou natuurlijk helemaal super zijn aangezien er hier ook wel een aantal deelnemers zijn (zit zelf nog in de twijfelzone
 Zal ik gewoon eens rondvragen of er wat te regelen valt? Voor de amateurkeuring zou natuurlijk helemaal super zijn aangezien er hier ook wel een aantal deelnemers zijn (zit zelf nog in de twijfelzone   ) maar dat is wel relatief snel al dus ik ga even kijken wat er mogelijk is.
) maar dat is wel relatief snel al dus ik ga even kijken wat er mogelijk is.                                                         

De paarden veranderen zó ontzettend veel! Shief was allang al uitgegroeid, maar we zijn nu alweer voor de 3e x toe aan een andere boom, in nog niet eens 2(!!) jaar tijd
 De paarden veranderen zó ontzettend veel! Shief was allang al uitgegroeid, maar we zijn nu alweer voor de 3e x toe aan een andere boom, in nog niet eens 2(!!) jaar tijd maar toch, spieropbouw etc. kunnen heel veel veranderen
 maar toch, spieropbouw etc. kunnen heel veel veranderen 

iemand suggesties?
 iemand suggesties?