Ik heb één super spectaculaire foto gespot op fb van Asi, lekker kind is het ook
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Heb al een tijd geprobeerd, maar ik krijg rare dingen (kippenfoto's). Als ik terug ben nog een poging (ik grijp de hulptroepen bij hun nekvel en doe een poging). Iloontjeehh schreef:Leuk Margot dat Tjafar thuis is! Dat wennen komt vast goed
Ik heb één super spectaculaire foto gespot op fb van Asi, lekker kind is het ook![]()
![]()
[ Afbeelding ]
Heftig paardje heb je daar hoor

Letizia schreef:Eline heeft ze toch niet stiekem verwijderd he
. Dus toen werd het al beter. En als ze tijd heeft gaat ze ook nog helpen
. Komt goed, vast wel. Anders ga ik heel bokt mobiliseren voor de foto's.

Sieltjuh schreef:Iloontjeehh schreef:Leuk Margot dat Tjafar thuis is! Dat wennen komt vast goed
Ik heb één super spectaculaire foto gespot op fb van Asi, lekker kind is het ook![]()
![]()
[ Afbeelding ]
Whaha, spectaculair noemt ze datHeftig paardje heb je daar hoor
![]()

Maar fijn dat ze er vanaf is gekomen.
Iloontjeehh schreef:Suus en ik hebben er dan nu drie, m'n zusje heeft er twee en m'n nichtjes ook drie (bedrijf is van m'n vader en zijn broer) en dan staat het paard van m'n buurmeisje ook hier in de wei/paddock omdat zij dat thuis niet heeft. Dus een heel koppeltje met elkaar maar wel gezellig
Maar leuk clubje zo
)
(sterker nog, ik wist niet eens dat je nog een zusje had, wist alleen Suus)

Naja, misschien hadden jullie dat zelf wel geconcludeerd omdat wij les krijgen van onze schoonzus
. Je mag niet echt losgooien in de bak, mss moet ik anders ff longeren?