Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
daniellekas schreef:Hij ca vrij want wij zouden haar destijds kopen maar toen bleek ze drager te zijn.
en hopelijk volgend jaar een kleine M&M veulen lopen
daniellekas schreef:Spannend hoor niks is mooier om van je eigen paarden een veulen te kunnen fokken.
Hier is ons baby haar moeder hebben we ook gefokt we zouden haar eigenlijk niet houden maar we zijn heel blij met haar.
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 4186_n.jpg
Zet haar in een link want krijg de foto er niet op.
Man wat een lekkere tempratuur
Zou eerst vandaag ook al gaan, maar er kwamen nog wat dingen tussen en dan vind ik voor zo'n korte tijd die afstand wat te groot. Autootje loopt helaas ook niet op water, en gezien ik een arme student ben met té veel hobby's....(die geld kosten
)
Misschien zien we je nog wel even!
), maar we hopen gewoon zo snel mogelijk :]
gisteren ging het nog, maar nu is alles echt te warm, ik werd licht in mijn hoofd en toen had ik nog maar een halve kruiwagen vol
maar het is echt niet meer grappig hier zo warm. Net even de paarden in de wei een waterballet gegeven
maar ik voel me echt zo slap als een vaatdoek, helemaal licht in mijn hoofd nog steeds.
Maar wei viel erg mee, zeker met zn tweetjes (en wordt bijna dagelijks gedaan, dus scheelr én maar 2 paarden in onze wei). 

anders val me singel naar voren

Verbaasde ik me ook over, maar klopt wel.