Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ben ik wel in geïnteresseerd.
 Ben ik wel in geïnteresseerd.                                                         

... Wat wil je gaan doen?
... Wat wil je gaan doen?

Zit als een huis en ligt goed.
 Zit als een huis en ligt goed.                                                          

Maar kan me voorstellen dat je daar met arabs wel tegenaan loopt.
 Maar kan me voorstellen dat je daar met arabs wel tegenaan loopt. 
 Misschien met beleren toch maar een Engels zadeltje op gooien, is toch simpeler vermoedelijk
 Misschien met beleren toch maar een Engels zadeltje op gooien, is toch simpeler vermoedelijk  
                                                          ligt als een huis, zit als een stoel, niet te zwaar, niet te licht, niet te lang, niet te kort, die zitting is net boter
 ligt als een huis, zit als een stoel, niet te zwaar, niet te licht, niet te lang, niet te kort, die zitting is net boter  

Die kan prima sjouwen maar dan moet wel het knopje om gaan, anders kruipt ie alleen maar in mijn binnenzak
 Die kan prima sjouwen maar dan moet wel het knopje om gaan, anders kruipt ie alleen maar in mijn binnenzak 

zadel schoof gigantisch naar voren, hoe strak de singel ook zat.
 zadel schoof gigantisch naar voren, hoe strak de singel ook zat. dus vandaag hebben ze voor het eerst geoefend, Noah zag er zo groot uit met zo'n klein meisje op zijn rug
 dus vandaag hebben ze voor het eerst geoefend, Noah zag er zo groot uit met zo'n klein meisje op zijn rug  Maar ze kan hem fijn rijden, is streng/kundig genoeg om niet in de maling genomen te worden met het springen. Mooi benen dr aan en een schreeuw als ie op zijn kont gaat zitten en hop, daar huppelde hij weer over de sprongetjes
 Maar ze kan hem fijn rijden, is streng/kundig genoeg om niet in de maling genomen te worden met het springen. Mooi benen dr aan en een schreeuw als ie op zijn kont gaat zitten en hop, daar huppelde hij weer over de sprongetjes  baasje is trots
 baasje is trots  

Maar nu ligt hij als een huis, verschuift ook niet met opstijgen (vanaf de grond). Kan er ook aan liggen dat dat een Nevada is, met een vrij groot oppervlakte in verhouding tot Cheyennes enzo... weet ik niet. Maar ik schuif echt nooit...
 Maar nu ligt hij als een huis, verschuift ook niet met opstijgen (vanaf de grond). Kan er ook aan liggen dat dat een Nevada is, met een vrij groot oppervlakte in verhouding tot Cheyennes enzo... weet ik niet. Maar ik schuif echt nooit...                                                          

niet te verliefd worden! )
 niet te verliefd worden! ) 

Sounds like a plan, dan, haha!
 Sounds like a plan, dan, haha!