Voordeel van dit spul is dat je het niet eens elke dag hoeft te gebruiken, zeker niet als je ze bv een dagje vrij geeft en ze niet in het zweet werkt. Ik heb het vanavond opgedaan voor m'n les en weet nu al dat ik het morgen nog ruik, hoewel, nu heeft het net behoorlijk geregend, dus misschien dan niet, maar als het droog was gebleven, dan wel Is echt grappig om te zien, je ziet de vliegen op het paard af vliegen en steeds net voordat ze willen landen weer er vanaf gaan, steeds weer, maar landen doen ze niet
En dat heb je ook in vliegenspray vorm? Zie namelijk verschillende dingen ervan.
Letizia
Geplaatst: 13-08-12 22:37
Ja, wij hebben er een spray van, voor het hoofd spuit ik wat op mijn hand en wrijf het over d'r hoofd. Ik vind het btw heerlijk ruiken, lekker citroen geur En niet van die gore hertshoornolie
oeh die atex heb ik ook, stinkt een uur in de wind Gelukkig zitten we hier niet dichtbij het bos oid dus valt het wel mee qua dazen, maar de laatste tijd stikt het wel ineens van de vliegen
Barcelano
Geplaatst: 13-08-12 23:03
Helaas stinkt het niet hard genoeg Die *** beesten lijken wel te wennen aan die geur en doet ze vrij weinig:)
Ben zo blij nu dat ik aan de kust woon Heb echt een hekel aan vliegende en stekende insecten
Jeannette
Geplaatst: 14-08-12 12:00
Het werkt prima, lekker zo'n ontsmettingsmiddel om je heen, vlekt wel op schimmels.
Barcelano
Geplaatst: 15-08-12 22:00
Vandaag weer heerlijk gereden met Mo. Ook weer even los van de longe in stap en draf.
Gister voor het eerst met zweepje geproveerd Maar dat vond hij iets te spannend, dus heb ik die maar even laten vallen. Meneer was daarna een stuk relaxter
Nog steeds geen post van Utrecht
Lovly123
Geplaatst: 17-08-12 17:25
Picasso heeft net z'n prachtige lange manen afgeschuurd!!!
Barcelano
Geplaatst: 17-08-12 20:01
Zag net op markt plaats een leuke hengst voorbij komen van 2. Papa is Umoyo
Als je nu toch een eigen stukje met stallen zou hebben he
Ik heb niet zo veel te melden Djuun is weer hengstig Vandaag lekker met d'r gefietst, verder van het weekend maar even rustig aan met het hete weer. Morgen bij mij thuis een boktzeeuwen bbq, wat een werk nog om het goed klaar te krijgen, maar het weer hebben we in ieder geval mee!
Verder lekker genieten van het mooie weer tijdens m'n vakantie
Barcelano
Geplaatst: 17-08-12 22:16
Nou weet ik niet of hij ca vrij is, volgens mij is zijn mams drager.