Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik heb van toekijken en helpen bij Ylona en Stijn wel wat meegekregen van hoe zij de paarden voorbereiden op show, erg leerzaam
 ik heb van toekijken en helpen bij Ylona en Stijn wel wat meegekregen van hoe zij de paarden voorbereiden op show, erg leerzaam 
 . Volgende keer beter, het waaide ook wel heel hard nu en het was allemaal heel onrustig. Dus toen maar even een minirondje door de paddock gemaakt aan het halstertouw om positief af te sluiten, met pauzes voor even lekker kriebelen tussendoor, en het daar bij gelaten, wel nog even geknuffeld.
. Volgende keer beter, het waaide ook wel heel hard nu en het was allemaal heel onrustig. Dus toen maar even een minirondje door de paddock gemaakt aan het halstertouw om positief af te sluiten, met pauzes voor even lekker kriebelen tussendoor, en het daar bij gelaten, wel nog even geknuffeld.  ze laat prima weten wat ze wel en niet fijn vindt haha. Het belangrijkste is dat zij er lol in blijft houden.
 ze laat prima weten wat ze wel en niet fijn vindt haha. Het belangrijkste is dat zij er lol in blijft houden. keilief.
 keilief.                                                         
 .. Goed dat je goed luistert, heb je later alleen maar profijt van!
 .. Goed dat je goed luistert, heb je later alleen maar profijt van! 

... Krijgt Dayem altijd een verdoving?
 ... Krijgt Dayem altijd een verdoving?                                                         

Hij laat je ook alles voelen en zien.
 Hij laat je ook alles voelen en zien.                                                         

erg is dat he haha!
 erg is dat he haha!                                                         

Is die van Christ?
 Is die van Christ?                                                         

Leuk!
 Leuk!                                                         

Jeannette schreef:Even terug naar de vorige blz. Jouw paard liet zich ook erg goed zien Jessica. Geen pluk en trekwerk in zijn mond. Dat vind ik een nadeel van de shows. Ik vind het prachtig om te zien en vind het ook leuk als de mijne meedoet, maar dat getrek en de stress bij sommige paarden. Bah, dat vind ik niet om aan te zien.

Ooit...... zou ik nog wel zo'n BBP van Christ willen. Maar die kosten over de €300
 Ooit...... zou ik nog wel zo'n BBP van Christ willen. Maar die kosten over de €300  

Sieltjuh schreef:Heb hem ff opgezocht Baukje, maar ziet er fraai uit